Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iVoll

Legacy Member
Weebl zei:
Vergis ik mij, of is dit spel ondertussen al gewoon PvP geworden ipv samen overleven?
Als je iemand ziet, mol je hem gewoon?

Overleven = mensen mollen imho. Meeste doen dit in groep, incl. ikzelf.

Ik zie echter anders niet echt het nut in van "samen overleven". Dan kan je samen dieren gaan schieten en bessen plukken.

Affinity

Legacy Member
Hoeveel kost da wel :O winkel in mijn buurt zei 50 euro maar met arma 1 bij..... Da hebbek nie echt nodig... Mss dromeland es zien, ben nu toch in beveren momenteel

f33db4ck

Legacy Member
Arylia zei:
Hoeveel kost da wel :O winkel in mijn buurt zei 50 euro maar met arma 1 bij..... Da hebbek nie echt nodig... Mss dromeland es zien, ben nu toch in beveren momenteel

15 euro wast @ steam sales

rafbanaan

Legacy Member
Soler zei:
Hoe switch je tussen je hacket en je sidearm ? Via f lukt het niet;

scrollwieltje en dan zie je oftewel 'hatchet' of 'naam_sidearm' staan en gewn linkerklik :)

rafbanaan

Legacy Member
Arylia zei:
Hoeveel kost da wel :O winkel in mijn buurt zei 50 euro maar met arma 1 bij..... Da hebbek nie echt nodig... Mss dromeland es zien, ben nu toch in beveren momenteel

Dat is de volledige Arma collectie. Is inderdaad teveel.

greg89

Legacy Member
Goedkoopst is via de site van Bohemia alleen de exansie kopen (met steamkey) en dan op steam ARMA2free en die expansie installeren.

Affinity

Legacy Member
In mediamarkt 15 voor die ene versie en de expansion was 30 ofzo.... Is da normale prijs?

deathsythe

Legacy Member
atm is het rond de 25EUR.

het is eig gewoon een survival spel. je spawnt meestal langs de kust en naarmate je reist kan je gear vinden, gaande van een simpel bijl tot zware .50 cals.

onderweg moet je dan alles vinden om te overleven, water, eten, etc...
vijanden zijn zombies en andere spelers.

Affinity

Legacy Member
Nice :) in de winkel precies nergens arma te vinden.... Maar ik heb dus wel degelijk beide delen nodig? Want 25 euro zeg je? Twas al 15 voor arma2 en de expansie erop was 30

Quecera

Legacy Member
25€ voor ArmA2 + Operation Arrowhead, alles wat je nodig hebt voor DayZ, en die 25EUR is godverdomme zeer goedkoop voor zo'n topgame met zo'n topmods !!!! Heb het zelf voor 25 gekocht ipv 15 een week erna ^^ wist wel dat arma2 in de summer sales ging zitten, maar dit spel is zo goed, dat ik geen week kon wachten ;-)

Moest je geen CCard hebben ofzo gewoon via Steam kopen adhv PaySafeCard

Affinity

Legacy Member
Ja ik las net ook dat je enkel de expansion nodig hebt... Die ga ik dan straks wel halen in mediamarkt :)

De gewone arma2 demo moet ik hebben toch? En dan die expansie erop... Zo stond het op dayzwiki alleen stond er bij dat het 'not recommended' was.... Waarom weet ik niet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan