Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MegaMentor

Legacy Member
rafbanaan zei:
Wait wut. Ik kan effe niet volgen ze :p

Tis nochtans niet moeilijk. Op het moment dat hij opstijgt staat zijn marker 11.275 meter verder. Als ge verder kijkt passeert hij over Orlevets en Dubrovka, als ik simpelweg een lijn trek van uit zijn start locatie door die 2 plaatsen dan kom je 11.275 meter in die richting zijn kamp tegen.

iVoll

Legacy Member
[PwF]Hchest;16569539 zei:
Iemand een goede oplossing ivm de glitches?

Wel, gisteren toen ik Berezino ging looten had ik voor het eerst last van die glitches. En het was echt niet te spelen voor mij, ik kon letterlijk niets meer zien! Kerel die naast mij liep had geen problemen.

Ik heb toen volgende gedaan en het was gefixt.

Go to Documents/ArmA 2/playername.ArmaA2OAProfile
Open file in Notepad
Search for "sceneComplexity=;"
Change to "sceneComplexity=100000;"
Save changes and exit.
Launch DayZ with preferred method.

Daarna wel nog even glitches gehad in een klein dorpke, weet niet meer welk, maar was niet zo overdreven als in Berezino

Heb hier ook al eglezen om Post Processing setting op Low te zetten, maar dat hielp niet.

MegaMentor

Legacy Member
Post processing moet ge sowieso op LOW of OFF zetten. Tenzij ge echt een fan bent van overdreven motion blur.

iVoll

Legacy Member
MegaMentor zei:
Post processing moet ge sowieso op LOW of OFF zetten. Tenzij ge echt een fan bent van overdreven motion blur.

Inderdaad, stond sowieso af bij mij. Toen ik even testte op Low... :puke:

KoOkiE

Legacy Member
als je ze pas gezet hebt kan het zijn dat de server ze opgegeten heeft.

tip om verse tenten te doen saven:
- stop er iets in
- doe save tent
- stop nu alles in je tent en save nog es
- haal er iets uit, save nog es
- stop er iets in, save nog es

veel kans als je dit doet (3 keer gear veranderen en saven) dat je tent nadien wel degelijk alles nog bij heeft.

Derry

Legacy Member
pff kben die snotneuzen echt beu die altijd de alt f4 gebruiken, eerst proberen ze mij af te knallen met 2, wanneer ze beseffen dat ze gingen sterven > ff snel alt f4.. zo vervelend! PUSSIES wie het ook was, Als je zo'n lafaard bent laat andere mensen dan met gerust.

rafbanaan

Legacy Member
All-In zei:
Dus.... de bf3 engine kan het niet aan omdat die niet geoptimaliseerd is.

Ugh, geen zin om het uit te leggen, want ge blijft toch bij u visie..

edit: en leer lezen.

MegaMentor zei:
Tis nochtans niet moeilijk. Op het moment dat hij opstijgt staat zijn marker 11.275 meter verder. Als ge verder kijkt passeert hij over Orlevets en Dubrovka, als ik simpelweg een lijn trek van uit zijn start locatie door die 2 plaatsen dan kom je 11.275 meter in die richting zijn kamp tegen.

Azo. Welja, ik had enkele zaken geskipt, dus waarschijnlijk dat gemist :)

f33db4ck

Legacy Member
Derry zei:
pff kben die snotneuzen echt beu die altijd de alt f4 gebruiken, eerst proberen ze mij af te knallen met 2, wanneer ze beseffen dat ze gingen sterven > ff snel alt f4.. zo vervelend! PUSSIES wie het ook was, Als je zo'n lafaard bent laat andere mensen dan met gerust.

Was je alleen of me flex / zwik / nor of mintik?

rafbanaan zei:
Ugh, geen zin om het uit te leggen, want ge blijft toch bij u visie..

edit: en leer lezen.

Ik weet heel goed waarover je het hebt en ge hebt gelijk.... maar ik heb ook gelijk. Ge wil gewoon commenten op stuff dak zeg om wa tegendraads te zijn.

Rubmifer

Legacy Member
Fuck fuck fuck, gans ons tentenkamp geloot. Shitload aan high end weapons en gear weg. :(

Vanmiddag de quad op en de bastards hun kamp zoeken!

Derry

Legacy Member
All-In zei:
Was je alleen of me flex / zwik / nor of mintik?

alleen kwou gwn ki checkn of de auto er nog stond xD ffkes flippen me die 2 smeerlapkes :p gelukkig kendek die omgeving een beetje & voor da ze het wisten zat ik al achter hun, kzie zo ineens *poof* *poof* die 2 weg haha

MegaMentor

Legacy Member
Rubmifer zei:
Fuck fuck fuck, gans ons tentenkamp geloot. Shitload aan high end weapons en gear weg. :(

Vanmiddag de quad op en de bastards hun kamp zoeken!

9cakes? Gisteren 3 kampen geloot en een aantal lonely tents met ook serieus wat stuff. Misschien zat uwe ertussen, wel maar 1 kamp met vehicles erbij, hebben ook niet echt de moeite gedaan om veel verder te kijken. En als het zo is, gl finding our camp. Wij hebben er geen :D Wij noteren gewoon alle kamplocaties en leechen :) Heb hier op mijn blaadje 9 verschillende coordinaten.

rafbanaan

Legacy Member
All-In zei:
Was je alleen of me flex / zwik / nor of mintik?



Ik weet heel goed waarover je het hebt en ge hebt gelijk.... maar ik heb ook gelijk. Ge wil gewoon commenten op stuff dak zeg om wa tegendraads te zijn.

Tuurlijk man :ironic: Als je zo gaat beginnen, is het best dat we erover stoppen.

Affinity

Legacy Member
Don't kill me maar ik vind hier nergens iets van terug en het is in mijn ogen wel een shooter ofniet?

Kan iemand mij uitleggen wat DayZ precies is en waar je het haalt? Is het free to play of moet ge het in de winkel kopen?

Rubmifer

Legacy Member
MegaMentor zei:
9cakes? Gisteren 3 kampen geloot en een aantal lonely tents met ook serieus wat stuff. Misschien zat uwe ertussen, wel maar 1 kamp met vehicles erbij, hebben ook niet echt de moeite gedaan om veel verder te kijken. En als het zo is, gl finding our camp. Wij hebben er geen :D Wij noteren gewoon alle kamplocaties en leechen :) Heb hier op mijn blaadje 9 verschillende coordinaten.

Nee, niet 9cakes. Daar zet ik geen kampen op als ik weet wie daar allemaal rondloopt. :D

Weebl

Legacy Member
Vergis ik mij, of is dit spel ondertussen al gewoon PvP geworden ipv samen overleven?
Als je iemand ziet, mol je hem gewoon?

Affinity

Legacy Member
Haha ik blame de iphone :p


Thx en ja via tapatalk kannek thread nie deleten denkek

rafbanaan

Legacy Member
Arylia zei:
Don't kill me maar ik vind hier nergens iets van terug en het is in mijn ogen wel een shooter ofniet?

Kan iemand mij uitleggen wat DayZ precies is en waar je het haalt? Is het free to play of moet ge het in de winkel kopen?

De link van All-In bevat idd de meeste informatie die je als nieuweling kan gebruiken. DayZ is een zombie survivor waar je zolang mogelijk moet overleven. Je zal dus eten, drinken en voorzieningen moeten zoeken en dit met het gevaar dat andere spelers je kunnen doden. De dood gaat ook hand in hand met helemaal opnieuw starten.

Om DayZ te spelen moet je in bezit zijn van Arma 2 en Arma 2 Operation Arrowhead (je kan ook de bundel van deze 2 kopen, genaamd Arma 2 Combined Operation), aangezien de mod gebruikmaakt van deze twee zaken.

Even een kleine samenvatting, maar in de bovenstaande link kan je alle informatie terugvinden :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan