Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EternalSilence zei:Dat ze eens een voorbeeld nemen aan steam, ffs.
steam versie <-> retail versie anno 2070.
The_Floyd zei:ik heb het via steam en ik heb evenveel connectie problemen hoor...

EternalSilence zei:Btw: Hoe draai je winst in de 1ste misse van campaign 2
Het lukt me niet.
je kan kiezen tussen tycoon en eco's. Ik ging eco's.
Deed de vele quests, maar dan moest ik 200 laboranten op m'n eiland hebben & kwamen m'n vissers in de problemen (omdat je blijkbaar enkel maar bedorven vis kunt eten). Hierdoor draaide ik continu 500g verlies.
iemand?
!ceL0rD zei:Je kan de rotte vis gewoon aan 1 van de arks verkopen, de aankoopprijs voor die rotte vis ligt enorm hoog. In de 2e missie kreeg ik een quest om het rotte vis probleem op te lossen, en dan heb je vrij snel daarna winst.


Items die je geactiveerd hebt in je arc (voor sector) blijven ook gewoon zitten 
EternalSilence zei:je hebt connectieproblemen, niet door steam. Maar door de servers van Ubisoft, waarmee je steam game een connectie probeert te maken om je zo toegang te geven tot je spel.
Steam treft geen schuld, omdat je met je anno 2070 steam versie niet kunt spelen.
Btw: Hoe draai je winst in de 1ste misse van campaign 2
Het lukt me niet.
je kan kiezen tussen tycoon en eco's. Ik ging eco's.
Deed de vele quests, maar dan moest ik 200 laboranten op m'n eiland hebben & kwamen m'n vissers in de problemen (omdat je blijkbaar enkel maar bedorven vis kunt eten). Hierdoor draaide ik continu 500g verlies.
iemand?
Misterblort zei:toch spijtig dattet van Ubisoft is.. met hun kut-auth systeem
stuikerd zei:Kan er mij iemand zeggen hoe ik aan bepaalde onderdelen kom om die Hydroelectric power plant te kunnen researchen?
Ubisoft services are unavailable at the moment. Please try again later.