Archief - Anno 2070

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hansdou©

Legacy Member
Frustrerend soms; in de derde missie. Hoe kunt ge die supplies bij dat schip in nood brengen ?

EternalSilence

Legacy Member
Kunnen jullie inloggen met jullie Uplay account om anno2070 te spelen?
Want bij mij komt er de hele tijd 'connection to server is lost'

En ja, ik heb het spel net gaan kopen in Game mania.
:doh:

*Bios*

Legacy Member
yup het werkt atm, maar derstraks waren de servers weer down...

Dan koopt ge is een spel -_-

The_Floyd

Legacy Member
heb het via steam gekocht en daar krijgt ge dezelfde error en niet kunne inloggen :(

EternalSilence

Legacy Member
Gisteren waren er dus blijkbaar weer problemen (is al zo de hele week, maar was hiervan niet op de hoogte) met de connection servers.
Ook al probeerde ik vanaf 20u in te loggen, heropstarten, inloggen, ... ik kon pas maar vanaf 21u spelen. Toen was het probleem met de inlog servers deels opgelost.

Tijdens het spelen van anno (leuke tijdspanne), verloor het spel opnieuw de connectie met de servers. Toen ik een missie voltooide, moest ik 25 keer op 'try again' klikken, zodat het spel opnieuw connectie kon maken met de server en me toegang gaf tot de 2 de missie.


het is allemaal wel leuk, zo verbonden zijn via internet met elkaar, ingame chatchannels, vriendenlijsten, ... Maar als die servers de hele tijd offline gaan, gaat dit voor een groot deel ten koste van het spel plezier. (lees: je kan het spel dan niet eens spelen / voltooien)

Dat ze eens een voorbeeld nemen aan steam, ffs.
steam versie <-> retail versie anno 2070.

The_Floyd

Legacy Member
EternalSilence zei:
Dat ze eens een voorbeeld nemen aan steam, ffs.
steam versie <-> retail versie anno 2070.

ik heb het via steam en ik heb evenveel connectie problemen hoor...

EternalSilence

Legacy Member
The_Floyd zei:
ik heb het via steam en ik heb evenveel connectie problemen hoor...

je hebt connectieproblemen, niet door steam. Maar door de servers van Ubisoft, waarmee je steam game een connectie probeert te maken om je zo toegang te geven tot je spel.


Steam treft geen schuld, omdat je met je anno 2070 steam versie niet kunt spelen.

Btw: Hoe draai je winst in de 1ste misse van campaign 2 :x
Het lukt me niet.
je kan kiezen tussen tycoon en eco's. Ik ging eco's.
Deed de vele quests, maar dan moest ik 200 laboranten op m'n eiland hebben & kwamen m'n vissers in de problemen (omdat je blijkbaar enkel maar bedorven vis kunt eten). Hierdoor draaide ik continu 500g verlies.

iemand?

!ceL0rD

Legacy Member
EternalSilence zei:
Btw: Hoe draai je winst in de 1ste misse van campaign 2 :x
Het lukt me niet.
je kan kiezen tussen tycoon en eco's. Ik ging eco's.
Deed de vele quests, maar dan moest ik 200 laboranten op m'n eiland hebben & kwamen m'n vissers in de problemen (omdat je blijkbaar enkel maar bedorven vis kunt eten). Hierdoor draaide ik continu 500g verlies.

iemand?

Je kan de rotte vis gewoon aan 1 van de arks verkopen, de aankoopprijs voor die rotte vis ligt enorm hoog. In de 2e missie kreeg ik een quest om het rotte vis probleem op te lossen, en dan heb je vrij snel daarna winst.

Hyppocritten

Legacy Member
Ik heb heb geen enkel connectie probleem gehad deze week of ervoor oO Ik heb de "CD versie" (geen steam). Gisteren heel ff wel geen connectie maar na restart game gewoon offline kunnen spelen...

Gaven 'maintenance' op als offline server reden.

EternalSilence

Legacy Member
!ceL0rD zei:
Je kan de rotte vis gewoon aan 1 van de arks verkopen, de aankoopprijs voor die rotte vis ligt enorm hoog. In de 2e missie kreeg ik een quest om het rotte vis probleem op te lossen, en dan heb je vrij snel daarna winst.

oke, bedankt =)

Ik was blijkbaar de 'carbon' productie uit het oog verloren EN had ik m'n taxes te hoog gezet (geel), hierdoor wilden de techs niet evolueren. Draaide wel continu verlies :x
gelukkig kon ik door het traden m'n hoofd letterlijk boven water houden.

Tot ik m'n carbon productie in het leven riep & m'n taxes verlaagde (draaide toen nog méér verlies), kon ik uiteindelijk positief saldo in taxes bekomen en zo evolueerde de techs.
:crazy:

Hyppocritten

Legacy Member
Gisteren extra features ontdekt, waarschijnlijk door de meeste al geweten. Arc is wel nice: je kan items/mats in een continues erin proppen en meenemen naar de volgende :) Items die je geactiveerd hebt in je arc (voor sector) blijven ook gewoon zitten :)

En je kan dat ding verplaatsen dichterbij het eiland dat je kiest om te starten ><

Caelistas

Legacy Member
Heb het mij ook aangeschaft, al 5 missies gedaan, wel nog altijd geen mutliplayer gedaan. Uit wat bestaat deze multiplayer modus misschien? Elkaar killen of co-op builden en traden ofzo?

Jullie mogen mij altijd toevoegen ingame, mijn gebruiksernaam is hetzelfde als hier op 9lives.

Triple0

Legacy Member
EternalSilence zei:
je hebt connectieproblemen, niet door steam. Maar door de servers van Ubisoft, waarmee je steam game een connectie probeert te maken om je zo toegang te geven tot je spel.


Steam treft geen schuld, omdat je met je anno 2070 steam versie niet kunt spelen.

Btw: Hoe draai je winst in de 1ste misse van campaign 2 :x
Het lukt me niet.
je kan kiezen tussen tycoon en eco's. Ik ging eco's.
Deed de vele quests, maar dan moest ik 200 laboranten op m'n eiland hebben & kwamen m'n vissers in de problemen (omdat je blijkbaar enkel maar bedorven vis kunt eten). Hierdoor draaide ik continu 500g verlies.

iemand?

ik heb die missie gedaan door op voorhand te plannen en dingen te leveren aan de tycos, die geven u dan een perkament waardoor uw inwoners content blijven en zo dus ge geen inwonesr verliest

Misterblort

Legacy Member
toch spijtig dattet van Ubisoft is.. met hun kut-auth systeem

Hyppocritten

Legacy Member
Misterblort zei:
toch spijtig dattet van Ubisoft is.. met hun kut-auth systeem

Game gekocht
Account gemaakt
Key ingevuld

Klaar.

Krijg serverbericht indien offline en kan offline spelen.
Obv is dat continues game, bekoort mij het meest tbh.

stuikerd

Legacy Member
Kan er mij iemand zeggen hoe ik aan bepaalde onderdelen kom om die Hydroelectric power plant te kunnen researchen?

*Bios*

Legacy Member
stuikerd zei:
Kan er mij iemand zeggen hoe ik aan bepaalde onderdelen kom om die Hydroelectric power plant te kunnen researchen?

modules kan je bouwen in de labs en die prototypes krijg je af en toe met modules te bouwen, onder water ruines en npc's verkopen dit ook in ruil voor credits.

Als ik mij ni vergis heb je alwinic protodinges nodig en die heb ik gevonden bij trenchcoat.

stuikerd

Legacy Member
Het is gelukt om die stuwdam te bouwen. Maar nu iedere keer als ik een research doe zegt gij dat het completed is maar het komt niet terug in die lijst :s. Iemand idee hoe dit komt?

Nostradamus2000

Legacy Member
In het warehouse van het eiland waar je u dam hebt onderzocht gade bij items een schema vinden, dees moet je dan via een boot naar u warehouse brengen van het eiland waar je u dam gaat bouwen. dan gade naar items en kunde op u schema klikken en u dam bouwen.

Fenumeher

Legacy Member
Ubisoft services are unavailable at the moment. Please try again later.

Hebben jullie dat ook? Ik kon daarstraks perfect inloggen maar nu al een uur of 2 dat ik niet kan verbinden en zie nergens iemand hier iets van zeggen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan