Archief - Anno 2070

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chronic

Legacy Member
Gebruik deze thread om Anno 2070 nieuwtjes te sharen.

Ben steeds fan geweest van de ANNO reeks.
Deze versie lijkt me wel eens een fresh breeze of air te kunnen worden.

Als je game hebt op de kop hebt kunnen tikken, feel free to share your thoughts...ben benieuwd.

ToasT

Legacy Member
Meegedaan aan de wedstrijd voor de closed beta zitjes maar nog niets van gehoord ;(

Ik kijk er ook wel naar uit, eens iets futurutisch. Het is eens iets anders :)

Yusifer

Legacy Member
Is het nog niet wat te vroeg voor een thread over Anno 2070? Het komt pas in 17 november uit. De 9livespagina over Anno 2070 zegt 14 oktober, maar dat is fout. (jammer genoeg)

Chronic

Legacy Member
Ey, Star Wars The old republic page is al maanden actief, waarom anno dan niet :applause:

Hoop stiekem op open beta, heb helaas geen closed beta key gekregen van 9 lives... (100 andere wel...life is not fair)

VV@rl()rd

Legacy Member
Zolang één persoon bereid is om er een thread over te openen is er toch geen enkel probleem en het blijkt zelf dat deze thread tot nu toe nog redelijk actief is.

Anoniem0

Legacy Member
eindelijk nen thread hierover.

heb anno 1404 nog eens vanonder het stof gehaald. i cant build the fokin cathedral... :(

vraag me af hoe ze het hier gaan flikken? zijn er onderwatersteden ed?

Nostradamus2000

Legacy Member
wel even melden dat de beta nog altijd CLOSED is en dat het dan ook verboden is om over u beta ervaring te spreken.

Top wens

Legacy Member
Ik wil zó graag een key van ANNO 2070! ik heb al veel van de andere serie: 1701, 1404, 1404 venetië en 1503. Heb al 2 mails gestuurd maar nog niets ontvangen... Zou het er aan liggen dat ik uit NL kom?

Chronic

Legacy Member
Aan je naam zal het alvast niet liggen...9lives heeft verleden week 100 keys weggegeven, je had wat sneller actief moeten zijn op dit forum...

Eco side spreekt me wel meer aan, ik denk dat de vervuilingsbalans je nog meer dan ooit zal verplichten over verschillende eilanden te settlen om zo je vervuilende industrie te spreiden. Ingewikkelde trading routes, here i come...

Top wens

Legacy Member
zit wat in... jammer. Er zij dus geen keys meer? Nou, dan geef ik het wel op. heb je zelf eigenlijk een key gewonnen?

Chronic

Legacy Member
ik heb een key gekregen van een vriendelijk persoon die de zijne niet gebruikte en me had opgemerkt door dit topic.

Waarvoor dank!

Belgium_Killer

Legacy Member
een key gewonnen hier via duitse site
heb het eventjes gespeeld maar mis wel enkele dingen
zoals het buildmenu als je rechtsklikt met de muis
het is ook anders opgesteld qua bouwen,ik mis écht de sfeer van de vorige Anno's

Misschien dat het went na enige tijd,dit hoop ik toch alvast,maar ik speel liever 1404

Top wens

Legacy Member
Als je hem niet meer hoeft, mag ik hem dan?
Dat zou ik helemaal tegek vinden!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan