Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KaZhAn zei:Ik ben het juist gaan kopen se.
Moest in de freerecordshop zijn voor wat DVDs en ik zag ze achter de kassa liggen. Het stond niet op de embargo tot morgen, dus hup naar de winkel wie het wilt![]()

KaZhAn zei:Ik ben het juist gaan kopen se.
Moest in de freerecordshop zijn voor wat DVDs en ik zag ze achter de kassa liggen. Het stond niet op de embargo tot morgen, dus hup naar de winkel wie het wilt![]()
M-Boy zei:Bij de GM zult ge moeten wachten tot morgen, de vrijdag.

Chronic zei:En? hoe speelt hij? Post je minireview ;-0
Phalcon zei:Tiens tiens, net gekocht en geinstalleerd.
Da's allemaal met Uplay account, zelfs als ik op offline modus klik...
Dat ziet er niet goed uit voor ons, we speelden Anno 1404 altijd LAN, maar dat wordt hier niks dan waarschijnlijk.
Kijk, normaal betaal ik altijd voor een spel, maar als we gaan beginnen met zelfs 2 kopieën te moeten kopen voor LAN te spelen? Dan laat je me geen keuze. Als ik monopoly in de winkel koop, moet ik toch ook geen extra spelbord en co kopen om samen met m'n broer te spelen?
Darius Craven zei:Iemand toevallig enig idee wat hij zou kosten in de Mediamarkt?
Heb zopas gezien dat hij op Steam nu ook beschikbaar is, maar 49,99 is wel wat prijzig...


Oorlogsvoering, niet geïnteresseerd, voor mij draait Anno om steden bouwen. En dat het iets te lang duurt, wel beter dan dat het te lang duurt... Elke keer als ik met Anno 1404 de steden bouw die ik wil steek ik er daar 50 uur in wanneer ik klaar ben. 