Archief - Anno 2070

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KaZhAn

Legacy Member
Ik ben het juist gaan kopen se.

Moest in de freerecordshop zijn voor wat DVDs en ik zag ze achter de kassa liggen. Het stond niet op de embargo tot morgen, dus hup naar de winkel wie het wilt :)

M-Boy

Legacy Member
KaZhAn zei:
Ik ben het juist gaan kopen se.

Moest in de freerecordshop zijn voor wat DVDs en ik zag ze achter de kassa liggen. Het stond niet op de embargo tot morgen, dus hup naar de winkel wie het wilt :)

Yep, ben hier ook al in de free record shop gaan kopen :)

thomasdh

Legacy Member
KaZhAn zei:
Ik ben het juist gaan kopen se.

Moest in de freerecordshop zijn voor wat DVDs en ik zag ze achter de kassa liggen. Het stond niet op de embargo tot morgen, dus hup naar de winkel wie het wilt :)

O_o
/jelly

geronimo01

Legacy Member
juist terug van Game mania hasselt,
daar hadden ze het spel nog altijd niet binnen :S

M-Boy

Legacy Member
Oorspronkelijk zou het normaal pas op de 18de in de winkel rekken liggen (thx free record shop :) )

M-Boy

Legacy Member
Chronic zei:
En? hoe speelt hij? Post je minireview ;-0

Het speelt aardig goed en vloeiend (hier op mijn pc toch) ; mooie beelden, duidelijk voice stem geluid dat een futuristisch gevoel alleen al geeft.
Bij het spelen is het enige wat ik ergerlijk blijf vinden, dat je alles maar stap voor stap beschikbaar krijgt.

Je moet bij single missies (eerste dat ik speelde) al meteen een handelsroute maken, met je enige battle shipje... dat je ook nog nodig hebt om personal requesten van andere fractieleiders te voltooien, in plaats van meteen ook de shipyard (die ik pas na 2 uur spelen, bij mijn derde verhoging van mijn stad kreeg) ter beschikking te stellen zodat je meteen trading ships kan maken.

EternalSilence

Legacy Member
Dat is toch zeer kenmerkend voor de anno campagnes.
Dat je alles maar na een bepaalde periode ter beschikking krijgt, doet bij deze ook dienst als een grote lange ....... (kan niet op naam komen).

Om echt het anno gevoel te krijgen, bepaal je beter je map en je AI tegenspelers om dan te spelen. Zo ga je alles zelf unlocken volgens de graad van je stad.
Je krijgt dus enkel maar je gebouwen volgens je speelwijze.

Phalcon

Legacy Member
Tiens tiens, net gekocht en geinstalleerd.
Da's allemaal met Uplay account, zelfs als ik op offline modus klik...
Dat ziet er niet goed uit voor ons, we speelden Anno 1404 altijd LAN, maar dat wordt hier niks dan waarschijnlijk.

Kijk, normaal betaal ik altijd voor een spel, maar als we gaan beginnen met zelfs 2 kopieën te moeten kopen voor LAN te spelen? Dan laat je me geen keuze. Als ik monopoly in de winkel koop, moet ik toch ook geen extra spelbord en co kopen om samen met m'n broer te spelen?

M-Boy

Legacy Member
Phalcon zei:
Tiens tiens, net gekocht en geinstalleerd.
Da's allemaal met Uplay account, zelfs als ik op offline modus klik...
Dat ziet er niet goed uit voor ons, we speelden Anno 1404 altijd LAN, maar dat wordt hier niks dan waarschijnlijk.

Kijk, normaal betaal ik altijd voor een spel, maar als we gaan beginnen met zelfs 2 kopieën te moeten kopen voor LAN te spelen? Dan laat je me geen keuze. Als ik monopoly in de winkel koop, moet ik toch ook geen extra spelbord en co kopen om samen met m'n broer te spelen?

Het was mij ook al opgevallen omdat ik hier ook Might & Magic Heroes 6 staan heb en ik er niet meteen wou over zitten klagen, maar 't is wel enorm ergerlijk omdat alles wat ge doet bijgehouden blijft.

Darius Craven

Legacy Member
Iemand toevallig enig idee wat hij zou kosten in de Mediamarkt?
Heb zopas gezien dat hij op Steam nu ook beschikbaar is, maar 49,99 is wel wat prijzig...

omegahealer

Legacy Member
vandaag langs game mania gegaan -.- door een fout bij de levering is het pas morgen binnen, blergh :( nu kan ik weer een ganse week wachten voor ik een boxed version kan aanschaffen van de game.

KaZhAn

Legacy Member
Darius Craven zei:
Iemand toevallig enig idee wat hij zou kosten in de Mediamarkt?
Heb zopas gezien dat hij op Steam nu ook beschikbaar is, maar 49,99 is wel wat prijzig...

Ik heb 42,99 betaald in de FRS.

Het spel zelf heb ik toch niet zo een gevoel bij als bij de andere anno games. Ik vind het allemaal wat tezeer rechtlijnig en stroef verlopen... de balans is wat zoek atm.

Yusifer

Legacy Member
Ik wacht nog wat af op de officiële reviews voor ik koop. Als de reviews niet zo goed zijn, koop ik het wanneer het in solden is (vast met christmas sales) en als het wel goed beoordeeld wordt, koop ik het in de FRS of Steam als het evengoed als 1404 is.

Ben 1404 aan het spelen, ik kan gerust enkele dagen wachten. :p

Yusifer

Legacy Member
Heh, de minpunten van dat review... :p Oorlogsvoering, niet geïnteresseerd, voor mij draait Anno om steden bouwen. En dat het iets te lang duurt, wel beter dan dat het te lang duurt... Elke keer als ik met Anno 1404 de steden bouw die ik wil steek ik er daar 50 uur in wanneer ik klaar ben. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan