Archief - Anno 2070

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FreAk.666

Legacy Member
Ik zit in de derde missie waar ge die olievlek moet opruimen maar ik zit op het punt waar ik een Eco employee huis moe bouwen die de olievervuiling gaan opkuisen maar ik vind die nergens in de construction menu. Dus Eco employee volunteer huis bouwen om die vervuiling aan te pakken. Blijkbaar heeft niemand hier last van maar spijtig genoeg ik dus wel.

EternalSilence

Legacy Member
FreAk.666 zei:
Ik zit in de derde missie waar ge die olievlek moet opruimen maar ik zit op het punt waar ik een Eco employee huis moe bouwen die de olievervuiling gaan opkuisen maar ik vind die nergens in de construction menu. Dus Eco employee volunteer huis bouwen om die vervuiling aan te pakken. Blijkbaar heeft niemand hier last van maar spijtig genoeg ik dus wel.

Njah, die missie met die olievlek kan verwarrend zijn.
Je moet die 'employee volunteer' komt er als je de benodigde huizen plaats.
Kun je anders eens een screenshot van je game plaatsen?
Zodat we u bouwoptie's zien. Misschien kijk je gewoon over een tabblad, waar je dan die eco houses kunt aanklikken en bouwen.

FreAk.666

Legacy Member
FreAk.666 zei:
Ik zit in de derde missie waar ge die olievlek moet opruimen maar ik zit op het punt waar ik een Eco employee huis moe bouwen die de olievervuiling gaan opkuisen maar ik vind die nergens in de construction menu. Dus Eco employee volunteer huis bouwen om die vervuiling aan te pakken. Blijkbaar heeft niemand hier last van maar spijtig genoeg ik dus wel.

Heb het gevonden 2 min nadat ik het even pauze had genomen en om de vorige post te schrijven. Ik moest gewoon wat visserijen bijbouwen en dan konden m'n Eco Workers evolueren tot Eco Employees net zoals je begint met Tycoon Workers en die evolueren dan ook tot Tycoon Employees. Zo simpel over het hoofd gezien. Nog veel Anno-plezier aan iedereen!
Thx 2 EternalSilence voor je post.

Hyperia

Legacy Member
1 week kapotgespeeld , nu wel even beu :)
Zo een zalig spel he , nog beter als de 1404 en de 1701

Hyppocritten

Legacy Member
Vergeleken met 2070 zijn alle vorige versies crap, en ik heb ze allemaal gespeeld.

IceruS

Legacy Member
Hey allemaal, kheb al even op het net rond gezocht maar vindt niet wat ik wil weten.
Mijn vraag is, wat houd de multiplayer in van anno 2070? Ik en een vriend willen het spel misschien kopen. We zijn beide heel multiplayer gericht. Hoe kan ik anno 2070 vergelijken met games als c&c generals, wc3, sc...?
Ik heb ooit even singleplayer van anno 1404 gespeeld.

Alvast bedankt

Nostradamus2000

Legacy Member
IceruS zei:
Hey allemaal, kheb al even op het net rond gezocht maar vindt niet wat ik wil weten.
Mijn vraag is, wat houd de multiplayer in van anno 2070? Ik en een vriend willen het spel misschien kopen. We zijn beide heel multiplayer gericht. Hoe kan ik anno 2070 vergelijken met games als c&c generals, wc3, sc...?
Ik heb ooit even singleplayer van anno 1404 gespeeld.

Alvast bedankt

alles omvattend gezegd" is totaal niet vergelijkbaar". Bij anno moet ge u tijd nemen en gadevele uurtjes nodig hebben om iets op te bouwen, en oorlog voeren draait vooral om de economie van u tegenstander plat te leggen met sup lines te verstoren of blockades te leggen ipv alles plat te walsen.

IceruS

Legacy Member
Nostradamus2000 zei:
alles omvattend gezegd" is totaal niet vergelijkbaar". Bij anno moet ge u tijd nemen en gadevele uurtjes nodig hebben om iets op te bouwen, en oorlog voeren draait vooral om de economie van u tegenstander plat te leggen met sup lines te verstoren of blockades te leggen ipv alles plat te walsen.

hmmm oki! Bedankt voor de reactie!

Thorondor

Legacy Member
Bezig met missie 2 van chapter 2 maar geraak er precies niet echt in vooruit. Ballans is veel te negatief en krijg men huizen niet op volgend level ook al zijn al hun eisen voldaan. Iemand hints?

RBMK

Legacy Member
Game tijdje geleden gekocht via Steam en begin dit weekend opgestart als onderbreking voor Skyrim waar ik nu al zo'n 80 uur ver in ben en nog ver van de helft heb gezien en deze nieuwe telg is inderdaad de beste Anno tot nu toe en zelfs de beste RTS/ City Building game die ik al heb gespeeld en ik heb er toch al heel wat achter de kiezen. Opnieuw SUPERverslavend. Ik zet mij altijd voor mijn comp met het idee een uurtje te spelen en net als je denkt dat je een half uur ver bent krijg je die melding dat je reeds 2 uur ver bent en je beter een pauze zou nemen. Hehe :D

De campagne hou ik voor later. Ik ben meteen groot begonnen. :D
Even heb ik gevreesd voor een ontbrekende tutorial of iets van die aard maar hier zit het er op een fantastische manier in gebakken. Alle info krijg je geleidelijk aan van E.V.E. via mails en dergelijke. Je wordt van alles op tijd op de hoogte gehouden en je bekijkt die info wanneer je daar zelf behoefte aan hebt. Véél beter dan zo'n standaard en soms bijna verplichte tutorial missies. Nu kan je meteen beginnen zonder dat je je daar zorgen om hoeft te maken.

Een goed stuk van het weekend gespeeld en heb toch al een redelijke stad met om en bij de 5000 inwoners. :) Oh ja, ik speel met Global Trust, de Tycoons dus.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan