Archief - Anno 2070

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem0

Legacy Member
RiskGhost zei:
Heh, de minpunten van dat review... :p Oorlogsvoering, niet geïnteresseerd, voor mij draait Anno om steden bouwen. En dat het iets te lang duurt, wel beter dan dat het te lang duurt... Elke keer als ik met Anno 1404 de steden bouw die ik wil steek ik er daar 50 uur in wanneer ik klaar ben. :p

grmbl heb nog steeds geen cathedraal. im not buying 2070 before i get a cathedral. (zit in fase 3 :p)

thomasdh

Legacy Member
so far so good, misie 3 juist begonnen, leuk dat men eigen stadje blijft bestaan, en dat er gewoon elke keer problemen gebeuren. toch beter dan altijd opnieuw te moeten beginnen van nul

Phalcon

Legacy Member
Euhm, ligt het nu aan mij of werkt de offline modus niet eens? Als ik offline kies moet ik later toch gewoon inloggen

-goro-

Legacy Member
Heb de mijne net gaan halen in media market in hasselt, 36€ tegeover 49.99 op steam!!
voor 49.99 hebde in hasselt de collectors edition.

thomasdh

Legacy Member
heeft iemand heer ge pre-orderd? waar zijn die codes voor de .. wel ja .. preorder bonussen, kheb alleen iets van settlers online erbij

edit: heeft iemand last van career points die er niet worden bijgeteld?

daFour

Legacy Member
Niet teveel reacties precies?
Al even bezig met spelen nu en ben terug onder de indruk.Gaan weer vele uren gesleten worden :p
Paar screens;
e5Dzt.jpg

http://i.imgur.com/nO8V5.jpg

Thorondor

Legacy Member
'k ga mij dit zeker aanschaffen maar eerst nog wat bezig met skyrim, ziet er alvast leuk uit.

EternalSilence

Legacy Member
Ligt het nu aan mij, of zie ik enkel maar screens van de Eco factie.
Klaarblijkelijk speelt iedereen met de eco's en niet met die andere. :x

ook op tweakers, zitten alleen maar eco spelers.
Iemand ervaring met de andere factie?

Nostradamus2000

Legacy Member
heb tycoon in beta gespeeld en nu Eco, persoonlijk vin ik Eco een extra uitdaging om deze goed te spelen

RV1428

Legacy Member
Heb tijdens de demo (twee missies) met tycoons gespeeld, eco's waren niet beschikbaar. Nu speel ik bijna alleen met de eco's, ik denk dat de vernieuwende, groene kant en de extra uitdaging veel spelers aantrekken.

Darius Craven

Legacy Member
Hoe lang duren die "World Events" eigenlijk. Heb nu de 1e 2 missies gedaan, maar de 3e is een iets te zware uitdaging voorlopig :D

Hyppocritten

Legacy Member
Speel atm continuous game om alle aspecten op eigen tempo te leren.
Zo'n vet spel maar ik mis nog altijd:

IK WIL BEPALEN HOEVEEL CARGO ER IN MIJN WARHOUSE MOET BLIJVEN IN TRADEROUTES!

In alle versies kan dat wel voor sales dus zo moeilijk kan het niet te integreren zijn.
Of heb ik iets gemist :p

BTW oorlogsvoering in ANNO draait meer om zijn productie uit balans te brengen...

M-Boy

Legacy Member
Hyppocritten zei:
Speel atm continuous game om alle aspecten op eigen tempo te leren.
Zo'n vet spel maar ik mis nog altijd:

IK WIL BEPALEN HOEVEEL CARGO ER IN MIJN WARHOUSE MOET BLIJVEN IN TRADEROUTES!

In alle versies kan dat wel voor sales dus zo moeilijk kan het niet te integreren zijn.
Of heb ik iets gemist :p

BTW oorlogsvoering in ANNO draait meer om zijn productie uit balans te brengen...

Je mist inderdaad iets, bij de hoeveelheild die in je warehouse moet blijven kan je dat zelf met het handje (schuiven hoeveel je wil verkopen telkens) ook instellen hoeveel er moet inblijven.

kil911ler

Legacy Member
Is het spel veeleisender geworden dan Anno 1404 op gebied van system requirements?

Hyppocritten

Legacy Member
M-Boy zei:
Je mist inderdaad iets, bij de hoeveelheild die in je warehouse moet blijven kan je dat zelf met het handje (schuiven hoeveel je wil verkopen telkens) ook instellen hoeveel er moet inblijven.

Dat weet ik, dat zou ook moeten kunnen voor je eigen traderouttes imo. Vooral in begin is dat superhandig voor building materials. Maar ook later als je minicommunities op die eilanden wil creëren. Je kan wel bepalen hoeveel je ship max mag meenemen dacht ik.

Wat ik wil is: Je laat X in warehouse en neemt de rest mee. Zoals voor verkoop aan de traders.

kil911ler zei:
Is het spel veeleisender geworden dan Anno 1404 op gebied van system requirements?

Ik ben geen graphics freak, vind het zelfs irri als water kabbelt en bomen waaien en speel zowieso altijd met bijna minimum instellingen. Ik draai het even soepel als de vorige en heb betere graphics, en het water kabbelt en de bomen waaien :p

Nostradamus2000

Legacy Member
Hyppocritten zei:
Dat weet ik, dat zou ook moeten kunnen voor je eigen traderouttes imo. Vooral in begin is dat superhandig voor building materials. Maar ook later als je minicommunities op die eilanden wil creëren. Je kan wel bepalen hoeveel je ship max mag meenemen dacht ik.

Wat ik wil is: Je laat X in warehouse en neemt de rest mee. Zoals voor verkoop aan de traders.

Hiervoor moet je enkel in je warehouse zelf de slider naast een bepaald product op het getal zetten dat ge wenst te behouden, je kan dit ook doen in het scherm van de trade routes maar dit is dan om de hoeveelheid te bepalen die ge op elk eiland kan afladen of kan opladen. Net zoals M-Boy heeft gezegd dus. Als ge echter manueel gaat laden kan je nog steeds je warehouse leeg maken.

EternalSilence

Legacy Member
Hey,

Ik heb eventjes de demo gespeeld.
Al bij al voelt de gameplay vertrouwt aan, maar komt het spel voor mij "simpeler" over.
ik heb alle voorgaande anno games gespeeld.

In hoeverre verschilt de dieptegang van de gameplay.
Ik heb het gevoel dat de anno reeks een beetje mainstream is gemaakt, voor nieuwe mensen over te halen.

+ Door demo te spelen, merkte ik dat er niet echt 2 facties bestaat.
Maar 1 factie, waarmee je dan 2 kanten kunt opgaan: eco of industrieel.
Buiten de ecowaarde van u land en wat grauwere lucht, zijn er bijna geen verschillen ? :x

Triple0

Legacy Member
er is heel wa diepgang hoor, zeker met de research labs etc, de demo toont eigenlijk bijna niks

Hyppocritten

Legacy Member
Nostradamus2000 zei:
Hiervoor moet je enkel in je warehouse zelf de slider naast een bepaald product op het getal zetten dat ge wenst te behouden, je kan dit ook doen in het scherm van de trade routes maar dit is dan om de hoeveelheid te bepalen die ge op elk eiland kan afladen of kan opladen. Net zoals M-Boy heeft gezegd dus. Als ge echter manueel gaat laden kan je nog steeds je warehouse leeg maken.

OMG! Thnx! Damn is dat al lang zo?
Ik heb hier altijd enorm geambeteerd door geweest.
Eigenlijk nooit geprobeerd voor traderoutes :s

EternalSilence zei:
Hey,

Ik heb eventjes de demo gespeeld.
Al bij al voelt de gameplay vertrouwt aan, maar komt het spel voor mij "simpeler" over.
ik heb alle voorgaande anno games gespeeld.

In hoeverre verschilt de dieptegang van de gameplay.
Ik heb het gevoel dat de anno reeks een beetje mainstream is gemaakt, voor nieuwe mensen over te halen.

+ Door demo te spelen, merkte ik dat er niet echt 2 facties bestaat.
Maar 1 factie, waarmee je dan 2 kanten kunt opgaan: eco of industrieel.
Buiten de ecowaarde van u land en wat grauwere lucht, zijn er bijna geen verschillen ? :x

Demo niet gespeeld maar er is meer diepgang tov vorige versie. Waar je daar arabs had heb je nu techs, en die hebben veel meer diepgang dan de arabs van vorige versie.

Fracties vs elkaar hebben meer haat als AI. Je moet wel opletten dat je dat in balance houdt met quests etc. Naast de normale privateers/pirates (die je kan inzetten vs andere AI's) heb je nu nog een extra AI die af en toe ingame komt met oorlogstuig en je productie uit balance probeert te brengen. De neutrale trader is ook niet echt neutraal meer. Hij steelt quests van AI's. De neutrale personen in game zijn ook beter uitgewerkt. Ook die moet je tevreden houden. Zij hebben de items voor je boosts te geven, al dan niet globaal (je ark) of eiland, boot,... etc.

Ik vind de uitbreiding naar onderwater echt wel vet. Al moet ik er nog aan toe komen. Heb het al wel eens gespeeld via campaign maar nog niet uitgediept. Eens je diep in de game zit eco-engineers+ krijg je betere tools voor je eco balance en engergie te beheren. Er is echt heel veel meer in deze game dan zijn voorgangers.

Amuseer me nu al te pletter en het moet nog echt beginnen. Ben nog maar net met eco-engineers bezig en houd S.A.A.T. nog wat af.

Ow, in continues game, be prepared, wanneer je op een nieuw eiland settled krijg je een vrij sterke pirate attack. Ik had 1 warship en ze kwamen met 9 bootjes af lol.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan