Anoniem0
Legacy Member
RiskGhost zei:Heh, de minpunten van dat review...Oorlogsvoering, niet geïnteresseerd, voor mij draait Anno om steden bouwen. En dat het iets te lang duurt, wel beter dan dat het te lang duurt... Elke keer als ik met Anno 1404 de steden bouw die ik wil steek ik er daar 50 uur in wanneer ik klaar ben.
![]()
grmbl heb nog steeds geen cathedraal. im not buying 2070 before i get a cathedral. (zit in fase 3
)


