Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iddwaar gaat de wereld naartoe
ad:vulle zei:en ik als nieuw TFT-speler denken dat er alleen op cs-forums constant flame-threads liepen :ironic:
ChfZ | Hanky zei:miss volwasseren dan beginne schelden eh grissy
en ja, ik kom u opzoeke op bnet op "ruzie" te make :|
ps, gg no re tnx bb
#care
ad: )vyeate zei:vroeger was het hier nog leuk
n/o maar sinds oia hier is maken zij meestal flamethread samen met ben,en nu is het hanky


vyeate zei:vroeger was het hier nog leuk
n/o maar sinds oia hier is maken zij meestal flamethread samen met ben,en nu is het hanky

Zedjah zei:Ik stel voor dat we hank zijn clan bannen!!!
Clanban gogo!
;_;

Musk zei:ah kut der zitte nog 3 paginas tusse xD
anywayz, vyeate da is de meest retarde post die ge al hebt gemaakt ier opt forum, normaal hebk niks tege u, ma da is gewoon achterlijk, nuja tkan me weinig stele want kheb menne duim verstuikt en typen doet pijn, dus cu ^^

Zedjah zei:Ik stel voor dat we hank zijn clan bannen!!!
Clanban gogo!
;_;

tging over die oia stokers !vyeate zei:gewoon omdak zei tis 7 keer who ?![]()
Musk zei:tging over die oia stokers !


