Archief - 1.17 is er

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vulle

Legacy Member
en ik als nieuw TFT-speler denken dat er alleen op cs-forums constant flame-threads liepen :ironic:

vyeate

Legacy Member
vulle zei:
en ik als nieuw TFT-speler denken dat er alleen op cs-forums constant flame-threads liepen :ironic:


vroeger was het hier nog leuk


n/o maar sinds oia hier is maken zij meestal flamethread samen met ben,en nu is het hanky

waffel

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
miss volwasseren dan beginne schelden eh grissy

en ja, ik kom u opzoeke op bnet op "ruzie" te make :|


ps, gg no re tnx bb

#care



keirel stomme sh*tnoob als ge zegt gg no re tnx bb vind ik je al ne hele randdebiel(zo ne typische wcIII nerd zinnetje) ma als ge dan nog es die #care dat gewoon eeuwenoud is erbij zegt dan vind ik je gewoon ne dikke vette game nerd !!!
(lol al da geflame van ik :sad: )

Attila

Legacy Member
vyeate zei:
vroeger was het hier nog leuk


n/o maar sinds oia hier is maken zij meestal flamethread samen met ben,en nu is het hanky

Alles schuift op he :)
De wereld sta ni stil :p

Tesla

Legacy Member
die 'gg no re' moogt ge enkel zeggen als ge de discussie hebt gewonnen dmv een goed argument of ne goeie flame
en dat was niet het geval ;_;

Ezeh

Legacy Member
vyeate zei:
vroeger was het hier nog leuk


n/o maar sinds oia hier is maken zij meestal flamethread samen met ben,en nu is het hanky

n/o maar wij hebben nog nooit een flamethread *gemaakt*

omgevormd tot, wel misschien maar gemaakt?

naaaaaaaah
:p

ElGargamel

Legacy Member
fok zeg, ik heb da hier ff diagonaal gelezen, moet ge ook is doen, dan ziet ge hoe marginaal dit eigenlijk alles is,

dit heeft al lang nix meer met de thread te maken?

tiens, waar blijft de mod om op de vingers te tikken?

Musk

Legacy Member
seg n3o, stfu want kwed da ge geen zak kunt spele, thad beter gewoon bij 1.16 gebleven.

Musk

Legacy Member
ah kut der zitte nog 3 paginas tusse xD
anywayz, vyeate da is de meest retarde post die ge al hebt gemaakt ier opt forum, normaal hebk niks tege u, ma da is gewoon achterlijk, nuja tkan me weinig stele want kheb menne duim verstuikt en typen doet pijn, dus cu ^^

vyeate

Legacy Member
Musk zei:
ah kut der zitte nog 3 paginas tusse xD
anywayz, vyeate da is de meest retarde post die ge al hebt gemaakt ier opt forum, normaal hebk niks tege u, ma da is gewoon achterlijk, nuja tkan me weinig stele want kheb menne duim verstuikt en typen doet pijn, dus cu ^^

gewoon omdak zei tis 7 keer who ? :(

vyeate

Legacy Member
Musk zei:
tging over die oia stokers !

oke,daar hebbek wa overdreven but





listen to mighty ezeh:

n/o maar wij hebben nog nooit een flamethread *gemaakt*

omgevormd tot, wel misschien maar gemaakt?

naaaaaaaah






:p:p:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan