Archief - 1.17 is er

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Musk

Legacy Member
tot nu toe vindek te patch zuigen,
healing spray = geen cooldown, ma et kan wel enemy units ook healen,
flamelord is totaal imba,
je krijgt veel te veel xp voor fs...
blademaster is nog steeds niks waard, da zijn de kutdinge die ik tot nu toe opgemerkt eb, nog niks positief.

konohamaru

Legacy Member
autoheal met statue rightmouse click is fucked - werkt soms niet tot je manueel een doel kiest idem met priest inner fire.

ElGargamel

Legacy Member
Musk zei:
blademaster is nog steeds niks waard, da zijn de kutdinge die ik tot nu toe opgemerkt eb, nog niks positief.

nog steeds niks waard?
bm is mijne favorieten held
en nu kunde me windwalk door footies heen lopen, dat is te machtig

DeadHead

Legacy Member
dingen die mij tot n toe tegensteken:

-die Ogre/Goblin held is nùog slechter dan de Tinker
-heb nog altijd het probleem dat m'n Town Hall soms geen militia wil maken :angry: (heel vervelend alsde daarop rekent)
-breaker hun summon steal werkte niet op de summons van de Firelord :angry: , hij bleef zeggen "not enough mana" 25 nodig, ik had 50 mana :doh:

Ik zal der wel meer posten alsek er op kom.

aMniZu

Legacy Member
K echt plz ik dacht eindelijk deftige patch, ni dus. Hmn is echt te goed en steeds maar weer nerven ze orc ( yay!) Ge kunt gvd nieens nen hmn meer deftig harrase en +20dam vs summons :confused: djeez. Ik hem eerder het gevoel da het spel per patch trug meer imbalanced wordt. Het is weer zoals vroeger Hmn > all

Fugitive

Legacy Member
DeadHead zei:
-breaker hun summon steal werkte niet op de summons van de Firelord :angry: , hij bleef zeggen "not enough mana" 25 nodig, ik had 50 mana :doh:

25 mana + x mana berekend op hp van die unit... toch?

Musk

Legacy Member
aMniZu zei:
K echt plz ik dacht eindelijk deftige patch, ni dus. Hmn is echt te goed en steeds maar weer nerven ze orc ( yay!) Ge kunt gvd nieens nen hmn meer deftig harrase en +20dam vs summons :confused: djeez. Ik hem eerder het gevoel da het spel per patch trug meer imbalanced wordt. Het is weer zoals vroeger Hmn > all
idd, die extra dmg, wtf,
en dan mass footie ownt mass dure fiends.. 'k'
fs is nu echt kuthero,
en nu zie ik niet echt een standaard hero voor orc meer...
kga wachten op wat top replays, kijken wat die doen :)

Fugitive

Legacy Member
- If a unit is rallied to a unit/Hero that dies, the rallied unit will
now continue to move towards the last spot the rally target occupied.

dus als ge harrasst en uw hero gaat dood... pfff

embraced_one

Legacy Member
mja da laatste vinnik soms wel goe ze, tkan gebeuren in een gevecht da ouwe held sterft, en uw versterking blijft er staan op de map, maar als ze nog naar het gevecht waren gekomen konde misschien nog gewonnen hebben :)

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Fugitive zei:
- If a unit is rallied to a unit/Hero that dies, the rallied unit will
now continue to move towards the last spot the rally target occupied.

dus als ge harrasst en uw hero gaat dood... pfff


Is juist wel goe, hoe dikwijls lope die ventjes ni naar den andere kant van de map, losse in enemy base omda daar u hero stierf...

Hanzo

Legacy Member
aMniZu zei:
Hmn is echt te goed en steeds maar weer nerven ze orc ( yay!) Ge kunt gvd nieens nen hmn meer deftig harrase en +20dam vs summons Het is weer zoals vroeger Hmn > all


arcane tower --> moeilijkere harass ( free peon kills zijn nu eenmaal ni eerlijk )
hp van knights -> worde amper gebruikt
deflect foots --> niemand ( buite soms archer) ga ranged tege hu
bloodmage --> wil eerst wel is zien of em wel degelijk gebruikt ga worden

dus ierdoor is hu te goed en hu > all ? vrees van ni

btw nu geve wolven 8 xp meer ( maakt ni veel uit dus) en een towerkill levert 0 xp op...

ChfZ | Hanky

Legacy Member
lal human biased slet... HU is altijd al sterk geweest en elke patch worde die bter en beter


UD wordt constant gekloot... Sinds 1.17 massaal dk nuke.. 2 games gespeeld en nix anders dan dk nuke.. UD is gekloot..

Hanzo

Legacy Member
amnizu en hank

kspeel da spel ier nog ni zo lang en kan zijn dak iet zeg da op ni veel slaagt
ma probeer dan eens uit te legge wak fout zeg ipv te beginne over biased slet

btw dk gekloot door 1 armor minder? da kan toch ni echt een probleem geve.. dk wa meer uit gevecht trekke, paar potions, der zijn toch veel manieren om 1 armor te compensere zeker

Attila

Legacy Member
dk 1 armor minder geeft wel groot verschil, het is niet kijkik doe 2 damage hij heeft 1 armor = 1 damage he. Zit veel meer rekenwerk achter, damage reduction %, weapon type etc... en 1 armor geeft een bepaalde % damage reduction bij (weet ni de exacte getallen ze :) ). Dus dan krijg je totaal ander beeld.

Da van die foots lijkt mij gewoon debiel, wrom zouden die nu juist damage moete terugdoen op ranged (geef dan meer damage reduction ofzo) ma damage terug das toch compleet dom en onlogisch...

Tower meer damage = geen summon rush meer, totaal nut kwijt nu. Hetgeen meestal de clue van een game kan uitmaken. etc etc etc

N3O

Legacy Member
T'is ook nooit goe eh.
Een nieuwe patch went keer op keer, en toch blijfde "allemaal" keer op keer zagen. Als het u niet aanstaat, speel een ander spel, en stop mee zagen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan