yee zalig 2 nieuwe neutral heroes, btw: ik vind da die neutral heroes wel veel worden gebruikt
bijna altijd rush online, 4VS4 is dan meestal 1ne hero + nog ne netral hero en 2 soldiers, en hopla doe da maal 4 en ge hebt al een klein legerke da 2 basisi gemakkelijk kan verslaan