Archief - 1.17 is er

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
inderdaad, mor ge moet da overlate aan grissy de spellingscontroleur..

Grissy

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
hier moetek gewoon op replyen

na neo zen post ben ik #care gezegd en antwoord ik nimer, de rest van die gasten heeft NA mij gepost.. en vertel mij waar dak daartege volhouden


goe geleze, meeloperke zker? gg no re tnx bb..


vergeet deze post ook ni te checken op spelfouten eh, 't zou jammer zijn moeste der hier nog staan die ni ontdekt worre...


sorry maar dit is geen reply op mijn post ...

en wtf gg no re tnx bb.. :-/ omg k ik ben de laatste om te zeggen da wie wc speelt geen leven heeft want volgens mij is leven gewoon plezier maken en zolang ge daar plezier in hebt leefde maar het is wel al erg da ge na een zinneke gg no re tnx bb.. typt

Grissy

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
inderdaad, mor ge moet da overlate aan grissy de spellingscontroleur..

een spellingscontroleur zou iemand zijn die constant spellingsfouten nakijkt ... wel ik heb na ongeveer een week nog eens een post gedaan ... maak zelf de conclusie (en als je een reply probeert, probeer dan niet leeftijd te raden of me een puber te noemen want da maakt u nu eenmaal ni volwassener, ik zeg dit eenmaal omdat diene stomme kloot me iejust op bnet komt lastig vallen over zene stomme post :-/ djees jong kzit ik daaar wa in den chat komt er me daar zo nen debiel ambeteren)

ChfZ | Hanky

Legacy Member
miss volwasseren dan beginne schelden eh grissy

en ja, ik kom u opzoeke op bnet op "ruzie" te make :|


ps, gg no re tnx bb

#care

Grissy

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
miss volwasseren dan beginne schelden eh grissy

en ja, ik kom u opzoeke op bnet op "ruzie" te make :|


ps, gg no re tnx bb

#care

en ja, ik kom u opzoeke op bnet op "ruzie" te make :|

ik denk eerder dat het is omdat je wou komen vragen om te stoppen met jou "pijn" te doen

ps, gade nog lang zo dom blijven doen?
en btw als schelden de enigste oplossing is om iemand het tot zijn verstand te brengen ... is dat de volwassenste manier inplaats van erop te slaan

en idd je cared

Grissy

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
YEZ, IK HEB EEN FOUT GEVONDEN!



eigelijk wel leuk idd, kga da meer doen in't vervolg!


waar zie jij een fout? dat is dialect voor mij hierjuist

ocharme ... blijven proberen, en waar is je gg no bla bla bla gebleven? het maakte je nog eens zo cool en je kwam toch wel een klein beetje intelligenter over ... nah sniwaar ben maar aant zeveren

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Grissy zei:
en ja, ik kom u opzoeke op bnet op "ruzie" te make :|

ik denk eerder dat het is omdat je wou komen vragen om te stoppen met jou "pijn" te doen

ps, gade nog lang zo dom blijven doen?
en btw als schelden de enigste oplossing is om iemand het tot zijn verstand te brengen ... is dat de volwassenste manier inplaats van erop te slaan

en idd je cared


lol dude.. gij zij echt funny..

precies of ik ga aan u vrage om te stoppe me mij pijn te doen.. zoals da'k op bnet zei "sticks and stones baby, sticks and stones"..


en vanaf nu ignore, want gij verdraait toch mor alles da'k zeg..

Grissy

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
lol dude.. gij zij echt funny..

precies of ik ga aan u vrage om te stoppe me mij pijn te doen.. zoals da'k op bnet zei "sticks and stones baby, sticks and stones"..


en vanaf nu ignore, want gij verdraait toch mor alles da'k zeg..

zoals je wel kan lezen staat er "kdenk". En eindelijk men ignore ... wat ik op bnet al vroeg maar toen spamde je maar gg omdat je niets anders kon verzinnen

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Grissy zei:
zoals je wel kan lezen staat er "kdenk". En eindelijk men ignore ... wat ik op bnet al vroeg maar toen spamde je maar gg omdat je niets anders kon verzinnen


speciaal voor jou:


gg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan