Archief - 1.17 is er

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nogatsira

Legacy Member
N3O zei:
T'is ook nooit goe eh.
Een nieuwe patch went keer op keer, en toch blijfde "allemaal" keer op keer zagen. Als het u niet aanstaat, speel een ander spel, en stop mee zagen.

ge zijt aant zage

ChfZ | Hanky

Legacy Member
N3O zei:
T'is ook nooit goe eh.
Een nieuwe patch went keer op keer, en toch blijfde "allemaal" keer op keer zagen. Als het u niet aanstaat, speel een ander spel, en stop mee zagen.

zei de man die voor de eerste keer op WC3 forum iets post...

ChfZ | Hanky

Legacy Member
oke

Iedereen die hier 1 post maakt (en prolly zelfs nog geen WC3 speelt) heeft gelijk.


En die patch doe maar kwaad dan slecht, foots die dmg terug doen ipv reduction, is pure bs? die tower die mass dmg aan summons, dus ge kunt nen hu nimer aanvalle/harasse of ge moest zker zijn da ge ga winne..

jah, sry da ik en 100.000 andere gewoon ons mening zeggen eh...

zoveelste seut die hier ff stoer komt doen.. em kan bter terug zor zen eige stuk van't forum gaan ipv hier ff bullshit te kome uitkrame


men vermoede was dus juist.. 131 posts.. en daarvan een dikke 97% in Q2 en Q3 forum, en alleen op flame topics komtem hier posten, gg maat.

N3O

Legacy Member
Lol, en da komt weer van de hanky, die toevallig als er iets van bs is, dan heeft hij er wel mee te maken eh. Enk speel wel al langer wc3 "stoeren". En natuurlijk kom ik hier op flamethreads replyen, ge hebt hier nix anders. Dat of cdkey vragen. So stfu wil je, mister know it all.
En lol, em gaat al beoordelen op mn posts. I mean lol.... En ik lees wc3 al een jaartje mee, dus dit is ook MIJN deel van het forum.
U! Fucktard.
egd tbh

ChfZ | Hanky

Legacy Member
N3O zei:
Lol, en da komt weer van de hanky, die toevallig als er iets van bs is, dan heeft hij er wel mee te maken eh. Enk speel wel al langer wc3 "stoeren". En natuurlijk kom ik hier op flamethreads replyen, ge hebt hier nix anders. Dat of cdkey vragen. So stfu wil je, mister know it all.
En lol, em gaat al beoordelen op mn posts. I mean lol.... En ik lees wc3 al een jaartje mee, dus dit is ook MIJN deel van het forum.
U! Fucktard.
egd tbh


1. hoe komde derbij da'k "stoer" wil overkome?
2. allemaal flamethreads? "k".. noemtem maar zo, der staan der ook goei tss of me goei vrage, mor soit..
3. proficiat, ge leest hier al 1 jaar dees forum.. GratZ..
4. gij zij prolly zo'n noob die zicht nix van changes aantrekt, omda get spel toch ni kunt.. alsek ook zo was, haddek miss ook wel gezegd "whiners".

en nu.. #care om't mooi af te sluiten

falafel

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
4. gij zij prolly zo'n noob die zicht nix van changes aantrekt, omda get spel toch ni kunt.. alsek ook zo was, haddek miss ook wel gezegd "whiners".
zegt de ikstopbijéénloss-gosu :lol:

zoveelste seut die hier ff stoer komt doen.. em kan bter terug zor zen eige stuk van't forum gaan ipv hier ff bullshit te kome uitkrame
uw gedacht zeggen is stoer doen? En spijtig dat er hier geen flameforum is, dan kon je ook naar je eigen stuk van het forum :niceone:

mensen die hier weinig posten maar wel veel lezen, zijn dus allemaal stoere flamende seutnoobjes...

BosjeR

Legacy Member
Ik vind da gewoon superzalig die patches altijd, verandert de speelstijl en geeft gewoon nieuwe spel ervaring. Ben grote fan van de nieuwe BM, had gisteren in AT 3-3 een orb of frost op mijn blademaster... da was insane en geniaal :)

I love it

Ezeh

Legacy Member
proficiat.


@N3O

als ge dees al een jaar leest dan wete toch da ge Hank tbest negeert? Het doe toch ni uit ;P

waffel

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
1. hoe komde derbij da'k "stoer" wil overkome?
2. allemaal flamethreads? "k".. noemtem maar zo, der staan der ook goei tss of me goei vrage, mor soit..
3. proficiat, ge leest hier al 1 jaar dees forum.. GratZ..
4. gij zij prolly zo'n noob die zicht nix van changes aantrekt, omda get spel toch ni kunt.. alsek ook zo was, haddek miss ook wel gezegd "whiners".

en nu.. #care om't mooi af te sluiten

ooooow su en leg u erbij neer das neo zen mening punt sjeez

aMniZu

Legacy Member
Deze patch is gewoon de slechtste sinds tijden imho. En why the hell moete er nu weer neutral hero's bijkome ( is totaal ni gepast ) ???... 1.14 was beste patch gewoon maja blizz fucked liever hun eige game up.

Grissy

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
1. hoe komde derbij da'k "stoer" wil overkome?
2. allemaal flamethreads? "k".. noemtem maar zo, der staan der ook goei tss of me goei vrage, mor soit..
3. proficiat, ge leest hier al 1 jaar dees forum.. GratZ..
4. gij zij prolly zo'n noob die zicht nix van changes aantrekt, omda get spel toch ni kunt.. alsek ook zo was, haddek miss ook wel gezegd "whiners".

en nu.. #care om't mooi af te sluiten

sorry maar zedje doet zen werk niet en kvin dees te erg om aan te zien.
gij zij prolly zo'n noob die ZICHT (wtf???) nix van changes ...
en idd hanky ge zijt nen debiel, en waarom wilde gij da forum iere nu toch altijd verkloten? zelfs nu er meerdere tegen u zijn doede nog voort.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Grissy zei:
sorry maar zedje doet zen werk niet en kvin dees te erg om aan te zien.
gij zij prolly zo'n noob die ZICHT (wtf???) nix van changes ...
en idd hanky ge zijt nen debiel, en waarom wilde gij da forum iere nu toch altijd verkloten? zelfs nu er meerdere tegen u zijn doede nog voort.

hier moetek gewoon op replyen

na neo zen post ben ik #care gezegd en antwoord ik nimer, de rest van die gasten heeft NA mij gepost.. en vertel mij waar dak daartege volhouden


goe geleze, meeloperke zker? gg no re tnx bb..


vergeet deze post ook ni te checken op spelfouten eh, 't zou jammer zijn moeste der hier nog staan die ni ontdekt worre...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan