nogatsira
Legacy Member
N3O zei:T'is ook nooit goe eh.
Een nieuwe patch went keer op keer, en toch blijfde "allemaal" keer op keer zagen. Als het u niet aanstaat, speel een ander spel, en stop mee zagen.
ge zijt aant zage
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
N3O zei:T'is ook nooit goe eh.
Een nieuwe patch went keer op keer, en toch blijfde "allemaal" keer op keer zagen. Als het u niet aanstaat, speel een ander spel, en stop mee zagen.
N3O zei:T'is ook nooit goe eh.
Een nieuwe patch went keer op keer, en toch blijfde "allemaal" keer op keer zagen. Als het u niet aanstaat, speel een ander spel, en stop mee zagen.
ChfZ | Hanky zei:zei de man die voor de eerste keer op WC3 forum iets post...
nogatsira zei:ge zijt aant zage
N3O zei:Lol, en da komt weer van de hanky, die toevallig als er iets van bs is, dan heeft hij er wel mee te maken eh. Enk speel wel al langer wc3 "stoeren". En natuurlijk kom ik hier op flamethreads replyen, ge hebt hier nix anders. Dat of cdkey vragen. So stfu wil je, mister know it all.
En lol, em gaat al beoordelen op mn posts. I mean lol.... En ik lees wc3 al een jaartje mee, dus dit is ook MIJN deel van het forum.
U! Fucktard.
egd tbh
zegt de ikstopbijéénloss-gosuChfZ | Hanky zei:4. gij zij prolly zo'n noob die zicht nix van changes aantrekt, omda get spel toch ni kunt.. alsek ook zo was, haddek miss ook wel gezegd "whiners".
uw gedacht zeggen is stoer doen? En spijtig dat er hier geen flameforum is, dan kon je ook naar je eigen stuk van het forumzoveelste seut die hier ff stoer komt doen.. em kan bter terug zor zen eige stuk van't forum gaan ipv hier ff bullshit te kome uitkrame
ChfZ | Hanky zei:1. hoe komde derbij da'k "stoer" wil overkome?
2. allemaal flamethreads? "k".. noemtem maar zo, der staan der ook goei tss of me goei vrage, mor soit..
3. proficiat, ge leest hier al 1 jaar dees forum.. GratZ..
4. gij zij prolly zo'n noob die zicht nix van changes aantrekt, omda get spel toch ni kunt.. alsek ook zo was, haddek miss ook wel gezegd "whiners".
en nu.. #care om't mooi af te sluiten
N3O zei:Als het u niet aanstaat, speel een ander spel, en stop mee zagen.

ChfZ | Hanky zei:1. hoe komde derbij da'k "stoer" wil overkome?
2. allemaal flamethreads? "k".. noemtem maar zo, der staan der ook goei tss of me goei vrage, mor soit..
3. proficiat, ge leest hier al 1 jaar dees forum.. GratZ..
4. gij zij prolly zo'n noob die zicht nix van changes aantrekt, omda get spel toch ni kunt.. alsek ook zo was, haddek miss ook wel gezegd "whiners".
en nu.. #care om't mooi af te sluiten
Grissy zei:sorry maar zedje doet zen werk niet en kvin dees te erg om aan te zien.
gij zij prolly zo'n noob die ZICHT (wtf???) nix van changes ...
en idd hanky ge zijt nen debiel, en waarom wilde gij da forum iere nu toch altijd verkloten? zelfs nu er meerdere tegen u zijn doede nog voort.