Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

diggie

Legacy Member
Yaay, voor de eerste keer niet broke gegaan met set over set.

Om de 1 of andere reden callde ik enkel i.p.v. te pushen, waardoor maar 1/3 stack kwijt. ;D

Next step: set folden!

Boske88

Legacy Member
err set zonder dat der 4flush/straight ligt zou ik toch blijven pushen ze als ge kunt?

gij komt precies wel vrij veel set over set tegen :s

Ether

Legacy Member
kakature zei:

Gewoon jah, 2 man waarvan 'folden pf' niet in hun woordenboek staat, vrij carddead geweest (behalve eerste hand AA lol :p), keer met flush vs hogere flush verloren, -1.5 buy-in en twas gewoon vrij saai tout court.

Als iemand reraised naar 15bb's en je krijgt 3 callers weet je genoeg he :)

sjoene

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Bet turn



Is de samenvatting dan da ge slecht speelt? Of mis ik hier iets in die hand?

Bet turn: idd, maar volledig naast de point van de post:)

de samenvatting staat onder de hand:niceone:
- ik mis veel te veel flops
- had hem op een J, wou er hem afkrijgen op de river, was tiltmove (wat ook in men post staat)

kzie nie wat er aan die hand zo slecht is (buiten de river-line maybe)
- preflop 4xbb geraist
- flop cbet
- turnkaart is goeie kaart, 12 outs, kdacht dak maar verder kon representeren dak een goeie hand had --> als de river een blank is kannek hem prolly wel van zen J bluffen, alsek de river hit zet hij mij prolly niet op straight/flush (river was wel geen blank, maar as said, tilt...)

waarom is die hand dan zo slecht gespeeld?

Ether

Legacy Member
Tjah, das gewoon zo'n typische villain die enkel maar naar z'n eigen hand kijkt he.

Heb je hier AJ is het valuetown all the way maar ik geef het op op de river ze...

systech

Legacy Member
kzou de turn meegecheckt hebben ... check/calls @ flop zegt nooit veel goeds: ofwel slowplay, ofwel calling stations => bluff = nutteloos

kakature

Legacy Member
Unibet heeft nieuwe software.
PT en PAHud werken (nog) niet, blijkbaar ook nog een paar bugs, Unibet kennende.

sjoene

Legacy Member
kakature zei:
sjoene went all-in - $10.42
jur_john called - $10.42

:unsure:

het staat niet in men eerste post en twee keer in men vorige post dat die move slecht was en te wijten aan tilten:unsure:

Mess

Legacy Member
Eindelijk nog is winning day

vanmorgen 6max wederom set vs set gehad, mensen die blijve calle me shithande om mij dan toch te outdrawen etc etc, dan maar 16 tafels opegedaan en ubernit op FR uitgehange, +11BI op 4k hands :d

Ether

Legacy Member
Ook nog eens een sessie gespeeld.

Begon weeral goed:

22 vs 66, flop 2xx, ik check naar hem, ie checkt behind, turn een 6
55 vs A8, flop 548 en all-in, turn 2 river 3
AKs vs KK preflop all-in, standaard mja

Uiteinlijk nog +2 buy-ins geëindigd, doet wel keer deugd voor het zelfvertrouwen om nog eens te kunnen winnen.

systech

Legacy Member
trips betten imo = beste move ... check/callen ziet er altijd wa verdacht uit en met c/r jaagde em mss uit de pot ... en vo de rest pech hé :p

met AKs preflop AI = standaard? :p
ik call 4bet meestal aangezien ge toch weet da ge tegen een bigpair bezig zit om te kunnen re-evalueren op de flop

Neoken

Legacy Member
pfff, 5x KK vast gehad vandaag. 4x iedereen die fold op standaard raise en 1 maal all in tegen AJ, komen er wel 3 J's op tafel zeker... :angry:

Boske88

Legacy Member
ik vandaag op 3 minuten 3xAA en 1xKK
AA: 2x pik ik de blinds op, 1x gecracked door shortstacker met J9o (2J's op de flop)
KK: blinds :woohoo:

systech

Legacy Member
kakature zei:
4bet callen is zo slecht, ofwel shove je ofwel fold je.

en waarom is het slecht? omdat je dan geen moeilijke beslissing moet nemen en kunt wenen dat het een suckout was of pech? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan