Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Exorikos

Legacy Member
3 keer na elkaar exact dezelfde hand gehad AcJd :')))

Ondertussen nog 4 keer andere AJ gehad. Misschien valt het nu gewoon op. :)

Pariah

Legacy Member
eens mijn oud crt scherm van zolder gehaald. nu kan ik eindelijk 8 tablen :cool:

DSC00001.jpg

TrickY.

Legacy Member
02(`BlaDe02) wtf
02(`BlaDe02) kerel limped in na 3 man
02(`BlaDe02) ik raise
02(`BlaDe02) rest fold, hij gaat AI
02(`BlaDe02) ik call
02(`BlaDe02) hij draait K9 om
02(`BlaDe02) ik QQ
02(`BlaDe02) flopped K ofcoz
02(+fuse`fizzy02) die manne komde veel tegen ze
02(`BlaDe02) kvind dat raar
02(`BlaDe02) kan er ni aan doen
02(`BlaDe02) maar dat call ik insta
02(@tr1ckY``02) tuurlijk
02(@tr1ckY``02) is ook wa ge moet doen
02(@tr1ckY``02) imo
02(@tr1ckY``02) xD
02(`BlaDe02) wel klote om nen BI aan te verliezen
02(+fuse`fizzy02) idd
02(+fuse`fizzy02) da call ik zelfs met AJ
02(+fuse`fizzy02) soms met AT
02(+fuse`fizzy02) en TT+
02(`BlaDe02) ok
02(`BlaDe02) dan kan ik gerust zeggen dat ik met AQ callede
02(`BlaDe02) :p
02(+fuse`fizzy02) lol
02(+fuse`fizzy02) :p
02(+BobbyDgtl02) hahaha
02(+BobbyDgtl02) tis dus echt waar wa ze zeggen ivm die "pics or it didnt happen"
02(+BobbyDgtl02) :p
02(noreeeederaiser02) lol

kakature

Legacy Member
Ik word zot van de minste overlap, vanaf dat ik 7table is er zo 1 cm niet te zien en dan word ik al ambetant :p

Ether

Legacy Member
Curve, hoe doe jij dat dat je je folded cards nog te zien krijgt? Cfr linksonder..

En mijn setup is ook zoiets, enkel 8table ik

Neoken

Legacy Member
lol, met zo'n overlay van 10 tafels zou ik waarschijnlijk na 10 min opeens merken dak sitout ben op de helft van mijn tafels :D

Chickenlal

Legacy Member
Ik heb besloten nog niet up te moven.

Ik voel nu dat ik 50NL solid beat voor zeker 6PTBB / 100 denk ik, maar dat kan ik nu nog moeilijk zeggen door mijn shit run eerste helft van maart. Maar dat komt wel volgende maand ofzo.

En wat ik eerst ga doen is zorgen dat ik LAG kan spelen voordat ik naar 100NL ga.

April word dus mijn "leermaand", daar ga ik waarschijnlijk ook 20NL spelen om moves te testen om 24/20 of 28/24 ofzo te spelen iets laggier dus.

Mijn Won $ when saw flop wil ik ook naar minstens 45%.

Basicly wil ik volledig geen nit meer zijn en nu ben ik nog een semi nit

BlaDe

Legacy Member
& ik ga dan weer het omgekeerde doen.

na gisteren heb ik besloten een solid 2 months 5 NL te gaan spelen, no matter wat de resultaten zijn. bovendien ga ik echt een stuk nittier spelen, geen plays meer proberen te maken, enz. basicly fold'em spelen.

micksk3

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
April word dus mijn "leermaand", daar ga ik waarschijnlijk ook 20NL spelen om moves te testen om 24/20 of 28/24 ofzo te spelen iets laggier dus.

Maar omdat 20NL vol met fish zit ga je daar net beter niet LAG gaan spelen, omdat ze je toch downcallen met middel pair etc...

LAG moet je gaan spelen op hogere limieten (100NL+) waar er meer TAG spelers zitten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan