Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kakature

Legacy Member
A9s is deftige opener op UTG+1 blijkbaar.

2+2 ofzo zei:
Again lets examine a standard preflop MP range, assuming full stacks and a
mix of tags/lag fish (players that play too many hands without purpose)/and loose passive
(fish that check call and are easy to extract value from):
● 22+ (all pairs)
● A9s+
● ATo+
● 98s+
● KQo/KJo/KQs/ KJs/KTs
This accounts for about 15% of total hands. Just like UTG this range can be manipulated
based on the game quality.

Tuurlijk niet overdrijven en zeker op 20NL niet altijd doen maar dat weet je zelf ook wel natuurlijk.

Ether

Legacy Member
Tgoh ja, completely standard is het voor mij ook weer niet, maar laat ons dan mss zeggen dat ik A9s meer open dan fold.
Maar hangt er ook vanaf hoe actief ik reeds geweest ben aan m'n tafel en natuurlijk nog tal van andere factoren.

Neoken

Legacy Member
Preflop: , bellagismo calls 0.20, OpResearch87 raises to 1.00, 3 folds, smellanie calls 0.80, bellagismo calls 0.80.

Flop (3.10) 4c Ts 5h
smellanie checks, bellagismo checks, OpResearch87 checks.

Waarom geen cbet op flop hier?

CuRv3

Legacy Member
uhmm lol ik zat al raar te kijken dat er commentaar was op de A9s, want die open ik zelf ook altijd hahaha :D gelukkig word dat ook bevestigt door andere :)

diggie

Legacy Member
Aaargh, higher flush? Ok. Higher straight? Ok.

Maar set over set is niet Ok!

Ether

Legacy Member
Neoken zei:
Waarom geen cbet op flop hier?

Herinner me die hand nog, omdat ik vrij lang heb zitten twijfelen of ik zou cbetten of niet, uiteindelijk heb ik het dan niet gedaan, vooral omdat het hier een 3way pot was. Achteraf gezien had ik het duidelijk wel moeten doen maar ja..

Chickenlal

Legacy Member
Moveup naar 100NL gaat vrij goed.

Momenteel +2.4K EURO deze maand :p

Daarvan cash ik 1K uit voor nieuwe pc en vanaf april full time 100NL

Chickenlal

Legacy Member
kakature zei:
Uitcashen zuigt, en zeker voor iemand die snel hogerop wilt (aka gij):(

Ik laat ongeveer 2.5K online staan ze voor 100NL... Ik ben toch van plan om daar toch ff te blijven, 1 a 2 maanden

kakature

Legacy Member
2500 Euro en je speelt 100NL in Euro hé? Zijn 25BI niet wat weinig voor 100NL? Ik zie dat er toch veel minstens 30BI voor 100NL voorizen. Nuja, je doet maar hé, ik zou ook moeilijk kunnen weerstaan om mooie prul te kopen met al dat geld :p

Boske88

Legacy Member
pff tzit mij niet mee dit weekend

runningbadml0.png


me sklansky bucks kunt ge spijtig genoeg niks kopen :(

kbereid mij maar al voor op de upswing :p

Boske88

Legacy Member
ja kweet wel, maar uiteindelijk (na genoeg herhaling) moeten de verwachte waarden en echte waarden wel dicht bij elkaar komen liggen
en niet zoals hier 70$ uiteen

Ether

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
25 buyins is meer dan genoeg... It's all about comfort level

Grote vraag is imo wat te doen als je een 10 buy-in downswing hit... Of zelfs een 7 buy-in ofzo, wat al iets meer realistisch is. Met 1.5k 100NL grinden lijkt me niet optimaal qua comfort level..

Nu ja, kmoet zelf niet veel zeggen want ik move altijd te rap up lol :p

Chickenlal

Legacy Member
Ether zei:
Grote vraag is imo wat te doen als je een 10 buy-in downswing hit... Of zelfs een 7 buy-in ofzo, wat al iets meer realistisch is. Met 1.5k 100NL grinden lijkt me niet optimaal qua comfort level..

Nu ja, kmoet zelf niet veel zeggen want ik move altijd te rap up lol :p

Dan speel ik terug wat 50NL hé no problem... Mijn plan was toch eigenlijk maar om up te moven ergens midden april. Ben gewoon al wat aan het gewend worden nu aan de grotere bedragen.

Deepstacked is soms nog moeilijk.
3bet pots zijn groot.
tripple barrelen is duur als het niet werkt.

Schoon voorbeeldje van waar ik wel wat stress had was deze fking deepstacked hand. Die 4de harte op de turn vond ik niet zo leuk lol. En de 5de zeker niet toen ik zijn hand zag... Had hem dan liever niet gedeeld :p

http://www.pokerhand.org/?2320090

sjoene

Legacy Member
jeej, -3bi's terug

AKs vs AKs verlore
KhKx vs 9h8h, op Jh7h3h board allin
KhQh op Th8hX board allin en verlore (was tegen aces)

kzal de handen straks eens posten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan