Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ether

Legacy Member
Kan wel zijn dat de meeste gokkers van het casino inderdaad denken van 100€, voor minder doe ik het niet.
Lijkt me wel een interessante assumptie, of die waar is, das iets anders...
En damn zoveel handjes op 1 maand :x Int begin van deze maand heb ik echt veel gespeeld (vond ik van mezelf) en ik kwam maar aan 10k handen ofzo op 10 dagen tijd.. Nu weeral een weekje geleden dak nog gespeeld heb.


Hoeveel tables speel jij per keer Master P? Wel vette graf iig! Zo zie je maar dat een break-even stretch van 15k geen ramp is he.

Chickenlal

Legacy Member
Master P zei:
Aan hoeveel hands zit ge in totaal deze maand? Ge gaat mij ingehaald hebben zeker? Ik blijf ook exponentieel hot runnen.

21maartyh5.jpg


Ik heb trouwens op Unibet de indruk dat 100NL softer is dan 50NL (of toch op die enkele momenten dat ik er heb gespeeld). Zou steek houden moesten hier meer 'live players' zitten van de laagste limieten in de casino's, en een groot deel op 50NL zit te rakebackwhoren. Maar 't is maar een impressie. 40NL is ook een echte visvijver btw en volgens mij is daar meer geld te rapen dan op 50NL.

Ik zit aan een 30K handen nu, maar ik heb maar 17 dagen, ben pas de 5de begonnen op unibet. En de eerste 25K handen heb ik break even gerunned van maart. Dusja.

Maar vanavond nogeens zoveel handen, morgen nogeens zoveel handen, overmorgen nogeens zoveel, kdenk dak u mss wel inhaal :p


Ether zei:
Hoeveel tables speel jij per keer Master P? Wel vette graf iig! Zo zie je maar dat een break-even stretch van 15k geen ramp is he.


Tgohja, ik ik heb 60K break even gerunned, sinds februari tot nu... In februari nog wa slecht gespeeld, maar sinds maart speel ik mega goed en crush ik ook 50 NL, maar ik heb wel gerunned als shit.

Ik speel meestal 6-8 tafels nu. En zoals gisteren was da een sessie van 7 uur zonder break :p

Master P

Legacy Member
Ether zei:
Kan wel zijn dat de meeste gokkers van het casino inderdaad denken van 100€, voor minder doe ik het niet.
Lijkt me wel een interessante assumptie, of die waar is, das iets anders...
En damn zoveel handjes op 1 maand :x Int begin van deze maand heb ik echt veel gespeeld (vond ik van mezelf) en ik kwam maar aan 10k handen ofzo op 10 dagen tijd.. Nu weeral een weekje geleden dak nog gespeeld heb.


Hoeveel tables speel jij per keer Master P? Wel vette graf iig! Zo zie je maar dat een break-even stretch van 15k geen ramp is he.


Normaal speel ik ook veel minder, laatste maanden zo rond de 10K hands per maand. Maar had mij deze maand een target gesteld om zoveel mogelijk te spelen (minstens 30K hands, zit ik al over, en nog meer in april).

Ik speel nu meestal 6 tafels tegelijk (met overlap, maar ga 2de 24" kopen wrs :) ). Das een 500tal hands per uur.


Q-ball, ja ge gaat mij inhalen, 'k ga deze maand niet veel meer kunnen spelen; zit met verhuis.

SharkyXTS

Legacy Member
Minstens tweemaal zo lang denk ik, toch 4 man meer en veel vaker multiway pots.

Ether

Legacy Member
Master P zei:
Normaal speel ik ook veel minder, laatste maanden zo rond de 10K hands per maand. Maar had mij deze maand een target gesteld om zoveel mogelijk te spelen (minstens 30K hands, zit ik al over, en nog meer in april).

Ik speel nu meestal 6 tafels tegelijk (met overlap, maar ga 2de 24" kopen wrs :) ). Das een 500tal hands per uur.


Q-ball, ja ge gaat mij inhalen, 'k ga deze maand niet veel meer kunnen spelen; zit met verhuis.

Das wel het grote nadeel aan Carlos Poker, die hands worden daar zo ontzettend traag gespeeld he. Kdenk dat ik, als ik 8table, ook maar 500-600 hands/u haal, zéker niet meer.

Mess

Legacy Member
kzit aan 48k hands dees maand :o freak

~29k hands break-even -- gelukkig rakeback <3<3<3

schumi2003

Legacy Member
ha bij mij gaat die grafiek maar naar beneden.

Weet niet echt wat ik fout doe, maar meestal als ik met AA, KK en QQ enz verlies...

Ether

Legacy Member
Pff kerel wa nen kutdag alweer :) Dank denkt een mens om na een week break nog eens een lekker potje te spelen...

KQ in de bb, iedereen fold, sb met QT complete, ik raise standaard naar 4xbb, em called. Flop QQx, turn T ldo.
JJ op de BTN, ik raise, Driss reraised met QJ, ik reraise, em called, flop QAQ en heb moeten folden ldo
86s op de BTN (vrij diep), ik raise, sb minreraised, ik call. Flop T97, z'n AF is 5 en checked, ik check dus behind. Turn een Q, em heeft KJ ldo

Echt hatelijk pff

CuRv3

Legacy Member
ik heb ipoker afgezworen omdat ik daar weer ziekelijk slecht runde en heb dan maar weer UB opgestart waar ik daarvoor ook slecht runde, maar op miraculeuze wijze sta ik daar nu een +260 na 2 dagen over 1.5k handjes

iterums

Legacy Member
schumi2003 zei:
ha bij mij gaat die grafiek maar naar beneden.

Weet niet echt wat ik fout doe, maar meestal als ik met AA, KK en QQ enz verlies...
Post enkele handen zou ik zeggen. Er zijn hier genoeg mensen die er verstand van hebben en kunnen zien waar jij het (misschien) beter kan aanpakken.

systech

Legacy Member
heeft iemand hier een ahk reload script voor ipoker (miniview)?

want pokerpad werkt vo alles behalve de reload :sop:

Ether

Legacy Member
The river will deliver... (Niet allemaal the river natuurlijk ma bon)

Code:
Absolute Life Poker  0.10/0.20, hand converted by the iPoker Converter (http://www.talking-poker.com/hands/converter.aspx) at Talking-Poker (http://www.talking-poker.com)

Button HIROSINI ($45.00)
SB borntoosoon ($7.16)
BB badc0mpany ($22.66)
UTG marble96 ($20.00)
UTG+1 aequiquesr ($9.77)
CO OpResearch87 ($21.08)

Preflop: , 1 fold, aequiquesr calls 0.20, OpResearch87 raises to 1.00, HIROSINI calls 1.00, borntoosoon calls 0.90, 2 folds.

Flop (3.40) 4h As 9c
 borntoosoon checks, OpResearch87 bets 3.00, 1 fold, borntoosoon calls 3.00.

Turn (9.40) Ad
 borntoosoon checks, OpResearch87 bets 3.20, borntoosoon moves all-in for 3.16.

River (15.76) Jc

OpResearch87 shows Kc Ac
borntoosoon shows Jd Ah

borntoosoon wins 15.76 with A fullhouse, Ace's and Jack's

Code:
Absolute Life Poker  0.10/0.20, hand converted by the iPoker Converter (http://www.talking-poker.com/hands/converter.aspx) at Talking-Poker (http://www.talking-poker.com)

Button Nat23 ($17.86)
SB SheSoLucky ($20.05)
BB chikichiki007 ($20.72)
UTG salomak ($22.22)
UTG+1 OpResearch87 ($22.11)
CO ANNAKONDA28 ($21.49)

Preflop: , 1 fold, OpResearch87 raises to 0.80, ANNAKONDA28 calls 0.80, 3 folds.

Flop (1.90) 6s Qd 2s
 OpResearch87 bets 1.00, ANNAKONDA28 calls 1.00.

Turn (3.90) Ah
 OpResearch87 bets 2.80, ANNAKONDA28 calls 2.80.

River (9.50) Kh
 OpResearch87 checks, ANNAKONDA28 checks

OpResearch87 shows 9s As
ANNAKONDA28 shows Qs Ks

ANNAKONDA28 wins 9.50 with Two pair, King's and Queen's with a Ace for a kicker

Code:
Absolute Life Poker  0.10/0.20, hand converted by the iPoker Converter (http://www.talking-poker.com/hands/converter.aspx) at Talking-Poker (http://www.talking-poker.com)

Button dazbcfc ($14.33)
SB yaliyali ($1.40)
BB smellanie ($20.67)
UTG bellagismo ($3.80)
UTG+1 OpResearch87 ($21.42)
CO Bimb000 ($42.36)

Preflop: , bellagismo calls 0.20, OpResearch87 raises to 1.00, 3 folds, smellanie calls 0.80, bellagismo calls 0.80.

Flop (3.10) 4c Ts 5h
 smellanie checks, bellagismo checks, OpResearch87 checks.

Turn (3.10) Kc
 smellanie checks, bellagismo bets 1.00, OpResearch87 raises to 4.00, 1 fold, bellagismo moves all-in for 1.80.

River (9.90) 9d

bellagismo shows Kh 9s
OpResearch87 shows Ah Ks

bellagismo wins 9.90 with Two pair, King's and Nine's with a Ten for a kicker

Code:
Absolute Life Poker  0.10/0.20, hand converted by the iPoker Converter (http://www.talking-poker.com/hands/converter.aspx) at Talking-Poker (http://www.talking-poker.com)

Button Mackem Lad ($6.74)
SB flomagic01 ($16.96)
BB kirakalsen ($20.91)
UTG OpResearch87 ($20.28)
UTG+1 sillisoppa ($20.61)

Preflop: , OpResearch87 raises to 0.80, 2 folds, flomagic01 calls 0.70, 1 fold.

Flop (1.80) 5c 6c Th
 flomagic01 checks, OpResearch87 bets 1.50, flomagic01 calls 1.50.

Turn (4.80) 7h
 flomagic01 checks, OpResearch87 bets 3.20, flomagic01 raises to 6.40, OpResearch87 moves all-in for 14.78, flomagic01 moves all-in for 8.26.

River (37.44) As

flomagic01 shows 9h 8h
OpResearch87 shows Tc Td

flomagic01 wins 37.44 with A straight, Ten high

Code:
Absolute Life Poker  0.10/0.20, hand converted by the [url=http://www.talking-poker.com/hands/converter.aspx]iPoker Converter[/url] at [url=http://www.talking-poker.com]Talking-Poker[/url]

[b]saw flop[/b] | [b][color=#C00000]saw showdown[/color][/b]

Button [b]SleggjePer ($14.50)[/b]
SB [b][color=#C00000]OpResearch87 ($22.81)[/color][/b]
CO [b][color=#C00000]sillisoppa ($21.12)[/color][/b]
UTG [b][color=#C00000]Mackem Lad ($11.90)[/color][/b]
UTG+1 [b]Jussi1212 ($5.30)[/b]
CO kirakalsen ($18.61)

[b]Preflop:[/b] , Jussi1212 calls 0.20, 1 fold, SleggjePer calls 0.20, OpResearch87 calls 0.10, Mackem Lad checks.

[b]Flop[/b] (0.80) 6[img]http://www.talking-poker.com/templates/talkingpoker/images/heart.gif[/img] 7[img]http://www.talking-poker.com/templates/talkingpoker/images/heart.gif[/img] 5[img]http://www.talking-poker.com/templates/talkingpoker/images/heart.gif[/img]
 OpResearch87 bets 0.80, Mackem Lad raises to 2.20, 2 folds, OpResearch87 raises to 7.00, Mackem Lad moves all-in for 9.50, OpResearch87 calls 3.90.

[b]Turn[/b] (24.20) 6[img]http://www.talking-poker.com/templates/talkingpoker/images/spade.gif[/img]

[b]River[/b] (24.20) T[img]http://www.talking-poker.com/templates/talkingpoker/images/club.gif[/img]

OpResearch87 shows 7[img]http://www.talking-poker.com/templates/talkingpoker/images/diamond.gif[/img] 5[img]http://www.talking-poker.com/templates/talkingpoker/images/diamond.gif[/img]
Mackem Lad shows 4[img]http://www.talking-poker.com/templates/talkingpoker/images/club.gif[/img] 3[img]http://www.talking-poker.com/templates/talkingpoker/images/heart.gif[/img]

Mackem Lad wins 24.20 with A straight, Seven high


Begin het eerlijk gezegd wa beu te geraken ze, das nu al een ganse maand dat ik run gelijk shit, vint toch. Laat mij nu toch gewoon keer 15k handen goed runnen pff

alexii

Legacy Member
Net 2e geworden in 5k gtd, $1.090. :)

Wel spijtig dat ik op een bepaald moment een vrij grote raise call (we waren nog met 3), ik had 33. Chipleader gaat all in, andere called, ik fold. Flop komt 2 drieën Anderen hadden JJ en AQ Spijtig, anders had ik wel gewonnen.

micksk3

Legacy Member
UTG+1 OpResearch87 ($22.11)
Preflop: , 1 fold, OpResearch87 raises to 0.80, ANNAKONDA28 calls 0.80, 3 folds.
OpResearch87 shows 9s As

I don't like.

Santa

Legacy Member
alexii zei:
Net 2e geworden in 5k gtd, $1.090. :)

Wel spijtig dat ik op een bepaald moment een vrij grote raise call (we waren nog met 3), ik had 33. Chipleader gaat all in, andere called, ik fold. Flop komt 2 drieën Anderen hadden JJ en AQ Spijtig, anders had ik wel gewonnen.
Amai sjik pee! :niceone:

Ether

Legacy Member
[-Driss.aE-];9875059 zei:

Hehe, no problem ze, zat ook de BTN dus jij dacht wsl dat m'n range vrij huge was :) Zou waarschijnlijk ook wel een aantal keer 3betten, maar je call op mijn 4bet was wel vrij slecht :p

micksk3 zei:
UTG+1 OpResearch87 ($22.11)
Preflop: , 1 fold, OpResearch87 raises to 0.80, ANNAKONDA28 calls 0.80, 3 folds.
OpResearch87 shows 9s As

I don't like.


Is ook niet direct m'n standard line. Is imo wel goed om af en toe eens wat verandering in je openingsrange UTG (+1) te brengen

systech

Legacy Member
Ether zei:
Is ook niet direct m'n standard line. Is imo wel goed om af en toe eens wat verandering in je openingsrange UTG (+1) te brengen

overbodig op 20NL imo...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan