Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ether

Legacy Member
Pokerroom suckt zoooo hard pff.

Kweet wel nog dat die bonus maar 400 punten was gelovek, en op 25NL clearde die wel vrij rap, kdenk niet dak er meer als 5k handen gespeeld heb.

SharkyXTS

Legacy Member
Toen ik het aanvroeg (= exact 2 maand geleden) was't nog 12K, al hoop ik om toch die 15K te krijgen, PSO is meestal wel soft voor dat soort dingen :). Exacte stats zal'k pas dit weekend hebben, maar denk een 4 à 5k hands op 25NL 5-max. 't Niveau daar is ook erbarmelijk, precies Everest bij momenten :p.

iterums

Legacy Member
Leuk leuk, net set over set gehad, en mijn aces gekraakt door 2 sets (tweeën en drieën :')).

iterums

Legacy Member
Oh btw net op diezelfde tafel ik kings hij queens: flop KQA allebei all-in, natuurlijk river Q. Heb er eventjes genoeg van.

iterums

Legacy Member
Het vieze is dat ik op die tafel pocketpairs bijna aan de vleet krijg, maar ofwel niets flop ofwel word ik outflopped of -rivered :')

Gelukkig wat gerecupereerd van mijn 5 buyins verlies op die tafel, door 2,5 buyins op andere tafels te winnen. Ik stop voor vandaag voor er ongelukken gebeuren.

unskilled

Legacy Member
reteiP zei:
:offtopic: @ unskilled:
speelt ge nog UT2k3?
Ik haal het volgende week vanonder het stof voor nog eens een LAN :p
We hebben een café afgehuurd en deal me cafébaas voor pinten aan inkoopprijs als hij mee mag gamen.
Damn nog altijd zo'n zalig spel :love: citadel, orbital, chrome ...
Uhm ut2004 nu, beke public en wrs wa open cups ma we pracce ni in clanverband ofzo. :)

systech

Legacy Member
eergisteren mijn geld gemoved van titan naar een andere ipoker client: dus dagske geen poker ... ma ik was vergeten dak ook nog een bonus moest krijgen en stond er dus nog 6€ op

uurtje op HU 4NL gezeten en +6BI daarop :D Diegene waartegen ik allemaal speelde haalden een AF van 1 of zo :wtf:

systech

Legacy Member
titan poker is precies wel de schoonste ipoker client ... want betmost zuigt toch wel dik pak qua kleuren :sop:

HU 10NL uurtje: +5BI :D

diggie

Legacy Member
Speelt er hier iemand op Titanpoker?

Zeer vreemde toestanden vandaag ...

Ik flop 2x straat, bet pot, call, turn pushed kerel AI ($50 in een $25 pot) en hij haalt 2x zijn gutshot waardoor hogere straat op de river.

Dit zal uiteraard wel geluk zijn, maar toch, zeer, zeer vreemd, waarom push je nu in godsnaam zoveel daar?

Chickenlal

Legacy Member
Goei sessie vandaag, +10.5 buyins :D

7u gespeeld zonder break... Ben kapot :D


NiceSession.jpg




Voorlopig sta ik +1.8K voor maart incl rakeback
Allemaal EURO'S ofc!

Master P

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Goei sessie vandaag, +10.5 buyins :D

7u gespeeld zonder break... Ben kapot :D





Voorlopig sta ik +1.8K voor maart incl rakeback
Allemaal EURO'S ofc!


Aan hoeveel hands zit ge in totaal deze maand? Ge gaat mij ingehaald hebben zeker? Ik blijf ook exponentieel hot runnen.

21maartyh5.jpg


Ik heb trouwens op Unibet de indruk dat 100NL softer is dan 50NL (of toch op die enkele momenten dat ik er heb gespeeld). Zou steek houden moesten hier meer 'live players' zitten van de laagste limieten in de casino's, en een groot deel op 50NL zit te rakebackwhoren. Maar 't is maar een impressie. 40NL is ook een echte visvijver btw en volgens mij is daar meer geld te rapen dan op 50NL.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan