Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

botchla

Legacy Member
Dacht vandaag account aan te maken op full tilt (speel atm op pokerstars) en kameraad van mn klas gaf me www.yourpokercash.com.. pas inscannen & code da ze u doorbelle en ge krijgt $50 na x werkdagen als startgeld op full tilt poker. Betrouwbaar?

thanks in advance.. $50 zou al ne degelijke start bankroll zijn :)

Boske88

Legacy Member
ze zijn wel betrouwbaar hoor maar:
ni doen op fulltillt! daar wilt ge later met rakeback spelen omdat nen goeien client is

probeer dan eerder bv partypoker (via www.pokerunlimited.nl kunt ge daar ook 50$+50$ krijgen die gemakkelijker vrij te spelen is (200 partypoints)) of titan poker

edit: kzie dat titanpoker daar ook moeilijk vrij te spelen is, kzou eig eerder pokerunlimited aanraden voor free bankrolls

Cartmaan

Legacy Member
[23:12:34] [`BlaDe]: OMFG
[23:12:35] [`BlaDe]: OMFG
[23:12:36] [`BlaDe]: OMFG
[23:12:41] [H04X]: nen 1 outer dezekeer?
[23:13:03] [H04X]: straight flush tegen hogere straight flush ?
[23:13:09] [`BlaDe]: kerel gaat AI met 44 op flop van Q77
[23:13:11] [`BlaDe]: ik heb JJ en call
[23:13:12] [`BlaDe]: turn:
[23:13:13] [`BlaDe]: Q
[23:13:18] [+carnaGe_]: river4,
[23:13:19] [+carnaGe_]: ?
[23:13:21] [`BlaDe]: GODKANKER
[23:13:22] [`BlaDe]: nee
[23:13:30] [`BlaDe]: mijn JJ undone
[23:13:33] [+carnaGe_]: haha
[23:13:40] [H04X]: lol
[23:13:40] [+carnaGe_]: beter dan een 4:)
[23:13:50] [@Cartmaan]: QQJJ > QQ77?
[23:13:52] [H04X]: peter heeft geen chance :p
[23:13:59] [`BlaDe]: oh nee wacht
[23:14:01] [`BlaDe]: ik ben blind
[23:14:02] [H04X]: ja idd
[23:14:07] [`BlaDe]: ik heb da gewonnen
[23:14:09] [`BlaDe]: LOL
[23:14:10] [@Cartmaan]: ROFL
[23:14:14] [`BlaDe]: HAHAHAHA
[23:14:16] [`BlaDe]: new quote
[23:14:17] [Foadon]: donk alert
[23:14:19] [@Cartmaan]: omg :')
[23:14:26] [H04X]: /me adds `BlaDe to buddy !
[23:14:27] [`BlaDe]: lol
[23:14:28] [`BlaDe]: HAHAHA
[23:14:30] [@Cartmaan]: hahahaha

RadiX

Legacy Member
grappiger is da hoax er dan nog mee akkoord gaat ook :p en dan subtiel proberen van te doen alsof em et toch wist :p

BlaDe

Legacy Member
haha, ik was al zo voorbereid op een beat, dat ik dingen begin te zien die er niet zijn :p

Ether

Legacy Member
Boske88 zei:
ze zijn wel betrouwbaar hoor maar:
ni doen op fulltillt! daar wilt ge later met rakeback spelen omdat nen goeien client is

probeer dan eerder bv partypoker (via www.pokerunlimited.nl kunt ge daar ook 50$+50$ krijgen die gemakkelijker vrij te spelen is (200 partypoints)) of titan poker

edit: kzie dat titanpoker daar ook moeilijk vrij te spelen is, kzou eig eerder pokerunlimited aanraden voor free bankrolls


Mwaaaa. FT is bikke te goed niveau imo om daar te zitten, tis wel goeie software enzo maar tegenwoordig kan je op vrij veel cliënts rakeback krijgen. En je kan nog altijd een nieuwe account maken he, heb dat ook gedaan.

Lol @ blade btw, overlaatst ook eens gehad, kdacht dak de pot gewonnen had (AK vs KQ op K44 board) en dacht dat Carlos Poker naar de kloten was omdak m'n geld niet kreeg, pas na 7 keer checken zag ik dat we beiden een full house hadden op de river ffs :x )

Pvt.Poep

Legacy Member
HU sitNgo zijn leuk!:D
net eentje verloren eerste hand al, 25c raise ik PF, flop 34c en een 8:p dus straight flushh draw , straight draw en flush draw, ik bet hy called turn 10 hy gaat all in ik call nog een 8 hy toont 56 :p high card 6 :p heb er toch al 4 / 5 gewonnen :D

Pvt.Poep

Legacy Member
héhé voor de zekerheid;-) :$
joepie al 5/6 HU gewonnen : ))))

hm 5/8, efjes stoppen ben moe, toch wel fijn die HU sitngo!!

Faktory

Legacy Member
Bah Bah, poker sucks!!! 2 dagen niets hitten, crap hands krijgen, the nuts hebben en niemand die bet of callt, folden en dan the nuts floppen... bah bah
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan