Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

systech

Legacy Member
Ik draai de laatste week echt slecht ... en als ik is ferm suckout tegen donks, tilt ik derbovenop nog is ... :angry:

pokersuxdu4.jpg

pokersux2tq8.jpg

CuRv3

Legacy Member
tja dat zegt eigenlijk niet zoveel sinds het over een zeer kleine sample gaat, maar het is nooit fijn, maar imo stelt dit geen ruk voor sorry

kakature

Legacy Member
Wat, hij toont toch gewoon dat hij slecht runt over 3000 handen, meer niet?

CuRv3

Legacy Member
ja maar er zit toch ook een ongelofelijke heater in en dan run je allesbehalve slecht? Dus begreep het niet echt qua tijdsperiode :/

systech

Legacy Member
ik wil gewoon mijn rooie lijntje volgen ... is da zoveel gevraagd? :sad:



:unsure:

ik weet ook wel da da ni echt representatief is zenne , ma tis gewoon wa frustrerend :p

CuRv3

Legacy Member
ik heb een bonus gevonden op PN voor bodog poker (wss kennen meeste van jullie die site wel) en die houdt in dat je 10% tot max 1000 dollar (oftewel 10k storting) direct in je account gestort krijgt en hiermee de bonus kan volbrengen (3 punten per dollar bonus).

+ punt:
- gratis geld om mee te pokeren
- kan eigen storting meteen weer terugstorten

- punt:
- moet grote bankroll hebben anders is het niet zo boeiend
- moet alle punten gehaald hebben voordat je kan uitcashen of we moeten chipdumpen

Oftewel als ik klaar ben met mijn UB actie (volgende week) wil ik op zich wel samen met iemand anders deze bonus aangaan door onze bankrolls samen te leggen. Dit alleen op voorwaarde dat ik je echt ken :) sorry nieuwe leden :D zodat we toch zeker een 5K+ halen.

Pm maar of op irc ben ik altijd te vinden :)

Pariah

Legacy Member
vraagske: stel dat ik nu wil uitcashen op everest (gaak wel ni doen maar soit), hoe weet je dan tegen welke wisselkoers dat je uitcasht? alsk ooit uitcash is het via neteller.

CuRv3

Legacy Member
moet je maar kijken welke koers neteller gebruikt. Als je beide in dollar hebt dan is er geen verschil he.

kakature

Legacy Member
Bah, daarnet tiltz0r (was lang geleden). 'k Heb het er moeilijk mee dat ge dan aan pro table selection doet etc, en dat het dan niet loont :doh:

Ether

Legacy Member
Kakature, mss je wat meer concentreren op je spel, en wat minder op het zoeken naar uberdonks, want volgens mij focus je je teveel op die donks, waardoor je spel eronder gaat lijden. Een donk kan ook eens een set hebben he

kakature

Legacy Member
Mja, ik praatte eigenlijk niet in het algemeen van de donks ofzo hoor, gewoon de laatste 2 dagen dat ik niet zo goed run en dat dat frustrerend is net in het weekend :(

Ik ben meestal zeer geconcentreerd eigenlijk, laptop (IRC, messenger, surfen, whatever) gaat uit en ik focus me alleen op poker.

systech

Legacy Member
Ether zei:
Kakature, mss je wat meer concentreren op je spel, en wat minder op het zoeken naar uberdonks, want volgens mij focus je je teveel op die donks, waardoor je spel eronder gaat lijden. Een donk kan ook eens een set hebben he

idd ... ma ge merkt het héél makkelijk als een donk een set hit... daarom ist ook een donk :p

systech

Legacy Member
buh :sop:

Absolute Life Poker 0.10/0.20, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button ($12.23)
SB ($3.60)
BB ($19.54)
UTG UTG ($17.76)
UTG+1 Hero ($32.34)
CO ($29.84)

Preflop: Hero is UTG+1 with K
heart.gif
K
diamond.gif

UTG calls 0.20, Hero raises to 1.00, 4 folds, UTG calls 0.80.

Flop (2.30) K
spade.gif
9
spade.gif
Q
spade.gif

UTG checks, Hero bets 2.00, UTG calls 2.00.

Turn (6.30) 7
spade.gif

UTG bets 0.40, Hero calls 0.40.

River (7.10) 3
diamond.gif

UTG bets 5.00, 1 fold
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan