Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

F1r3

Legacy Member
zo HOT run ik:

sng:
ik zit MP, ik heb 89s voor mij liggen

kdenk, kga mijn stack beetje gebruiken !

raise ofcourse !

next call
shorty gaat all in voor dubbel van die raise
2 man called daarna nog zijn AI (i was liek wtf !) ma ik wou flop wel zien, had de stack er wel voor
-> call, volgende call ook

flop: 67T met 2 van mijn flushkaarten

dan denk je toch, JACKPOT !
checked around op flop, maar turn komt er een 8 (dus wie een 9 heeft split al met mij, of J9 = nuts etc DUS ik raise, en al de andere callers zijn weg

dus ik ben alleen over met de shortstack die AI ging, hij heeft AJs DUS zijn enige out is, een van de 3 8'en !

river, een 8 ofcourse :)

board 6789T ftw

Lemon

Legacy Member
Net seat gewonnen naar step 5 van de WSOP steps.

Vandaag telkens na elkaar van step 2 tot step 5 geraakt. Morgen de step spelen en hopelijk ook de step 6 winnen ;)

Wish me luck :unsure:

schumi2003

Legacy Member
ah nee he toch niet weer zo'n dag,


al met KK en QQ verloren en het gaat maar door.


Kan ik beter stoppen denk voor ik weer massa's kwijt ben

mari

Legacy Member
lol die steps SNG's lijke me echt wel easy? spijtig dak op een break zit anders zouek da is gegrind ebbe vo een week.

kzou eerst zo gewoon stuk of 100 step 1's spelen. En dan me 100 step2 tickets die grinde etc..

Ether

Legacy Member
Fftjes zaagmode aan:

VINT TOCH KRIJG HET SCHIJT VAN DIEJE 50NL, jesus.

AA vs JJ: Ik raise, em reraised, ik reraise opnieuw, em pushed, ik call, J op de flop
KK vs 55: Em raised, ik reraise, ie reraised opnieuw, ik push em called, 5 op de flop
AA vs 76s: Em raised, ik reraise, em called oop; flop 89x, all-in, T op de turn
AA vs 45; em flopped een straight.

Gezellig. Kga nie zeggen dak echt goed speel, kmaak nog genoeg grote fouten maar kspeel wel goed genoeg om het te kunnen beaten. Zal maar weer een weekje 20NL grinden voor ik hier op lifetilt ga.

Matt.

Legacy Member
Allé, eventjes paar dagen niet gespeeld, met volle moed terug begonnen.
Eerste hand: QQ < 77. Alweer -1BI en nog geen 2min bezig.

Matt.

Legacy Member
Bankroll ondertussen gehalveerd. Echt niet te doen. Geen zin om terug 2NL te spelen want daar is 't nog veel erger.
QQ vs A7, flop 257, em bet, ik reraise, em pusht, ik call. Turn: A.
AK vs 66 preflop allin ik hit niets.
QQ vs 66 hit z'n setje.
KK vs AA verloren obviously.

Echt weer geen enkel setje gehit ofzo, krijg er echt 't schijt van.

Matt.

Legacy Member
Ge zou voor minder?

Nog maar eens:
Ik BB, Q4o, geen raises dus ik check. Flop KQ4r. Bet, reraise, push, toont K9. Turn J. River T.
Precies of 't me niet gegund is.

Edit: Alsof 't nog niet genoeg was:
JJ vs A6 preflop all-in (4handed), flop: 666. Number of the beast...!

sjoene

Legacy Member
goeie dag gehad, 2k handen geswingd tussen -2bi's en +2bi's, en laatste 800 hands nog opgewerkt naar +6, 128$-dagje, kga er van beginne leven peisk:unsure:

Matt.

Legacy Member
Lol. 't Zit me precies echt niet mee. Weeral QQ < 66. Hit zn setje op de river.
Ge zou bijna beginnen denken dat het een geluksspelleke aan het worden is. :p Om zo iedere keer een BI te verliezen... Dan gaat het natuurlijk rap. :(

CuRv3

Legacy Member
vanaf vrijdag 2k handen gespeeld en sta +212 en heb 50 dollar van absolute poker gekregen dus dat is ook altijd leuk :p

kakature

Legacy Member
Pff, vrijdagavond en zaterdagavond zijn altijd kutavonden voor mij eigenlijk. Het krioelt van de donks maar jammer genoeg ook van de shortstacks. Als ge dan nog eens niet hit is't feest helemaal compleet :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan