Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bontus

Legacy Member
kakature zei:
370 toch goed voor 10NL? Te weinig voor 20NL, lekker voor 10NL.
True en ik ging toch eens cashen binnenkort dus heeft nu weinig zin om shots te gaan nemen op 20NL, nog minstens 6000 handjes 10NL eerst.

kakature

Legacy Member
Pff cashen, dat zou ik toch nooit doen. Of ja, nu toch niet. Als je eens 50NL of 100NL speelt kan je wel geregeld eens 150 $ ofzo cashen om iets te kopen maar op 10NL of 20NL toch niet? Hoeveel zal je dan cashen? Da's echt een major achteruitgang als ge cashed op dit niveau vind ik.

dewey

Legacy Member
reteiP zei:
True en ik ging toch eens cashen binnenkort dus heeft nu weinig zin om shots te gaan nemen op 20NL, nog minstens 6000 handjes 10NL eerst.

dit heeft toch absoluut geen zin om nu te cashe met zo'n kleine roll? dan gade trug 2NL ofzo moete beginne spele?

kakature

Legacy Member
= 155 $ :(

Alé, ik wil u niet dwingen ofzo, 'k vind het gewoon jammer in uw plaats :p
Dan heb je nog 230 $ ofzo over, net rolled voor 10NL terwijl je bijna rolled was voor 20NL.

Maar goed, misschien is dat uw doel niet in poker, kan ook :)

Bontus

Legacy Member
Ken iemand die momenteel in NY zit en eventueel dingen kan meenemen naar België aan dollar rates.
= opportuniteit

Neoken

Legacy Member
lol, na een hele week break even te blijven op 2NL heb ik nu al 5 BI gewonnen op 10NL in 2 dagen tijd. Sweeeet :D

micksk3

Legacy Member
vorige nacht en deze morgen verdien ik mijn losses van de voorbije dagen terug en win 5 buyins (ofzoiets) en dan verlies ik alles met: KK (pfai tegen Ax), AA vs geflopte set (kon ik mss folden hoewel ik AA eigenlijk ni echt kan wegleggen) en QQ vs KK

yeah overpairs ftw

botchla

Legacy Member
durven weggooien na de flop, ben al genoeg broke gegaan met KK vs Axo en stoten, nu leg ik die neer als de flop/turn echt niet meezit & ze gek beginnen betten..

uw aces mja.. geflopte set.. nog aggresiever spelen met uw aces als ge met tards aan tafel zit da alles callen.. wel jammer want zo verdiende er niet echt veel aan :(

kakature

Legacy Member
patterns173.jpg

Ziet iemand de patterns? :p :sad:

kakature

Legacy Member
Je meent het :unsure:

De pieken zijn up en downswings, alles daartussen is als ik 'gewoon' run. Ik dacht dat dat wel zou overgaan maar blijkbaar niet, 't blijft maar duren.

[ ] winning player without rakeback :p

systech

Legacy Member
nja kheb ook wel redelijk grote up en downswings ...

met al die tableselection, kunnen die donks ofwel je dag maken ofwel je dag breken ... :p

kakature

Legacy Member
Lol, ik zou het iets verder zoeken dan alleen maar Tableselection hoor n/o :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan