Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kakature

Legacy Member
Deed ik vroeger ook, maar nu nooit meer want op iPoker zitten nu teveel tags. Mbv EyePoker gewoon de donktables met vpip > 30 joinen, soms moet je kwartiertje wachten maar dat is niet erg vind ik. Beter dan zo'n tafel met 4tags en 1 semidonk.

Bontus

Legacy Member
ducks.png

Drie keer ducks :D
0 setjes :(

Bobby.Digital

Legacy Member
Net voor DIE reden 10-table ik, dan zit er altijd wel eentje bij!!

Neoken

Legacy Member
lol, nog eens een halfuurtje wat 2NL gespeeld ipv 10NL, QQ<77, AKs<ATo en KK<AA tegen shortstackers die AI gaan preflop. Terug naar 10NL ze...

Ether

Legacy Member
kakature zei:
Lol idd, kan je best met je br op 1000NL tafel gaan zitten natuurlijk :(

Heeft daar nix mee te maken, kwou enkel maar zeggen dat table selection op die lagere limieten imo overbodig is, aan iedere tafel zit er wel een fish, zelfs nog op 50NL.

kakature

Legacy Member
Als je kan kiezen tussen 4 superdonks en 1 donk aan tafel, of 1 superdonk en 3 donks, dan kies je toch duidelijk dat eerste?

systech

Legacy Member
nja ik ga mijn tableselection wel wa aanpassen en met een scoresysteem gaan werken om tafels te zoeken die optimaal voor mijn spelstijl liggen...

tegen een fish spelen is ni goe genoeg ... het moet tegen de juiste soort fish zijn :p

Boske88

Legacy Member
mja ma waarom een tafel met 1 fish kiezen alster zijn met 4?

/edit: kaka was me voor :(

kakature

Legacy Member
Ja maar nee ge leest nie goe (tis wa ingewikkeld i know :p).

Kzal het simpeler zeggen: tafel 1 heeft 4 donks, tafel 2 maar 1, welke tafel kies je?

Die superdonk etc zette ik erbij omdat er ongetwijfeld iemand gaat zeggen: op 10NL zijn het allemaal donks dus elke tafel is goed, dan zeg ik: fout.

/edit

ok nvm

sjoene

Legacy Member
iemand ervaring met gnufpoker?

goeie client/sucky client/genoeg traffic op 10NL/25NL?

psobonus voor gnuf ziet er zeer easy uit, makkelijke 120$:)

Neoken

Legacy Member
kakature zei:
Lol, shortstacken op 2NL, dat is dan met 20 cent ofzo? :p

lol, ja, das zijn echt manne die constant voor 20-50 cent ofzo buy in doen en dan AI gaan vanaf ze ne pocket pair of Ax hebben...

Der was zelf ene die constant buy in van 10 cent deed :rofl:

Ether

Legacy Member
Pfff jesus, die fucking 50NL eh :x Das nu al weer 10k handen dak gewoon break-even draai pff, zo telkens -2 buy-ins, 0, weer zakken,...

Santa

Legacy Member
Ether zei:
Pfff jesus, die fucking 50NL eh :x Das nu al weer 10k handen dak gewoon break-even draai pff, zo telkens -2 buy-ins, 0, weer zakken,...
Ge kunt het niveau ni beaten pee! ;p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan