Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kakature

Legacy Member
Indeed, no way dat ik KK fold pf voor 100BB. Moesten we elk met 300BB zitten en 't is overduidelijk dat hij AA heeft dan zou ik misschien nog twijfelen :p

botchla

Legacy Member
Mja da was gewoon bad beat, ik had da ook nooit gefold voor da bedrag.. kans dat die AA heeft is ook altijd zeer klein (kzou zelf hoger raisen moest ik AA hebbe), ge zijt pas iet zekerder als em u AI called en dan is't telaat :D.. Ik smijt zelfs zelden pockets weg als die 9+ zijn preflop.

___daniel___ mucks: 2 of Hearts, 2 of Clubs = priceless :)

ViskEEE

Legacy Member
Iemand die mij het paswoord kan geven van de Belgian Freeroll vanaaf op Unibet? Thnx

Bontus

Legacy Member
4 buyins up na 1000 handen in maart.
Maar evengoed toch set over set gehad en 2 coinflips voor stack verloren.

Ether

Legacy Member
Ik nog maar 3 buy-ins ofzo nie meer in maart, laatste 3 dagen serieus hersteld :p

Matt.

Legacy Member
Welke pee liep hier deze middag rond 13h op de fac bio-ir in gent rond? 'k Had je gezien op de Live ook maar 'k weet ni meer wie ge zijt. :p

Santa

Legacy Member
> Dealing the Flop(10h 10c 10s )
> Betkid77 checked
> vavadejasa checked
> k142330 bet for €0.10
> Betkid77 folded
> vavadejasa called for €0.10
> Dealing the turn(10d )

:')

Neoken

Legacy Member
pfff, QQ all in op lage flop verloren tegen KK. 5 min later tegen dezelfde gast all in preflop met KK, verlore tegen AA. Telkens ik wat winst kan maken ben ik het zo weer kwijt, frustrerend.

aaarg, en nu al mn 3e AA waarop iedereen fold preflop :s

Bontus

Legacy Member
Heb gisteren en vandaag redelijk veel gespeeld en zou graag wat feedback over men stats hebben, voornamelijk over position raises en over biggest losing hands.

Eerst en vooral totale stats (full ring 10NL):
16,5/11/2 en winrate 16,5 BB/100

UTG raise: 9,7%
Button raise: 14% (daartussen bouwt het op naar 14%)
Alle posities inclusief blinds zijn winning positions maar UTG is praktisch=0.
Beste posities vind ik MP en CO ??

Folded SB to steal: 93%
Folded BB to steal: 73% (heeft misschien met minraises te maken na een paar limpers waar je zo mooie odds krijgt)

Biggest losing hands:
56s/67s
66/77/88
ATs/KJs/QJs

Het lijkt dat ik hier suited cards overrate want 56o en 67o zijn wel winning, net als KJo en QJo.
Die middle pairs overplay ik ook, want 22-55 zijn wel weer winning hands.

Parnakra

Legacy Member
Santa| zei:
> Dealing the Flop(10h 10c 10s )
> Betkid77 checked
> vavadejasa checked
> k142330 bet for €0.10
> Betkid77 folded
> vavadejasa called for €0.10
> Dealing the turn(10d )

:')
'We both have quads' springs to mind.

Matt.

Legacy Member
Fack man, ik ga donk worden denk ik. -3,5BI in een half uur. Krijgt een mens eens goeie handjes... Allé, nog 17BI's left...
AKo < T9o
AA < 47o
QJs < T8o
... (Echt teveel om op te noemen...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan