Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

unskilled

Legacy Member
carebax is a Shark (Tight-Aggressive/Aggressive). carebax's tight-aggressive playing style earns great profits at the poker table.

shipit

botchla

Legacy Member
Vandaag mijn eerste $10 gewonnen op 2NL online! Eerst een 20tal minuutjes tight gespeeld en merkte dat er 3 calling stations aan tafel zaten waardoor ik keiveel showdowns zag.. mensen die re/raisen met 6To 48o en stoten.. was wachten op goeie kaarten en dan de pot zo hoog mogelijk jagen :D

Wel 1x pech gehad met pocket queens, kreeg Qc4c5h op flop en river was 8c.. haalde zijn flush alhoewel ik mijn best gedaan heb om hem eruit te betten op de flop :( durf nog nie super goed all-in gaan etc met echt geld online.

CuRv3

Legacy Member
om 1u begonnen met de 20K GTD bounty op ultimatebet van m'n bonus.

2.5u verder en sta 34/58 met 6.5k stack (avg: 8.3k) en top20 paid. 1 bounty ontvangen tot nu toe.

// edit: 3 blindlevels geen hand gekregen (1x QQ om blidns te pakken en een raise)

ik raise net TT in MP. Kerel naast me minraiset 1 pusht (ss) en bigstack flatcallt. Ik moet hier nog 800 bijcallen om giga pot te zien en heb besloten om te callen want pushen zou ik underdog zijn en als ik hier zou hitten zou ik zeker ITM komen. Nja geen hulp en was zoiezo crushed op flop.

button raiset ik push AI met KT (had niet zoveel meer) en hij callt met AT en houd stand.

40e geworden van de 200 man ofzo...nu slapen

Ether

Legacy Member
Player Report for OpResearch on Full Tilt
Player Type

OpResearch is a Shark (Tight-Aggressive/Aggressive). OpResearch's tight-aggressive playing style earns great profits at the poker table

Yeah right, daarvan dak 2x bijna broke ben gegaan op Full Tilt :p

Santa

Legacy Member
Ik HAAT het als ge AK hebt, er xKx valt en die kerel AA blijft te hebben >_<

Ik HAAT het ook dak KK ni kan neerleggen preflop tegen rerereraise all-in >_<

mari

Legacy Member
kakature zei:
Ge zijt ne rock als ik uw nickname ingeef, maar kweet nie of het gij is :p

/edit

Rofl en dit is nog een andere:

marigold is the most unprofitable player type in poker – a Calling Station (Loose-Passive/Passive). :D

Da zal wel gij niet zijn :unsure:

ik noem nerges op ne pokerclient marigold though :(

Santa

Legacy Member
kakature zei:
lol :p

/edit

Never fold KK pf imo
Nja het was nochtans ZO duidelijk dat em ofwel ook KK had ofwel AA.

Santaa posted the small blind - €0.05
___daniel___ posted the big blind - €0.10

** Dealing card to Santaa: King of Hearts, King of Spades
Krux11 folded
penttioskari folded
Pelacajas folded
BasomYercin folded
Piernaslocas folded
mistszu raised - €0.40
AvigeLaban folded
jajabert33 folded
Santaa raised - €1.35
___daniel___ called - €1.35
mistszu raised - €5.29
Santaa went all-in - €15.34
___daniel___ went all-in - €9.86
mistszu called - €16.69

** Dealing the flop: 3 of Diamonds, Jack of Spades, 6 of Spades

** Dealing the turn: Queen of Clubs

** Dealing the river: 7 of Diamonds
Santaa shows: King of Hearts, King of Spades
mistszu shows: Ace of Diamonds, Ace of Spades
___daniel___ mucks: 2 of Hearts, 2 of Clubs
mistszu wins €31.95 from the main pot
mistszu wins €10.42 from side pot 1

End of game 1912628070

systech

Legacy Member
boh, kan ook een nub zijn met QQ of zelfs JJ ... gebeurd wel da ze met minder pushen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan