Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
schumi2003 zei:whatever dan niet he bende dikkoppen
Santa| zei:Mhmm dan zallek mis zijn zeker![]()
Anyway, wrom doeje SSS? Speel gewoon SNGs tot je br hoog genoeg is om 4NL full in te kopen??
CuRv3 zei:Arendonk ken jij misschien een Jan Keersmaekers?
Die achternaam zegt mij iets ja. Maar de voornaam helaas niets. T had gekund he.
@ontopic: koop gewoon full in. je verliest alleen maar geld door shortstack te spelen.


unskilled zei:PS raadt aan om op 10NL te shortstacken met $2, als min. BI op 4NL $2 is kunde ni short stacken daar dus doe dan op 10NL.


ad:unskilled zei:Als ge wilt leren postflop spelen moet ge geen SSS spele maar BSS, SSS is er net op gebaseerd om (bijna) enkel pre-flop te spelen en de latere betronden te vermijden (voor onervaren spelers). Hoedanook, SSS geeft u een goeie basis voor later (ie: tight agressive spelen), maar dan moet ge wel de regels toepassen en niet met een te grote stack aan tafel gaan zitten etc.
Op lange termijn is het winstgevendCuRv3 zei:begin 30 minuten geleden een sessie wat gebeurt er in de eerste 5 minuten:
er zit een donk rechts van me die constant AI pusht en net iemand stackt door PFAI met T2o te gaan. Volgende hand krijg ik AKs in de SB (hij button) en hij raiset ik reraise hij pusht ik call. Hij heeft JQo en krijgt een J.
Paar minuten later zelfde situatie. Ik heb KK en reraise hij flatcallt dit keer.
Flop: 3 5 7 hij overbet ik push hij callt met 7Qo (turn en river zijn diamond en hij heeft running flush obv) en stackt me weer.
Tussendoor nog in de hand met iemand met 50BB en we gaan AI op lage flop (ik heb AQo hij heeft JKo en krijgt een J op turn obv)
super!
