Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schumi2003

Legacy Member
zijn jullie allemaal ooit eens niet begonnen met poker...

Of mag men hier niet blij zijn...


20xbb : 0.8$ daar zit ik toch over niet? OF is het bij het betten dan jullie dat zien.

Santa

Legacy Member
Nee ge speelt gewoon gene shortstackstrategy. Ofwel speelt ge SSS en dan koopt ge in voor max 15-20bb (of iet in die aard dno juist) ofwel koopt ge full in he. Alles er tussen is gay >_<

Al vind ik SSS ook zwaar gay >_>

Santa

Legacy Member
Mhmm dan zallek mis zijn zeker :unsure:

Anyway, wrom doeje SSS? Speel gewoon SNGs tot je br hoog genoeg is om 4NL full in te kopen??

CuRv3

Legacy Member
schumi2003 zei:
whatever dan niet he bende dikkoppen

Arendonk ken jij misschien een Jan Keersmaekers?

@ontopic: koop gewoon full in. je verliest alleen maar geld door shortstack te spelen.

schumi2003

Legacy Member
Santa| zei:
Mhmm dan zallek mis zijn zeker :unsure:

Anyway, wrom doeje SSS? Speel gewoon SNGs tot je br hoog genoeg is om 4NL full in te kopen??

Simpel ik ben pas begonnen, pokerstrategy raad het ook aan.

Tot ik xx aantal $ hoger zit enz weer rank omhoog maar als je altijd maar min 0.06 - tot x maal iemand die called wint dan is het niet veel dat je meestal wint.

Wat ik daar rood heb gemaakt heb ik nog niets van ps gelezen en is het dus ook onbekend voor mij.


Geloof mij ik heb niet veel nodig om blut te gaan als ik voor hogere bb speel.

Sit & go's dat versta ik wel, en no limit van x.xx$ bb.

CuRv3 zei:
Arendonk ken jij misschien een Jan Keersmaekers?

Die achternaam zegt mij iets ja. Maar de voornaam helaas niets. T had gekund he.

@ontopic: koop gewoon full in. je verliest alleen maar geld door shortstack te spelen.

Veel gewonnen heb ik er idd nog niet mee nee. Maar ik speel vooral nu om pokerstrategy points te unlocken om zo naar silver te gaan.

En van kan ik naar big stack strat gaan... alle tis te bezien he. Wat jullie hier allemaal in vakkundige taal typen versta ik niet of jullie moeten het simpeler uitleggen :music::$

diggie

Legacy Member
Aaarrgh, uiteraard is dit goede play longterm, maar het blijft toch zooo jammer.

6 handed 100 NL, 3 man AI preflop! Ik had 55, dus ik fold (ik zou $175 moeten callen, dat is toch NET iets te veel).

Flop komt 55x ...

unskilled

Legacy Member
PS raadt aan om op 10NL te shortstacken met $2, als min. BI op 4NL $2 is kunde ni short stacken daar dus doe dan op 10NL.

schumi2003

Legacy Member
unskilled zei:
PS raadt aan om op 10NL te shortstacken met $2, als min. BI op 4NL $2 is kunde ni short stacken daar dus doe dan op 10NL.


i c nu, alle toch nog vriendelijk dat je ne keer nog eens iets liefs post :lol:

schumi2003

Legacy Member
mja dat weet ik niet he :puke:

Ok je speelt enkel bij zeer goeie handen. En je volgt een strikte strategie.

Je moet toch ergens beginnen, nu verlies ik niet meer veel maar zijn mijn winsten ongeveer gelijk. Dus mijn stack blijft altijd hoe hij is en daarmee kan ik toch strategypoints unlocken om zo mij op te werken.


Ik kan toch niet gaan gokken zoals die gasten op poker after dark doen enz want dan is mijn gartis 50$ op en dan...:sad:

Het is mij op de moment nog niet om de winst te doen ook!

unskilled

Legacy Member
Als ge wilt leren postflop spelen moet ge geen SSS spele maar BSS, SSS is er net op gebaseerd om (bijna) enkel pre-flop te spelen en de latere betronden te vermijden (voor onervaren spelers). Hoedanook, SSS geeft u een goeie basis voor later (ie: tight agressive spelen), maar dan moet ge wel de regels toepassen en niet met een te grote stack aan tafel gaan zitten etc.

diggie

Legacy Member
Yaay, sat. gewonnen voor 750k g. op Fulltilt.

Iemand deze al gespeeld? :)

Niveau enorm verschil met $75 tourneys?

schumi2003

Legacy Member
unskilled zei:
Als ge wilt leren postflop spelen moet ge geen SSS spele maar BSS, SSS is er net op gebaseerd om (bijna) enkel pre-flop te spelen en de latere betronden te vermijden (voor onervaren spelers). Hoedanook, SSS geeft u een goeie basis voor later (ie: tight agressive spelen), maar dan moet ge wel de regels toepassen en niet met een te grote stack aan tafel gaan zitten etc.


Dat ben ik nu ook an het doen op de NL 0.05/0.10.

edit: ik zal die BSS eens lezen...

systech

Legacy Member
ma khad u toch gezegd in die pm om die shortstack dinges ni te doen? :p

CuRv3

Legacy Member
begin 30 minuten geleden een sessie wat gebeurt er in de eerste 5 minuten:

er zit een donk rechts van me die constant AI pusht en net iemand stackt door PFAI met T2o te gaan. Volgende hand krijg ik AKs in de SB (hij button) en hij raiset ik reraise hij pusht ik call. Hij heeft JQo en krijgt een J.

Paar minuten later zelfde situatie. Ik heb KK en reraise hij flatcallt dit keer.
Flop: 3 5 7 hij overbet ik push hij callt met 7Qo (turn en river zijn diamond en hij heeft running flush obv) en stackt me weer.

Tussendoor nog in de hand met iemand met 50BB en we gaan AI op lage flop (ik heb AQo hij heeft JKo en krijgt een J op turn obv)

super!

noreeeee

Legacy Member
CuRv3 zei:
begin 30 minuten geleden een sessie wat gebeurt er in de eerste 5 minuten:

er zit een donk rechts van me die constant AI pusht en net iemand stackt door PFAI met T2o te gaan. Volgende hand krijg ik AKs in de SB (hij button) en hij raiset ik reraise hij pusht ik call. Hij heeft JQo en krijgt een J.

Paar minuten later zelfde situatie. Ik heb KK en reraise hij flatcallt dit keer.
Flop: 3 5 7 hij overbet ik push hij callt met 7Qo (turn en river zijn diamond en hij heeft running flush obv) en stackt me weer.

Tussendoor nog in de hand met iemand met 50BB en we gaan AI op lage flop (ik heb AQo hij heeft JKo en krijgt een J op turn obv)

super!
Op lange termijn is het winstgevend:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan