Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schumi2003

Legacy Member
CuRv3 zei:
begin 30 minuten geleden een sessie wat gebeurt er in de eerste 5 minuten:

er zit een donk rechts van me die constant AI pusht en net iemand stackt door PFAI met T2o te gaan. Volgende hand krijg ik AKs in de SB (hij button) en hij raiset ik reraise hij pusht ik call. Hij heeft JQo en krijgt een J.

Paar minuten later zelfde situatie. Ik heb KK en reraise hij flatcallt dit keer.
Flop: 3 5 7 hij overbet ik push hij callt met 7Qo (turn en river zijn diamond en hij heeft running flush obv) en stackt me weer.

Tussendoor nog in de hand met iemand met 50BB en we gaan AI op lage flop (ik heb AQo hij heeft JKo en krijgt een J op turn obv)

super!


sh!t happens he, er komt weer wel een goeie periode :hug:

Neoken

Legacy Member
Aaaargh, 2NL kan echt zo frustrerend zijn eh. Gans de avond lang, de ene bad beat na de andere; runner runner flushes, straights, trips enz... Terwijl ik de ene potbet na de andere maak eh, die blijven maar callen en hitten iedere keer.
In totaal 6 maal KK gehad vanavond, 3 maal gans de tafel die fold op standaard 4BB raise, 3 maal buy in verloren tegen: ene met AJo die preflop all in ging en 2 andere die op flop all in gaan met ne flush/straight draw en em dan hitten op river. Damned donks !

Oef, tmoest er gewoon even uit.

schumi2003

Legacy Member
Vandaag mijne slechtste dag ooit.

10$ verloren met kaarten zoals QQ,KK,AK,AJ,AA... zegt genoeg :angry:

Chickenlal

Legacy Member
schumi2003 zei:
Vandaag mijne slechtste dag ooit.

10$ verloren met kaarten zoals QQ,KK,AK,AJ,AA... zegt genoeg :angry:

10$? op 10NL dan? Das 1 buyin... Kzie het probleem nie echt. Zelfs al is het op 4NL, das nog maar 2 buyins ...

schumi2003

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
10$? op 10NL dan? Das 1 buyin... Kzie het probleem nie echt. Zelfs al is het op 4NL, das nog maar 2 buyins ...

ik buy altijd op NL10 voor het min in: 2$.

Hit ik niks op flop, altijd op turn en de river hitten die andere ofwel full-house, flush, 2 pair...

[F6]Ares

Legacy Member
2 players left ... ofwel 21k (2nd place) ofwel 39k (first) prizemoney voor Bear

Neoken

Legacy Member
schumi2003 zei:
ik buy altijd op NL10 voor het min in: 2$.

Hit ik niks op flop, altijd op turn en de river hitten die andere ofwel full-house, flush, 2 pair...

2$ buy in op 10NL?

Niet echt ideaal ze...

F1r3

Legacy Member
schumi2003 zei:
ik buy altijd op NL10 voor het min in: 2$.

Hit ik niks op flop, altijd op turn en de river hitten die andere ofwel full-house, flush, 2 pair...

n/o maar ik haat het echt als ik op 10NL zit, en tafel begint zich te vullen met mensen die zich inkopen voor 2$

alsk dan de tafels zit te bekijken, waar het wat goed is om te gaan zitten, en ik zie dan 1e die zich full inkoopt voor 10 en 5 man met 2$ ofzo, ja ga dan gewoon zitten aan een 2NL tafel imo...

@ curve, damn zeg das om iets kapot te slaan :p

systech

Legacy Member
man man 't was weer sucky dag

AA vs KK verliezen
AI met set vs overpair die zijn set hit op de river ... nota bene het enige setje da ik heb gehit heel den dag :sop:

systech

Legacy Member
gratis 5€ @ casino Unibet voor diegenen die het hebben gemist trouwens!

Matt.

Legacy Member
Ook da mailke gekregen. Maar staat nog niet op mn rekening blijkbaar... ^^

kakature

Legacy Member
Ge zijt ne rock als ik uw nickname ingeef, maar kweet nie of het gij is :p

/edit

Rofl en dit is nog een andere:

marigold is the most unprofitable player type in poker – a Calling Station (Loose-Passive/Passive). :D

Da zal wel gij niet zijn :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan