Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Faktory

Legacy Member
Boske88 zei:
hoe doet ge da :confused:

Gewoon je hand weggooien, en dan blijkt dat je een full house/straight/trips ofzo geflopt zou hebben... snap je :) Maakt verder niet uit hoor :) Gefold is gefold that's it... maar suckt als je niets, maar dan ook echt niets hit... en dan juist wel... :puke:

sjoene

Legacy Member
frustrerende sessie:angry:

met als toppunt, ik reraise met KK op 432 flop, ie gaat allin en ik misklick - fold

feest

Bontus

Legacy Member
Titan bankroll nu een eindje boven de $400.
Bijna rolled voor 20NL, ben al wa aan het dataminen op die tafels voor later eventueel :x

Master P

Legacy Member
reteiP zei:
Titan bankroll nu een eindje boven de $400.
Bijna rolled voor 20NL, ben al wa aan het dataminen op die tafels voor later eventueel :x

Misschien kan ik u motiveren. Heb het overtlaatst eens bekeken: 500$ was bij mij een turning point. Heb er qua tijd ruwweg even lang over gedaan (in maanden, niet in hands) om van 0 naar 500$ als van 500$ naar 5000$ als van 5000$ naar 15000$ te gaan. Telkens +- een half jaar.

Ether

Legacy Member
sjoene zei:
frustrerende sessie:angry:

met als toppunt, ik reraise met KK op 432 flop, ie gaat allin en ik misklick - fold

feest

En wa zou hem dan hebben da gij beat?
Jebt jezelf wa geld bespaart! :p

Matt.

Legacy Member
Net eventjes extreem veel geluk gehad. JJ vs QQ vs AA preflop all-in. Flop AK7, turn Q, river Q.
Mocht wel een keertje na al die bad beats. :)

Bontus

Legacy Member
:offtopic: @ unskilled:
speelt ge nog UT2k3?
Ik haal het volgende week vanonder het stof voor nog eens een LAN :p
We hebben een café afgehuurd en deal me cafébaas voor pinten aan inkoopprijs als hij mee mag gamen.
Damn nog altijd zo'n zalig spel :love: citadel, orbital, chrome ...

Ara.

Legacy Member
Is het aan te raden om met €150 ($230) al naar NL20 te gaan of toch best wachten tot ik aan €200 of €250 zit?

Bontus

Legacy Member
Ara. zei:
Is het aan te raden om met €150 ($230) al naar NL20 te gaan of toch best wachten tot ik aan €200 of €250 zit?

Ik heb nu €295 en ben nog op 10NL bezig.
Kga nog een 2000 handjes spelen daar denk ik.

SharkyXTS

Legacy Member
Vannacht eindelijk m'n PSO bonus op PokerRoom gecleared, 'k moet zeggen, 't was best een winstgevende week, zo mogen er nog volgen :D. Stond eerst -4 BI na een ganse tijd van +1 BI, -1 BI, ... Dan tijdje niet gespeeld en deze week de resterende 80 punten (~1k hands) bij elkaar gesprokkeld om vannacht af te dingen op +1.5 BI (verlies weggewerkt dus :p) + $ 40 first deposit bonus cleared + $ 120 van PSO. I like :love:.

sjoene

Legacy Member
hoeveel hands en welke limit hebde gespeeld om die te clearen?

en pokerroom is 15k points eh:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan