Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boske88

Legacy Member
AA/KK ga je zo goed als zeker broke tegen
QQ en minder is flip
slechtere aces (AQ?) zijn zwaar dog, maar zullen bijna nooit 4betten
flop ga je 1/3 hitten en van QQ- krijg je dan nog zeer weinig actie
=> denk idd dat shove/fold beste is hoor

sjoene

Legacy Member
tblijft lekker lopen

al 3x met AA stack verloren tegen trieske, respectievelijk 22 en 44 na reraise preflop allin op 256 en 467 board, en met AA vs 99 allin op 2789 board

met AQ op AJ8 na pfr bet em pot, ik raise em callt, turn 9 --> T7 LDO

4 keer straightdraw met flushdraw geflopt, is 56% ofzo zeker?, geen enkele keer gehit

echt elke flop blijven missen:s, ge hit toch 30% van de keren een pair op de flop? kdenk dak nie aan 15% kom de laatste twee dagen:s

sorry dak blijf whinen:p, maar tis echt veel te ziek om voor mijzelf te houde:)

Mess

Legacy Member
Boske88 zei:
16 f*ckin tafels?

wa speelt ge dan nog? AQ+,JJ+ ofzo?

pp's, AK/AQ (pp t.e.m 88 limp ik in EP, rest allemaal bumpen)

JT+ vanaf cutoff indien er tot bij mij gefold is

op nitring spele die manne hun hands toch allemaal face up..

noreeeee

Legacy Member
Veel volk van 9lives gedoomswitched. :P

Alle ma echte harde beats alsk zo lees. Ik zit al ffkes terug rustig op everest te spelen en kga rustig omhoog nog altijd geen beat gehad. Zo'n 20 dollar per dag 1 tafel 10NL en ik buy me in met 4 dollar

Boske88

Legacy Member
bwa doomswitch zou ik het van mij ni noemen
redelijk onder EV (+/-10ptbb/100 op 4.5k hands), da wel, maar toch nog 100$ (10BI) winst (met 55$ bonus erbij wel) sinds begin deze maand
nog verre van broke en ni moeten downmoven (zou ni gaan op everest anyhow) dus geen doomswitch :)

Ether

Legacy Member
systech zei:
trips betten imo = beste move ... check/callen ziet er altijd wa verdacht uit en met c/r jaagde em mss uit de pot ... en vo de rest pech hé :p

met AKs preflop AI = standaard? :p
ik call 4bet meestal aangezien ge toch weet da ge tegen een bigpair bezig zit om te kunnen re-evalueren op de flop

Als ik niet de pf-agressor ben ga ik m'n set toch meestal checken naar de agressor toe, zeker als z'n AF wat hoog is. Uitbetten doe ik toch niet in het merendeel van de gevallen.

En ja, AKs all-in gaan is standaard, imo is da een leak als je dat niet doet.
Btw callen is het slechtste dat je kan doen :) Je weet dan dat je tegen een big pair aanzit, wat ga je dan doen als er een A of K op de flop komt? Kan em evengoed setje hebben he :)

kakature

Legacy Member
Als z'n AF hoog is ga ik net zélf uitbetten, een halve donkbet, halve pot of zo een weak cbetje en hopen op een raise.

Santa

Legacy Member
systech zei:
met AKs preflop AI = standaard? :p
ik call 4bet meestal aangezien ge toch weet da ge tegen een bigpair bezig zit om te kunnen re-evalueren op de flop
Zoals al gezegd das toch echt megaslecht ze pee.

Ge stelt de slachting gewoon uit tot de flop daarmee :x

Ether

Legacy Member
kakature zei:
Als z'n AF hoog is ga ik net zélf uitbetten, een halve donkbet, halve pot of zo een weak cbetje en hopen op een raise.

Nja, zo kan je het natuurlijk ook bezien :) Maar m'n punt is, de meeste mensen maken toch hun standaard cbet dus waarom niet naar hen toe checken?

Maw, jullie donkbetten allemaal als jullie een setje hitten? En wat als je bv TPTK hit? Ook donkbetten, of checken naar hem toe?
Kdenk dat ik toch 60-70% van de flops check naar hem toe, gelijk wa m'n hand is feitelijk.

kakature

Legacy Member
Ja, het hangt natuurlijk veel van het board af en van de speler. Iemand met zot hoge AF cbet elke flop. Als je dan tegen iemand speelt die minder agro is en er ligt een kak board ofzo, dan kan zou ik donkbetten.

Maar in uw voorbeeld weet ik de flop niet, vanaf dat er 2 paints zijn -> bet out no doubt, zelfde met straightdraw, zelfs tegen een agro speler.

Chickenlal

Legacy Member
systech zei:
met AKs preflop AI = standaard? :p
ik call 4bet meestal aangezien ge toch weet da ge tegen een bigpair bezig zit om te kunnen re-evalueren op de flop


Als ge een 4bet doet of called moet ge een shove callen of shoven op any flop.

Ether

Legacy Member
kakature zei:
Ja, het hangt natuurlijk veel van het board af en van de speler. Iemand met zot hoge AF cbet elke flop. Als je dan tegen iemand speelt die minder agro is en er ligt een kak board ofzo, dan kan zou ik donkbetten.

Maar in uw voorbeeld weet ik de flop niet, vanaf dat er 2 paints zijn -> bet out no doubt, zelfde met straightdraw, zelfs tegen een agro speler.

Ah, ja ja tuurlijk, drawheavy boards ga ik meestal ook donkbetten hoor :)
Dit is hier de hand. Achteraf gezien had ik wel moeten donkbetten maar ja.. 90% v/d villains bet hier zelf uit denkek..

Absolute Life Poker 0.10/0.20, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button kamelaasaa ($19.40)
SB BillxBaroud ($20.30)
BB OpResearch87 ($20.60)
UTG greenee1 ($15.29)
UTG+1 murlmac ($18.90)

Preflop: , greenee1 raises to 0.60, 3 folds, OpResearch87 calls 0.40.

Flop (1.30) 2
heart.gif
K
spade.gif
J
club.gif

OpResearch87 checks, greenee1 checks.

Turn (1.30) 6
heart.gif

OpResearch87 bets 1.20, greenee1 calls 1.20.

River (3.70) A
club.gif

OpResearch87 bets 3.50, greenee1 raises to 7.00, OpResearch87 moves all-in for 15.30, greenee1 moves all-in for 6.49

OpResearch87 shows 2
diamond.gif
2
club.gif

greenee1 shows 6
spade.gif
6
diamond.gif


greenee1 wins 35.99 with Three of a kind, Six's

Bontus

Legacy Member
noreeeee zei:
Veel volk van 9lives gedoomswitched. :P

Alle ma echte harde beats alsk zo lees. Ik zit al ffkes terug rustig op everest te spelen en kga rustig omhoog nog altijd geen beat gehad. Zo'n 20 dollar per dag 1 tafel 10NL en ik buy me in met 4 dollar

Ik ook man :( 900 handen breakeven.
Da zijn al rampen voor mij.
Ben gisteren wel efkes over €300 BR gegaan.

Bontus

Legacy Member
BlaDe zei:

ja da is toch normaal da ge op lagere stakes minder coinflips aangaat en vaker 80/20 situaties, een downswing duurt dan automatisch minder lang normaal gezien.

Chickenlal

Legacy Member
reteiP zei:
Ik ook man :( 900 handen breakeven.
Da zijn al rampen voor mij.

Rofl, als ik geen 900 handen in 1 sessie speel ben ik teleurgesteld :x

Ik heb deze maand 22K break even gezeten, en ik heb nog steeds 3K net profit nu incl rakeback :p

Neoken

Legacy Member
lol, zo'n bluffer, niet te doen. Bij de eerste hand zat ik nog niet lang aan tafel dus leek het me veiliger te folden. Bij de 2e wist ik het gewoon :D

Absolute Life Poker Valence 0.02/0.04, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button etabet ($4.09)
SB drdad ($1.88)
BB Daniel921 ($2.53)
UTG Zdub405000 ($1.80)
UTG+1 dildo3 ($11.14)
MP PhobosPad ($4.61)
MP AssBroken ($5.54)
CO-1 grinse81 ($6.73)
CO Neoken ($4.84)

Preflop: Neoken is in the CO with T
club.gif
T
heart.gif

Zdub405000 calls 0.04, dildo3 calls 0.04, 3 folds, Neoken raises to 0.24, 4 folds, dildo3 calls 0.20.

Flop (0.58) 9
heart.gif
6
spade.gif
3
club.gif

dildo3 checks, Neoken bets 0.32, dildo3 calls 0.32.

Turn (1.22) 4
heart.gif

dildo3 checks, Neoken bets 1, dildo3 calls 1.

River (3.22) Q
club.gif

dildo3 moves all-in for 9.58, 1 fold

dildo3 shows K
diamond.gif
6
club.gif


dildo3 wins 12.80 with One pair, Six

Neoken

Legacy Member
Absolute Life Poker Valence 0.02/0.04, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button PhobosPad ($6.04)
SB AssBroken ($5.42)
BB grinse81 ($6.69)
UTG Neoken ($3.28)
UTG+1 etabet ($4.09)
MP drdad ($1.78)
MP Daniel921 ($2.43)
MP Giede ($3.29)
CO-1 Zdub405000 ($1)
CO dildo3 ($13.62)

Preflop: Neoken is UTG with 9
club.gif
9
spade.gif

Neoken raises to 0.16, 5 folds, dildo3 calls 0.16, 3 folds.

Flop (0.38) T
club.gif
T
heart.gif
6
spade.gif

Neoken bets 0.28, dildo3 calls 0.28.

Turn (0.94) Q
heart.gif

Neoken checks, dildo3 bets 2.08, Neoken moves all-in for 2.84, dildo3 calls 0.76.

River (6.62) A
heart.gif


dildo3 shows K
club.gif
7
diamond.gif

Neoken shows 9
club.gif
9
spade.gif


Neoken wins 6.62 with Two pair, Ten's and Nine's with a Ace for a kicker


Spijtig genoeg kreeg ik daarna niet teveel goeie handen meer en hadden de anderen aan tafel em goed gepluimd...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan