Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, ge hit toch 30% van de keren een pair op de flop? kdenk dak nie aan 15% kom de laatste twee dagen
, maar tis echt veel te ziek om voor mijzelf te houde
Boske88 zei:16 f*ckin tafels?
wa speelt ge dan nog? AQ+,JJ+ ofzo?

systech zei:trips betten imo = beste move ... check/callen ziet er altijd wa verdacht uit en met c/r jaagde em mss uit de pot ... en vo de rest pech hé
met AKs preflop AI = standaard?
ik call 4bet meestal aangezien ge toch weet da ge tegen een bigpair bezig zit om te kunnen re-evalueren op de flop
Je weet dan dat je tegen een big pair aanzit, wat ga je dan doen als er een A of K op de flop komt? Kan em evengoed setje hebben he 
Zoals al gezegd das toch echt megaslecht ze pee.systech zei:met AKs preflop AI = standaard?
ik call 4bet meestal aangezien ge toch weet da ge tegen een bigpair bezig zit om te kunnen re-evalueren op de flop

kakature zei:Als z'n AF hoog is ga ik net zélf uitbetten, een halve donkbet, halve pot of zo een weak cbetje en hopen op een raise.
Maar m'n punt is, de meeste mensen maken toch hun standaard cbet dus waarom niet naar hen toe checken?systech zei:met AKs preflop AI = standaard?
ik call 4bet meestal aangezien ge toch weet da ge tegen een bigpair bezig zit om te kunnen re-evalueren op de flop
kakature zei:Ja, het hangt natuurlijk veel van het board af en van de speler. Iemand met zot hoge AF cbet elke flop. Als je dan tegen iemand speelt die minder agro is en er ligt een kak board ofzo, dan kan zou ik donkbetten.
Maar in uw voorbeeld weet ik de flop niet, vanaf dat er 2 paints zijn -> bet out no doubt, zelfde met straightdraw, zelfs tegen een agro speler.

noreeeee zei:Veel volk van 9lives gedoomswitched.![]()
Alle ma echte harde beats alsk zo lees. Ik zit al ffkes terug rustig op everest te spelen en kga rustig omhoog nog altijd geen beat gehad. Zo'n 20 dollar per dag 1 tafel 10NL en ik buy me in met 4 dollar
900 handen breakeven.BlaDe zei:dude...
reteiP zei:Ik ook man900 handen breakeven.
Da zijn al rampen voor mij.


