Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pvt.Poep

Legacy Member
n/o taken:-) kweet wel dat ik niet goed kan pokeren hoor! sta open voor opbouwende kritiek!!

meer letten op reraises? PF meer raisen? zeg maar je hebt blijkbaar al een paar keer gespeeld tegen me:p dus je zal wel weten wa ik fout doe..

hand3_6.jpg


die kerel urPath, zei dat ik hier een slechte call gemaakt heb, was dit dan zo slechte call? had hem er voor ook al all in zien gaan en myn hand(achter blijkbaar winning hand) gefold..

Boske88

Legacy Member
mja ge hebt wel top pair, maar geen top/high kicker
wel nen straigt draw, maar met die 2 pijken moet ge natuurlijk wel oppassen en moogt ge eig maar 7 (3 straight+2 two pair + 2 trips) clean outs rekenen (waardoor der geen 3 flushkaarten komen)

denk dat borderline call is, dus hangt af van wat voor beeld ge van hem hebt
maar ik zou wss folden

wat wel zeker mis is: UW STACK MOET VOLLE BUYIN ZIJN

F1r3

Legacy Member
go read a book

srsly

er zit al 2 man te limpen, en gij raised amper 3bb
daar gaan ze nie voor folden als ze al limpen
-> OOP nog ook voor de rest van de hand
gij bet flop, er is 1e caller (die na die call ondertussen al 1/4de van zijn stack committed heeft) en dan gaat er ene AI
nu hadde ze wel beat maar meestal sta jij achter...

kweet dat ik helemaal niet goed ben maar jij hebt nog veel te lezen/leren/oefenen

unskilled

Legacy Member
Some hints want kga ni op al die hands commenten:

1) Never open limp (als 1e persoon limpen als er mensen al dan ni voor u folden)
2) Raise altijd 3/4/5x BB + aantal limpers
3) Re-raise altijd 3~4x raise van original raiser
4) Bluff ni op de lower limits en als ge het doet doe het dan ni op bepaalde boards of weet wanneer ge het moet doen (bv. die AAx board kunde beter flop flatcallen en turn raisen als ge dan toch wilt bluffen).
5) Gutter+toppair is meestal ni meer de nuts na een re-raise en een call.
6) Als ge bet bet dan 1/2e~pot or whatever ma ni van die lelijke minbets of 0.08$ in ne 0.50$ pot.
7) Buy-in full of buy-in short (ni echt aan te raden voor 6max ma kom)... midstackers make me laugh.

Boske88

Legacy Member
hehe eindelijk iemand die niet zaagt als hem op zijn fouten gewezen wordt

niet dat ik foutloos speel, verre van :p

Boske88

Legacy Member
is dat niet nogal te veel gecalled? en niet geraised pf?

btw: weet iemand hoe snel je titan points verdient op 10nl? kheb daar nog een deel van een no deposit bonus om te clearen

sjoene

Legacy Member
vandaag 2k handjes gespeeld, eerste 1950 +4bi's

en dan deze in 50 handen

QQ < A2, ik raise pf, dude callt, flop 322 en geld erin
KQs < A2, dude raist pf, ik 3bet, hij callt ldo, flop AKQ, geld erin, river 2
JJ < 56s, ie pusht op 977 board, één van zen suit, turn is 8
KK < AA, preflop geld erin

toch toffere manieren om een sessie af te sluiten, break even dus vandaag:)

Matt.

Legacy Member
Al -$16 vandaag. Echt weer ongelofelijke beats gehad. AA, raise 4xBB wordt gecalled. Flop komt 235. Ik bet, iemand pusht, ik all-in. Hij toont Q3o. :wtf: So far so good. Hit ie z'n Q op de river. Daarvan zou ik het dus krijgen he. :|

TooChé

Legacy Member
bon mijne eersten boek achter de rug...
Net Poker For Dummies gelezen!

iemand een advies voor de volgende boek dat ik nu zou kunnen lezen ? :)

Pvt.Poep

Legacy Member
ben nu toch al beter bezig:-) al paar keer dom verloren, 88 , flop 823 verschillende kleuren, 2 spelers nog, ene raised , andere gaat all in, de andere met nog geld fold op de turn, een 2e diamond, river nog een diamond, hy toont AKd:(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan