unskilled
Legacy Member
n/o he ma kzou eerst nog wa "leren" pokeren
http://www.pokerhand.org/?2160830
http://www.pokerhand.org/?2160837 (jep borderline call daar me 22 stfu MYD)
http://www.pokerhand.org/?2160902
als ge weet wa ge hier allemaal fout doet en het nimeer doet zijde klaar om over te schakele naar 10NL+
http://www.pokerhand.org/?2160830
http://www.pokerhand.org/?2160837 (jep borderline call daar me 22 stfu MYD)
http://www.pokerhand.org/?2160902
als ge weet wa ge hier allemaal fout doet en het nimeer doet zijde klaar om over te schakele naar 10NL+
kweet wel dat ik niet goed kan pokeren hoor! sta open voor opbouwende kritiek!!
dus je zal wel weten wa ik fout doe..
So far so good. Hit ie z'n Q op de river. Daarvan zou ik het dus krijgen he. :|