Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-230 op 20NL
, constant van die idiote fucking shorstackers die preflop moven op men 4bb raise, ik zit call ze telkens met handen ala JJ, AK, AQ, TT, constant tonen ze dan A2, KQ, ... , in 80% van de gevallen bennek minstens 60% favoriet en elke fucking keer verliezek het omdat die gasten blijven hitten
, KJs, donk voor me zat constant pf allin te gaan met niks, al drie handen na elkaar, board AKxxx, toont ie A3, dan maar gestopt
Bankroll kan het zeker aan maar ik zie hem toch liever nor bove gaan
Vandaag hebbek kleine sessie 10NL gehouden voor men iron man medals, die gasten kunne echt gene pot van 40c afgeve en hitte dan op de river den 3outer eh xD Kga ~week rustig aan doen nu, ben veel te veel aant pokeren geweest laatste tijd. Gelukkig massale rakeback wat de maand weer op break-even brengt. Kwas nochthans de maand begonnen met nen heater maar vaak spewy geweest en ongeconcentreerd zitten spele
Alsek goesting heb spelek wel een microlimit sng'tje.. (btw niet echt related maar toch: http://www.pokerhand.org/?2170233 -> bubble 9man sng, i got owned)