Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-GrumpY-

Legacy Member
pronostiekje voor het 9lives live tornooi?
Wie zijn hier de kraks die voor de eerste plaats strijden

Chickenlal

Legacy Member
Ik win LDO


Jammer dat het een shootout is wel, anders ging ik wel last longer bets aanvaarden :p

Pvt.Poep

Legacy Member
lol had een goed hand:-( en op de river kon ik niet meer dan 0.16 inzetten wtf :-(

Ether

Legacy Member
Vint toch, op 20NL word ik de laatste tijd toch wel redelijk genekt door de river. Op 50NL ook feitelijk ma bon :p

Er toch nog in geslaagd om deze sessie met wat winst af te sluiten, maar thad toch pakje meer mogen/moeten zijn ze.

Pvt.Poep

Legacy Member
lol:p ga een weekendje niet spelen, ben te moe en verlies massa's veel:-(

sjoene

Legacy Member
pfff, ik ben dienen zever ier zo fucking beu eh:s

ik run zo bad deze week:( -230 op 20NL

alles wat mis kan gaan gaat mis:s, constant van die idiote fucking shorstackers die preflop moven op men 4bb raise, ik zit call ze telkens met handen ala JJ, AK, AQ, TT, constant tonen ze dan A2, KQ, ... , in 80% van de gevallen bennek minstens 60% favoriet en elke fucking keer verliezek het omdat die gasten blijven hitten:(

daarnet, TT, ik raise UTG naar 80c, sb callt, flop 223, 2 harten, sb checkt, ik bet pot, sb raist en ik push hem allin (em had 8$ voor de hand begon), toont ie A2o, komaan vent, kmag men TT hier nog overplayed hebben, als ge een uur speelt en ge verliest constant van zulke idioten zulke potten, dan kannek tegen die homo's niks meer neerleggen.

FUUUUUUUCK

systech

Legacy Member
gewoon ff der mee kappen en wa artikels lezen of iets anders niet-poker related doen ... daarna uw keyhanden allemaal nog is herzien en ff wa zelfanalyse doen

ma zie da ge zondag weer in vorm zijt :unsure:

Ether

Legacy Member
Nja, laatste 5x dat ik pf all-in ging met KK ook allemaal verloren, en kwas in alle 5 de handen serieus favourite...

Februari derjuist afgeslopen, vrij slechte maand (slechts aan 3ptbb/100 gerund ofzo), maar ook niet superveel gespeeld (<10k)

sjoene

Legacy Member
aah, 30 minuten later en weer 40$ armer, KK vs A3 en KK vs AJ, beiden pf allin, beiden A op board

party

edit: tis echt om slecht van te worden, AK pf allin tegen shortstackers, hitten hun 89o, JJ pf allin tegen shorstackers, tonen QT, hitten hun Q, ... (... staat echt voor: het blijft maar doorgaan)

Boske88

Legacy Member
JJ pfai?
denk da ge redelijk aant steamen zijt tenzij het voor max 20BB ofzo is?

kzou ff stoppen en afkoelen

sjoene

Legacy Member
lees: er staat vs shortstackers, als ik naar 4 bb's raise, en een shortstacker moved in voor 16 meer ofzo, dan foldek da toch nie ze

edit: en jah, steamen, tis ermee geeindigd:p, KJs, donk voor me zat constant pf allin te gaan met niks, al drie handen na elkaar, board AKxxx, toont ie A3, dan maar gestopt:)

Mess

Legacy Member
Kzit in soortgelijke situatie sjoene, tis belachelijk grappig hoe slecht ge kunt runnen met momenten. Alles hitten ze, alles. Elke keer ik ne play maak zitte ze der precies met de nuts. Gisteren op sessie van een uurke tijd er ook 7 BI's doorgejaagd op 25nl, 2x set over set, 2x full house vs hogere full house/quads. KK vs JJ met AAJ flop, top2 vs bottom set of bottom2 vs topset en we blijven maar doorgaan :) Bankroll kan het zeker aan maar ik zie hem toch liever nor bove gaan ;) Vandaag hebbek kleine sessie 10NL gehouden voor men iron man medals, die gasten kunne echt gene pot van 40c afgeve en hitte dan op de river den 3outer eh xD Kga ~week rustig aan doen nu, ben veel te veel aant pokeren geweest laatste tijd. Gelukkig massale rakeback wat de maand weer op break-even brengt. Kwas nochthans de maand begonnen met nen heater maar vaak spewy geweest en ongeconcentreerd zitten spele ;) Alsek goesting heb spelek wel een microlimit sng'tje.. (btw niet echt related maar toch: http://www.pokerhand.org/?2170233 -> bubble 9man sng, i got owned)

En shortstackers.. BUH ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan