Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bobby.Digital

Legacy Member
Vraagje:

In een SNG, wat gebeurt er als de BB bust? Wordt dan in de volgende hand de UTG de SB en de UTG+1 de BB? Of is het dan een ronde waarbij er geen SB is en UTG zoals normaal de BB wordt?

Ik zou graag zekerheid hebben, en geen "ik denk".
Gisteren deze discussie gehad in een live SNG, en kzou graag zekerheid hebben.

Merci

sjoene

Legacy Member
jop, gecombineerd met zelf constant de flop missen met AQ en dergelijken en dat ze op de microlimits gewoon niet folden met pocket 9's kan het veel te rap gaan:s

GregoryG

Legacy Member
er is gewoon geen SB dan, UTG wordt inderdaad BB

Als de SB bust is er een dode button, (BB wordt SB en UTG BB, button van het vorige hand wordt praktisch gezien opnieuw virtueel dealer)

Bontus

Legacy Member
Titan bankroll heeft de kaap van $250 bereikt.
Redelijk rolled voor 10NL dus.

Djouls

Legacy Member
februari has been good, had 300usd gestort den 3de en vandaag br van 1.15k (tot 600 10nl en vanaf dan 25nl)


iz good

Sender

Legacy Member
Djouls zei:
februari has been good, had 300usd gestort den 3de en vandaag br van 1.15k (tot 600 10nl en vanaf dan 25nl)


iz good

Jawadde, graph? :)

Tijd dat er iemand de february graph thread start trouwens ;)

Boske88

Legacy Member
Das al ruim rolled voor 10nl toch? ale ik zou wss vroeger overschakelen denk ik

Kheb nu ~200$ op PartyPoker, waarvan 50$ van zelf te storten om weer te knn afhalen
dus kga die der sewiet es afhalen (eerst nog s&g met mn 300PP) en dan volgende bonus proberen

Kheb nog 30$ te clearen op Titan van nen nodeposit, maar das schijtemoeilijk
was aant denken 100%tot500$ op Pokerkings aan 5€/25€rake (geen tijdslimiet denk ik)
of mss Mansion 50$+100$ na 2200MPP gratis +100% tot 500$ aan 10$/80MPP (120 dagen tijd)
of celebpoker 100€ direct bij 100€ deposit, aan 10€/50€rake (geen tijdslimiet)

iemand een laatste woord goeie raad?

Boske88

Legacy Member
Ether zei:
Bonus op Everest via PSO is ook goed te doen alleszins.

ook op 10NL te clearen? en ik speel geen 10k hands per maand he, eerder 5k ofzo

die bonus is anders idd wel de moeite, maar 1500 points en 1point/$rake => 1500$ rake voor 100$ bonus? das toch veel?

Boske88

Legacy Member
schumi2003 zei:
vandaag op partypoker van 11.395 naar +16.000 gegaan.

me happy :D

:oink: das wel zot veel (ale voor nen armen student die pas begint me poker toch) welke limits zijn da? - ver 500NL zeker

alleszins mooi dagje :niceone:

schumi2003

Legacy Member
Boske88 zei:
:oink: das wel zot veel (ale voor nen armen student die pas begint me poker toch) welke limits zijn da? - ver 500NL zeker

alleszins mooi dagje :niceone:

euhm, je krijgt 10.000 om mee te beginnen.

Toen heb ik altijd op 5/10 gespeeld, tot ik 11.xxx had, en nu sinds vandaag op 50/100 pot limit.


Al weet ik niet goed wat pot limit juist wil zeggen maar ik denk dat het minder is dan no limit :D

kakature zei:

yup


Kzit nu op +18k


Wat is niet snap is dat daar gasten zitten met paar 100 duizenden chips.

Dat moet toch traag gaan in het begin? Hoe doen die dat?

Met je 10.000 in het begin al direct op no limit gaan, heb je niks ok dan terug 10.000 en als je wel iets wint dat verdubbel je naar 20.000 zeker?

Boske88

Legacy Member
ah lol en ik maar denken da we nen echten highroller zitten hadden :p
pot limit wilt zeggen da ge ni meer moogt inzetten dan wat der in de pot zit
toch nog altijd een leuk dagje zekers

schumi2003

Legacy Member
Boske88 zei:
ah lol en ik maar denken da we nen echten highroller zitten hadden :p
pot limit wilt zeggen da ge ni meer moogt inzetten dan wat der in de pot zit
toch nog altijd een leuk dagje zekers

Ahzo merci voor de info.


Bua ja maar ik stop ermee


Duvel time + hardstyle nu :hug:

unskilled

Legacy Member
kheb +1miljoen playmoney dus als ge wilt kom ik wel wa dumpe aan uw table (y)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan