Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ether

Legacy Member
Leuk dagje vandaag, -$200. KK vs AK pf all-in verliezen, 3x overpair vs set, oesfd die niet kwam.

Mag weer gans de week recupereren, bah.

pukemonster.

Legacy Member
Vannacht drunk gespeeld en wat BI's verloren maar vandaag meeste verlies al goedgemaakt. 4tabling 3K hands/dag

unskilled

Legacy Member
idd vrij lolz das 8u non-stop :niceone: (hangt nog af van client en table en 6max or FR ook)

pukemonster.

Legacy Member
Ik speel op unibet, stars, party en full tilt. Cashgames op unibet en ondertussen mtt's op de andere. Als ik deep ben in een mtt stop ik met cashgamen of speel ik minder tafels. Soms speel ik ook sng's op stars, dat zijn dan 10 à 20 turbo's tegelijk. Meestal als ik drunk thuiskom van café :p. Wekelijks kom ik vaak aan 80 uur poker, live poker meegeteld.

schumi2003

Legacy Member
Ik heb mijn 50$ gekregen.


Ik had ook nog is een vraagje: wat zijn raked hands?

Is dat voor elke tafel 0.25$?

Dus als ik min 0.25$ win dan krijg ik 1 point?


Nu moet ik 100 points halen om bij pokerstrategy's die 'silver' te unlocken.


Heeft er iemand tips mss van welke rooms het beste dat ervoor kan diene?

Of kan je bv ook met 2 afspreken op een lege ruimte en zo vlug je points boosten?:$

super-styler

Legacy Member
Sick heater vandaag, begonnen met 30$ en nu al 122$ op 20 (!) minuten. NL10 zit vol donks lol, ship me your stacks imo :woohoo:

systech

Legacy Member
schumi2003 zei:
Ik heb mijn 50$ gekregen.


Ik had ook nog is een vraagje: wat zijn raked hands?

Is dat voor elke tafel 0.25$?

Dus als ik min 0.25$ win dan krijg ik 1 point?


Nu moet ik 100 points halen om bij pokerstrategy's die 'silver' te unlocken.


Heeft er iemand tips mss van welke rooms het beste dat ervoor kan diene?

Of kan je bv ook met 2 afspreken op een lege ruimte en zo vlug je points boosten?:$

:wtf:

gewoon wa pokerartikels lezen en dan beginnen op de 0.02/0.04NL tafels zou ik zo zeggen

kvin da ge die shortstack strategie zeker niet moet volgen...

En points boosten ... als ge normaal speelt, komt ge der ook wel snel genoeg zenne...

Boske88

Legacy Member
@schumi
raked hands zijn normaal handjes waarin de rake groter is dan een bepaald bedrag, afhankelijk van de client kunnen ze ook nog vragen da gij geld in de pot bijlegt
wss op uw client minstens .25$rake => 5(!)$ pot (die ge ni moet winnen), wat vrij veel is op 5NL maar 100 is ni zo veel natuurlijk

ja ge kunt denk ik wel samenkomen om da te doen, maar de rake die ge daarvoor gaat betalen is gewoon zot veel (25$ min) dus tenzij da gij die allemaal zelf wilt betalen gade daar niemand voor vinden denk ik

Ether

Legacy Member
unskilled zei:
idd vrij lolz das 8u non-stop :niceone: (hangt nog af van client en table en 6max or FR ook)

Kwas hier zo gisteren naar een stoxpoker film aan het kijken, en toen pas merkte ik wat een énorm verschil dit is ivm Carlos Poker qua snelheid. Kdenk dak op FT zeker 30% handen meer per uur zou kunnen spelen.

Vraag is natuurlijk of dit opweegt tegen de lichtere tegenstand en 13% meer rakeback...

CuRv3

Legacy Member
belvedere86 zei:
nog eens: kun je op everest poker rakeback krijgen?

nee elke maand krijg je email met een code die je een bepaald bedrag geeft voor X aantal SP..Dit is je rakeback dus :)

schumi2003

Legacy Member
Maakt het eigenlijk uit op welke client speelt ?


Want ze verdelen alles verschillend op de verschillinde clienten:

PokerStrategy StrategyPoints
Pokerroom
Berekening StrategyPoints
Titan Poker
$1 Rake = 4 StrategyPoints
Mansion Poker
$1 Rake = 4 StrategyPoints
PartyPoker 1 PartyPoint* = 1,25 StrategyPoint
Pokerkings
1€ Rake = 4 StrategyPoints
Everest Poker
1 Summit-Point = 0,5 StrategyPoints
Full Tilt Poker
$1 Rake = 2 StrategyPoints
PokerStars** 3 Base FPP (VPP) = 1 StrategyPoint
InterPoker $1 Rake = 2 StrategyPoints


Of is het allemaal goed uitgebalanceerd?


Tks

unskilled

Legacy Member
Komt op hetzelfde neer anders zou het wel redelijk unfair zijn he...

micksk3

Legacy Member
royal.JPG
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan