Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bontus

Legacy Member
Ik heb gisteren die samplevideo van Leggopoker gezien waarin er LAG gespeeld wordt.
Nog iemand medelijden met die jongen? Zo triest slecht gespeeld, goeie reads maken en compleet de verkeerde lines maken daarop. Dan ook volop de tafel aan het financieren :lol:

unskilled

Legacy Member
seriously khoop da ge heel uw stack verliest als ge zo speelt

deserved as fuck

Pvt.Poep

Legacy Member
bon ens gaan slapen, toch 5€ gewonnen dus cva langzaam BR terug opbouwen:))

Chickenlal

Legacy Member
super-styler zei:
shot op 100NL = doomswitched

PokerStars Game #15730996034: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00) - 2008/03/04 - 07:48:18 (ET)
Table 'Schurer' 6-max Seat #1 is the button
Seat 1: MINIMALLL ($100 in chips)
Seat 2: TobbesD ($97 in chips)
Seat 3: fbillot ($31.30 in chips)
Seat 4: ubjaxed ($27.35 in chips)
Seat 5: Platon79 ($109.35 in chips)
TobbesD: posts small blind $0.50
fbillot: posts big blind $1
Oord: sits out
*** HOLE CARDS ***
Dealt to MINIMALLL [Kd Kh]
ubjaxed: folds
Platon79: folds
MINIMALLL: calls $1
TobbesD: folds
fbillot: raises $2 to $3
MINIMALLL: raises $6 to $9
fbillot: calls $6
*** FLOP *** [7c 3d Jh]
fbillot: bets $22.30 and is all-in
MINIMALLL: calls $22.30
*** TURN *** [7c 3d Jh] [4s]
*** RIVER *** [7c 3d Jh 4s] [8d]
*** SHOW DOWN ***
fbillot: shows [9h Th] (a straight, Seven to Jack)
MINIMALLL: mucks hand
fbillot collected $61.10 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot $63.10 | Rake $2
Board [7c 3d Jh 4s 8d]
Seat 1: MINIMALLL (button) mucked [Kd Kh]
Seat 2: TobbesD (small blind) folded before Flop
Seat 3: fbillot (big blind) showed [9h Th] and won ($61.10) with a straight, Seven to Jack
Seat 4: ubjaxed folded before Flop (didn't bet)
Seat 5: Platon79 folded before Flop (didn't bet)


djeezes

[ ] Hero lost a full buyin
[x] Hero limped KK on the button

Physixius

Legacy Member
[x] donk vs donk

no offence

of neeje, scratch die no maar, gl going busto

toch grappig hoe rap ze "doomswitch" gebruiken
1ne beat en ze klagen

Lipke

Legacy Member
Net voor de 3de break uit een $4.40/180 gevlogen.

Massive chipleader (2x chips van 2de plek) raist 4x BB. Ik call met AJs in position. Flop natuurlijk rainbow met J hoog. Hij zet mij all-in, ik call, hij draait AA om. :)

Toch een 7de plek behaald. 4/7 pogingen ITM tot nu toe.

noreeeee

Legacy Member
unskilled zei:
UTG 89s raisen is ni bad tegen decent spelers (maar ook ni aan te raden wrs), wel tegen donkeys die toch geen besef hebben van positie en hand strength.

Limpen is wel ultimate lol, raise or fold.

Waarom is limpen met 89s slecht?

CuRv3

Legacy Member
zo mooi hoe mensen veel geld winnen en denken dat ze kunnen pokeren om dan een beat te krijgen en dat ze dan denken dat ze een downswing hebben :)

schumi2003

Legacy Member
ma fak man verlies ik met een strait tegen een full house, daarna had ik een flush verlies ik weer tegen een full house.

Zo is mijn 50$ er wel rap door en kan ik mss nog geen eens niet die fucking silver dinges unlocken daar op pokerstrategy's :'(

micksk3

Legacy Member
2 buyins verliezen is -$4, niet zo erg dus, of je speelt boven je BR.

Satanic`

Legacy Member
5maartld6.jpg



Waren alle dagen maar zoals deze..

Satanic`

Legacy Member
Ik gok dat dat iets zoals cardrunners wordt. Met misschien nog wat irrelevante rommel derbij.

unskilled

Legacy Member
noreeeee zei:
Waarom is limpen met 89s slecht?
kheb het over open limpen

en dan nog, kben er geen voorstander van om een limped 4way pot te spele me scons maja als uw postflop play cava is np
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan