Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matt.

Legacy Member
Pff djeezes. 1xAA, 1xKK, 2xQQ, 1xJJ.
Geen enkele hand gewonnen, behalve eens de blinds gekregen. Altijd wel ene lucker die zn straat maakte op de river of z'n flush ofzo. Zou 'k 't schijt van krijgen eh.
Schade toch kunnen beperken tot -1BI...

Edir: Djeez, weeral! Had QQ. Flop komt Q64r. Ik bet pot, kerel callt. Turn K. Ik bet pot kerel callt. River 10. Ik bet pot, kerel callt. Toont AJ. Donks. Ftw. 4NL zitten er precies nog meer donks dan 2NL. :p

F1r3

Legacy Member
matthi_182 zei:
Pff djeezes. 1xAA, 1xKK, 2xQQ, 1xJJ.
Geen enkele hand gewonnen, behalve eens de blinds gekregen. Altijd wel ene lucker die zn straat maakte op de river of z'n flush ofzo. Zou 'k 't schijt van krijgen eh.
Schade toch kunnen beperken tot -1BI...

Edir: Djeez, weeral! Had QQ. Flop komt Q64r. Ik bet pot, kerel callt. Turn K. Ik bet pot kerel callt. River 10. Ik bet pot, kerel callt. Toont AJ. Donks. Ftw. 4NL zitten er precies nog meer donks dan 2NL. :p

bij mij kwam het allemaal vlotter binnen als op 10NL :|

schumi2003

Legacy Member
Mag ik hier eens mijne zeg doen over dingen die ik lees op pokerstrategy dewelke ik moet volgen maar ik niet helemaal begrijp.


Stel ik speel op NL0.02/0.04. In het begin moet ik dus SSS spelen en enkel met goeie kaarten gaan. Omdat mijn spel dikwijls na de flop ( voor de turn ) al is afgelopen kan ik toch niet veel winst halen?

Ik heb er al veel zien betten voor -en na de flop en dan winnen zijn bv. 0.16$.

Ofwel ligt het aan mij maar dat gaat toch gene zak vooruit dan?

Als ik dan silver wil unlocken moet ik op partypoker 80 points halen dewelke met x1.25 worden gedaan en zo tot op de benodigde 100 kom voor silver.

Als je dan uitrekend dat je dan al +14$ winst moet halen om dat te kunnen unlocken zonder iets bij te willen storten en ja dan zal het wel aan mij liggen.

idd zoals micksk3 al heeft gezegd dat was 4$, en ik zit op het laagste dan ik momenteel kan.

Als ik dan op NL0.05/0.1 speel dan is mijn 50$ op minder dan 1 week door dus dat geeft aan dat ik te hoog speel, doch ps mij heeft aangeraden om op die te beginnen.

Wat mij ook is opgevallen is dat als ik voor chips speel dan sluit ik altijd af met winst. Maar speel ik dan met echt geld dan is het een no go.

Ook als je speelt voor chips heb je veel meer straits en flushes dan als je speelt voor echt geld dat is mij al wel opgevallen. Is dat niet raar of verdacht?

Ook volgens pokerstrat. moet ik als ik goeie kaarten heb ik veel gevallen all-in gaan. Ok als de rest dan fold, maar wat als er 1 meegaat en ik ben gezien... Dan gaat het ook rap bergaf he. Doch raad ps mij dit aan om met hun 50$ die zij hebben geschonken dit te doen.

Als je all-in gaat en de rest fold, dan zit er mss maar 0.20$ in de pot, terwijl je dat met een goei flop bv raised en zo probeerd meer $ in de pot te krijgen dat is toch beter zou ik denken? Maar daar denk ps dan weer anders over. Ze hebben het wel veel over all-in gaan maar niet over de downsite. Heb daarjuist het hele no limit gedeelte gelezen dus het zit er nog vers in.

Dus nu moet ik eingelijk 100$ bijeenrapen door als ik goeie kaarten heb zwaar te raisen, 4xbb of als er nog 3 limpen +3 enz maar dat zie ik nog niet zitten.

Wel heb ik al spelers tot 5$ zien verdienen maar nooit door al voor de flop te overraisen.

Want als je enkel met goeie handen speelt en nooit eens een keer speculleerd zoals ps niet aangeeft dan kan je toch nooit die 100 benodigde punten halen die zij je opleggen. Ofwel kom je er gewoon niet, ofwel is je geld dan al lang op, ofwel heb je soms pech gehad,...

Ok ik geeft toe voor echt geld is het moeilijker dan ik gedacht had en dat is nog licht uitgedrukt dan.


Zo ik hoop dat jullie eraan uit kunnen en me mss kunnen helpen in waar ik juist fout zit met mijn gedachte en dat die methode van all in gaan en raisen tot x bb enz dat dat wel idd de juiste strat is die op het einde van de rit ervoor zal zorgen dat ik er kom.


Alvast bedank.

Ether

Legacy Member
Satanic` zei:
5maartld6.jpg



Waren alle dagen maar zoals deze..


Jah 3k handen op een dag :p Wel vet resultaat!

Mijn maart tot nog toe (2.3k handen 50NL en 2k handen 20NL):
-5.5 buy-ins op 50NL en -2.5 op 20NL

Gezellig :p

Bontus

Legacy Member
1 uurke gespeeld in maart (just)
en +2 buyins.
:)
toffe regulars op Titan

Bontus

Legacy Member
@schumi:
allin gaan met premiums in SSS is niet preflop he. (ik lees precies dat je dat denkt).
Maar als je 20BB stack hebt en pf raised naar 4BB, en er zijn 2 calls, pot is dan 12BB en je hebt 16BB over, je gaat dan bijna altijd allin gaan omdat je moet cbetten en je kan niet meer folden.

Nu ja ik ben tegen die SSS, buy-in full en speel TAG fullring. Speel een 10/8/2 game ongeveer en je zal hard winnen.
Er zijn spelers die enkel AA en KK spelen, en toch winnen, je kan dan natuurlijk niet op slechts één tafel spelen dan wordt je zot van het wachten.

Satanic`

Legacy Member
ik raad anders niemand aan om fullring te beginnen spelen :) Leer deftig 6-max spelen, en je komt een pak verder.

unskilled

Legacy Member
Seriously, rtfm... tsta allemaal uitgelegd in die artikels wa ge wanneer moet doen

iterums

Legacy Member
schumi2003 zei:
Mag ik hier eens mijne zeg doen over dingen die ik lees op pokerstrategy dewelke ik moet volgen maar ik niet helemaal begrijp.


Stel ik speel op NL0.02/0.04. In het begin moet ik dus SSS spelen en enkel met goeie kaarten gaan. Omdat mijn spel dikwijls na de flop ( voor de turn ) al is afgelopen kan ik toch niet veel winst halen?

Ik heb er al veel zien betten voor -en na de flop en dan winnen zijn bv. 0.16$.

Ofwel ligt het aan mij maar dat gaat toch gene zak vooruit dan?

Als ik dan silver wil unlocken moet ik op partypoker 80 points halen dewelke met x1.25 worden gedaan en zo tot op de benodigde 100 kom voor silver.

Als je dan uitrekend dat je dan al +14$ winst moet halen om dat te kunnen unlocken zonder iets bij te willen storten en ja dan zal het wel aan mij liggen.

idd zoals micksk3 al heeft gezegd dat was 4$, en ik zit op het laagste dan ik momenteel kan.

Als ik dan op NL0.05/0.1 speel dan is mijn 50$ op minder dan 1 week door dus dat geeft aan dat ik te hoog speel, doch ps mij heeft aangeraden om op die te beginnen.

Wat mij ook is opgevallen is dat als ik voor chips speel dan sluit ik altijd af met winst. Maar speel ik dan met echt geld dan is het een no go.

Ook als je speelt voor chips heb je veel meer straits en flushes dan als je speelt voor echt geld dat is mij al wel opgevallen. Is dat niet raar of verdacht?

Ook volgens pokerstrat. moet ik als ik goeie kaarten heb ik veel gevallen all-in gaan. Ok als de rest dan fold, maar wat als er 1 meegaat en ik ben gezien... Dan gaat het ook rap bergaf he. Doch raad ps mij dit aan om met hun 50$ die zij hebben geschonken dit te doen.

Als je all-in gaat en de rest fold, dan zit er mss maar 0.20$ in de pot, terwijl je dat met een goei flop bv raised en zo probeerd meer $ in de pot te krijgen dat is toch beter zou ik denken? Maar daar denk ps dan weer anders over. Ze hebben het wel veel over all-in gaan maar niet over de downsite. Heb daarjuist het hele no limit gedeelte gelezen dus het zit er nog vers in.

Dus nu moet ik eingelijk 100$ bijeenrapen door als ik goeie kaarten heb zwaar te raisen, 4xbb of als er nog 3 limpen +3 enz maar dat zie ik nog niet zitten.

Wel heb ik al spelers tot 5$ zien verdienen maar nooit door al voor de flop te overraisen.

Want als je enkel met goeie handen speelt en nooit eens een keer speculleerd zoals ps niet aangeeft dan kan je toch nooit die 100 benodigde punten halen die zij je opleggen. Ofwel kom je er gewoon niet, ofwel is je geld dan al lang op, ofwel heb je soms pech gehad,...

Ok ik geeft toe voor echt geld is het moeilijker dan ik gedacht had en dat is nog licht uitgedrukt dan.


Zo ik hoop dat jullie eraan uit kunnen en me mss kunnen helpen in waar ik juist fout zit met mijn gedachte en dat die methode van all in gaan en raisen tot x bb enz dat dat wel idd de juiste strat is die op het einde van de rit ervoor zal zorgen dat ik er kom.


Alvast bedank.

Seriously, SSS is een goede strategie maar ge moet ze dan ook strikt volgen. Download eventueel de SSS tool die ter beschikking wordt gesteld op het forum. Via SSS alleen heb ik op Pokermansion mijn 50 euro in 1 maand tijd naar 250 gekregen.

En
Ook als je speelt voor chips heb je veel meer straits en flushes dan als je speelt voor echt geld dat is mij al wel opgevallen. Is dat niet raar of verdacht?
Lijkt mij eerder omdat je meer (ook craphanden) handen speelt bij playmoney.

prometheus03

Legacy Member
kheb blijkbaar nog geen acount bij pokerstrategy

kzie dak iemand als referal kan opgeven (weet nie wat voor nut het heeft voor die persoon), maar den eerst volgende die zijn pokerstrategy nick geeft, zit ik in de referal

moet ik trouwens later voor die bonus nog paspoort inscannen of andere dingen doen?

schumi2003

Legacy Member
iTeRuMs zei:
Seriously, SSS is een goede strategie maar ge moet ze dan ook strikt volgen. Download eventueel de SSS tool die ter beschikking wordt gesteld op het forum. Via SSS alleen heb ik op Pokermansion mijn 50 euro in 1 maand tijd naar 250 gekregen.

En Lijkt mij eerder omdat je meer (ook craphanden) handen speelt bij playmoney.


En welke SSS tool is dat juist?

edit: heb het gevonden denk :)

Is het ook mogelijk bv als je partypoker geld op is, om je dan te reggen op een andere game bv tilt poker en daar ook 50$ te krijgen en zo verder aan je pokerstrat. points te kunnen werken?

systech

Legacy Member
upswingie: 70BB/100 over 250 handen :D

kheb ook wel hoop setjes gehit en zelfs een stuk of 3 four of a kind :D

Master P

Legacy Member
Laatste 5 dagen 9500 hands gespeeld, eerst +10BI upswing, dan 8BI downswing and still counting. Chance dat er zoiets al RB bestaat.

Hellrabbit

Legacy Member
Pfff, tis bubble en kga busten omdat die een van die trutten die hier constant short stacked zit zich constant kan opladen aan da donk-chiplead-geval die voor haar zit. Telkens als da donkding SB is limpt die en checkt die tot aan de river :s

edit : preflop all-in verloren me KJ vs 74 :s

Mess

Legacy Member
just goei SnG sessie gehad

18x 5$ SnGs

8x geen cash (2x bubble)
1x 3e
2x 2e
7x 1e

Bontus

Legacy Member
schumi2003 zei:
En welke SSS tool is dat juist?

edit: heb het gevonden denk :)

Is het ook mogelijk bv als je partypoker geld op is, om je dan te reggen op een andere game bv tilt poker en daar ook 50$ te krijgen en zo verder aan je pokerstrat. points te kunnen werken?
Ge kunt beter aan uwe roll zelf werken dan aan uw strategy points
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan