Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CuRv3

Legacy Member
micksk3 zei:
eerste hand van de dag set over set.... pffff :(

oh ja die had ik gister ook nog was ik zelfs nog vergeten. Deepstacked op 50NL HU en hebben 44 vs TT op een 4 T K board. OBV rigged

micksk3

Legacy Member
CuRv3 zei:
oh ja die had ik gister ook nog was ik zelfs nog vergeten. Deepstacked op 50NL HU en hebben 44 vs TT op een 4 T K board. OBV rigged

deepstacked is het wel pijnlijk :D nuja, als eerste hand van de dag ook niet plezierig... gelukkig al kunnen terugwinnen met set vs tptk wat later maar dan war weggedonkt :(

CuRv3

Legacy Member
ok 30 minuten gespeeld: -180 dollar weer

KK vs QQ PFAI (Q op flop)
AJs vs AA op KQs9 (had RF draw en hij had geflatcalled preflop dus had hem nog niet eens op een AA gezet maar goed)
AKs vs 33 obv set

Djouls

Legacy Member
yep poker kan hard zijn, gisteren zelf -125usd op 25nl, 2 setups, AA vs T4s pfai flush ldo, KK vs AA pfai,AA vs setje 33 en de grappigste beat was dak Q high flush flop en shorty gaat allin ,ik instacall obviously en dan dit..

De river is 5d.

equilibrium1(ikke dus) toont: Qd 10d
Qd 10d 9d 6d 5d
Flush, Vrouw hoog

Don_Turi toont: 4d 3d
6d 5d 4d 3d 2d
Straight Flush, Zes hoog Ruiten
GG

CuRv3

Legacy Member
bleh ik ben mn 24" scherm in 2 dagen kwijt en dat is ook wel zieke beat hoor djouls :/ 1 outter hoe gay :(

matuvu

Legacy Member
nee, enkel 5d maakt zijn straightflush, Ad maakt Ad2d3d4d6d, wat geen sf is...

Matt.

Legacy Member
Lol what the hell...

saw flop | saw showdown

Button allanstig ($5520.00)
SB Manicash ($3540.00)
BB Vinksje ($1380.00)
UTG Sunboy89 ($1560.00)

Preflop: Vinksje is in the BB with K
club.gif
K
diamond.gif

Sunboy89 raises to 300.00, allanstig raises to 1000.00, 1 fold, Vinksje moves all-in for 1280.00, Sunboy89 moves all-in for 1260.00, allanstig calls 560.00.

Flop (4550.00) J
diamond.gif
5
club.gif
4
spade.gif


Turn (4550.00) 9
club.gif


River (4550.00) 7
diamond.gif


Sunboy89 shows Q
spade.gif
Q
diamond.gif

allanstig shows A
diamond.gif
A
club.gif

Vinksje shows K
club.gif
K
diamond.gif


allanstig wins 4550.00 with One pair, Ace

Was een $2 sng trouwens, geen zo'n hoge limit. :p

Ether

Legacy Member
Hier nog rap een artikeltje lezen en dan vol goeie moed nog eens aan een sessie beginnen.

Matt.

Legacy Member
Na deze sng nog wat leren, dan naar Gent vertrekken en vanavond wel nog een aantal sng's of een MTT'tje doen. :)

Matt.

Legacy Member
Al de tweede keer vandaag da'k setje slowplay en dat er ene zijn straight maakt op de river. GRRRR.

Pvt.Poep

Legacy Member
snap da toch nie ze pff, op 10NL verlies ik altyd zoveel, en als ik op 4NL speel dan win ik meestal wel of toch nie zoveel verlies bah zal dan nog maar wa op 4NL spelen tot ik nog grotere BR eb:-(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan