Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sjoene

Legacy Member
vandaag begonnen aan de rollover bonanza bonus van pokerhost, 7k raked hands in 2 maanden om van men 100$ deposit 700$ bonus vrij te spelen. Deze maand nog op 10NL, volgende maand gingek toch overschakelen naar 25NL, dus die zal dan een stukje sneller vrijspele:)

hand is raked vanaf dat rake 25c hit

Physixius

Legacy Member
sjoene zei:
vandaag begonnen aan de rollover bonanza bonus van pokerhost, 7k raked hands in 2 maanden om van men 100$ deposit 700$ bonus vrij te spelen. Deze maand nog op 10NL, volgende maand gingek toch overschakelen naar 25NL, dus die zal dan een stukje sneller vrijspele:)

hand is raked vanaf dat rake 25c hit

hey, 'k ben die ook aant clearen (wel een hogere)
even uitleggen

uit ervaring:

50 NL is 1/4,5 hands raked
20 NL is dit 1/15 (dont ask me why, maar tis zo, kan zelfs 1/20 zijn)
10 NL geen idee maar dus nog meer handen maar zelfs al is dit 1/50, 5000 handen op 2 weken is makkelijk om te clearen ^^

gl !

sjoene

Legacy Member
Physixius zei:
hey, 'k ben die ook aant clearen (wel een hogere)
even uitleggen

uit ervaring:

50 NL is 1/4,5 hands raked
20 NL is dit 1/15 (dont ask me why, maar tis zo, kan zelfs 1/20 zijn)
10 NL geen idee maar dus nog meer handen maar zelfs al is dit 1/50, 5000 handen op 2 weken is makkelijk om te clearen ^^

gl !

alst 1/50 is ek 50k handen nodig om er 1k te hebben eh. Tis hetzelfde netwerk als unibet, daar was het op 10NL rond de 1/15, da maakt 100k handen op twee maanden, maar half weg gaak upmoven, dus komt normaal wel in orde:)


edit: eerste 560 handen op 10NL hebbek er 40, niet representatief, maar twee van men 8tafels waren extreem tight, dus 1/15 moet te doen zijn

CuRv3

Legacy Member
hoeveel handen heb jij nodig fizz en hoeveel bonus? Hoeveel verwacht je dat dat op 100NL is (gewoon ter informatie ben wel benieuwd)

sjoene

Legacy Member
Physixius zei:
hey, 'k ben die ook aant clearen (wel een hogere)
even uitleggen

uit ervaring:

50 NL is 1/4,5 hands raked
20 NL is dit 1/15 (dont ask me why, maar tis zo, kan zelfs 1/20 zijn)
10 NL geen idee maar dus nog meer handen maar zelfs al is dit 1/50, 5000 handen op 2 weken is makkelijk om te clearen ^^

gl !

wordt ge eig uitbetaald als ge die eerste schijf ebt voltooid? site geeft aan van niet, maar livesupport liet uitschijnen van wel, was nie helemaal duidelijk:)

Ether

Legacy Member
2 vragen:

-Iemand die mij $1 kan geven op partypoker? Kheb $10 gratis gekregen maar das net nie genoeg voor zo'n $10+$1 SnG! :p

-Op Unibet, hoelang duurt een SnG daar ongeveer. Deze vraag is misschien wat meer gericht aan Malk, want tis voor die freeroll finale. Als da om 8u begint en zo'n SnG duurt ongeveer een uur zal ik wel kunnen meedoen.

Santa

Legacy Member
Ether zei:
2 vragen:

-Iemand die mij $1 kan geven op partypoker? Kheb $10 gratis gekregen maar das net nie genoeg voor zo'n $10+$1 SnG! :p

-Op Unibet, hoelang duurt een SnG daar ongeveer. Deze vraag is misschien wat meer gericht aan Malk, want tis voor die freeroll finale. Als da om 8u begint en zo'n SnG duurt ongeveer een uur zal ik wel kunnen meedoen.

Grind die 10$ efkes naar 11$ h e:p

Ether

Legacy Member
Toch nie zo'n strak plan, twas eerst gelukt maar kwas te laat om me op sit-out te zetten, hand erna krijg ik QQ en push, en ik verlies :cry:

Jaws

Legacy Member
Ether zei:
2 vragen:

-Iemand die mij $1 kan geven op partypoker? Kheb $10 gratis gekregen maar das net nie genoeg voor zo'n $10+$1 SnG! :p

-Op Unibet, hoelang duurt een SnG daar ongeveer. Deze vraag is misschien wat meer gericht aan Malk, want tis voor die freeroll finale. Als da om 8u begint en zo'n SnG duurt ongeveer een uur zal ik wel kunnen meedoen.
of ge zit ff op 2 tafels tegelijk? :p

CuRv3

Legacy Member
Ben half uurtje geleden wederom gebeld geweest door iemand van Ultimatebet (geen geile gretchen, maar een kerel dus dat was een beat), maar hij zei dat ik gebruik had gemaakt van die promo en daarom mij opnieuw zo'n promo mocht aanbieden (lolol) dus ik zeg van nou is goed stuur maar :)

Dus hij stuurt mailtje met deposits van: 2.5K -> 10K+ en sinds ik maar een bescheiden bankroll heb ga ik dus opnieuw die 2.5K deposit bonus doen en opnieuw een hit & run obv.

Voor de mensen die het vorige x niet gezien hebben:

With your next deposit of $2,500 or more you will receive:
- 5% unrestricted CASH (capped at $100)!
- 30% added to your pending bonus account! (capped at $500)
- One entry to the $2000 Guaranteed Rebuy at 1200 EST.
- One free seat into our $20,000 Bounty Tournament at 2001 EST.
- One free guest seat to our $200k Guaranteed Tournament 1700 EST

vorige resultaten: 40 dollar bounty & 600 dollar in de 200K GTD (splitted met carty) en waren vergeten van de 2k rebuy dus dat was lame :/

Satanic`

Legacy Member
Kheb je derstraks nog gezien op carlos curve, hu tegen die hollander, pijnlijke beat ;)

CuRv3

Legacy Member
ja klopt zo ziek :/ gisteravond ook nog dit voorgehad: 1 raiset ik 3bet met AKo hij callt. Flop: A K T. Ik Bet 12 op 14 en hij gaat AI voor 32 meer ik insta call en hij heeft TT =D

Satanic`

Legacy Member
Ja de variance HU is soms wel hard, ma me AK tegen TT HU wete toch da het geld er zowiezo inga ;p

CuRv3

Legacy Member
vandaag -400 geeindigd! HEERLIJK!

QK vs AA (geld gaat erin wnnr ik toppair heb en FD) vs overpair
QKs vs Q2o (geld gaat erin 2 op river)
AK vs QJ (hij maakt running flush)
QQ vs AA (geld erin op lage flop)
22 vs K2 (board: J K K 2 x en ja ik raise preflop en hij callt dat; ik cbet en hij flatcallt dus enige hand waar ik hem op kan zetten die mij verslaat is KJ en de rest versla ik dus ik ga AI)

en nog wat debiele beats...zo leuk als je denkt dat je downswing eindelijk voorbij is en zo'n dag je weer met beide voeten op de grond zet :)

Kn0t

Legacy Member
CuRv3 zei:
hoeveel handen heb jij nodig fizz en hoeveel bonus? Hoeveel verwacht je dat dat op 100NL is (gewoon ter informatie ben wel benieuwd)

Ben ook bezig met deze bonus. Heb ondertussen 5.5K handen gespeeld op 100NL waarvan 1.6K qualificeren als raked hand. Je zal dus een 17 a 18K handen moeten spelen per 14 dagen om de maximum bonus te clearen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan