Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sjoene

Legacy Member
sinds vorige maandag 5.07ptbb/100 over 19k hands, dus nog een maandje op 10NL blijven:P

BlaDe

Legacy Member
right, ik wou hier geen nieuwe topic voor openen, dus zet ik het hier:

wat doe je als je weet dat je mindset echt niet ok is om te pokeren, maar je wel winnend blijft spelen?

dewey

Legacy Member
toch stoppe en niet spele.. downswing komt er toch aan als uw mindset slecht is en dan wordt het helemaal hopeloos

Ether

Legacy Member
Wat bedoel je met niet OK?

Dat je het pokeren echt compleet verkeerd benadert, of dat je gewoon wat tegen je zin speelt?

BlaDe

Legacy Member
neen, dat er dingen buiten het poker zijn, waar ik voortdurend aan denk, óók als ik poker speel

CuRv3

Legacy Member
BlaDe zei:
neen, dat er dingen buiten het poker zijn, waar ik voortdurend aan denk, óók als ik poker speel

dan kom je karten met mij en fizzz en krijg je het uit je hoofd :) en als je dat niet grappig vind dan moet je gewoon even een break nemen van poker, want je mag pas pokeren als je mind gefocust is op poker :) je weet me te bereiken playa

BlaDe

Legacy Member
sounds good :)

ik zie een live pokergame ook wel zitten, of is uitgaan ofzo, ik kan wel 2 man van een slaapplaats voorzien.. cart bvb? :)

Chickenlal

Legacy Member
Boske88 zei:
mja op mn top had ik denk ik +/- 25-30BB/100 en dan is mr variance met een downswing van jewelste gekomen

+ ik heb me denk ik wel redelijk goed herpakt sinds na de krokus
op mn 624 hands (kweet tis nog niks ma kom) sinds dan haal ik 23.98BB/100
kzit wel een beetje (pakweg 20%) boven mn EV volgens pokerEV, maar da zegt natuurlijk niet alles

624 hands zegt volledig niets... Das nog nie eens een deftige sessie lol.

Ether

Legacy Member
Is da nu eigenlijk al wa verbeterd sinds je hier die grafiek gepost hebt?

Dozzeh

Legacy Member
curve gelooft nog steeds dat het een downswing is :( maar hij is gewoon een losing player... soz curve m8 <3

Bontus

Legacy Member
Lang geleden dat ik nog eens een losing session had :)
paar standaard dingen:
buy in verloren met geflopt setje tegen 6 outer van overpair (had ook gutshot)
AK < KK tegen shortstack pf allin

Pvt.Poep

Legacy Member
begonnen op Titan poker met 33&#8364; (50$), heb nu 60&#8364;! Speel op 4NL, hoe groot moet mijn bankroll zeker zijn om over te schakelen naar NL10? of NL 25? want er is nieveel verschil tussen NL4&NL10 zeker.. heb int begin gespeeld op NL10 maar vond da ik iets te grote swings had..

Bobby.Digital

Legacy Member
schumi2003 zei:
wat is eigenlijk al die nl4 en nl 5 enz tot nl10?

nl van no-limit

de 10 is de big blind in cent

dus 10NL is small blind 5 ct, big blind 10 ct

100NL is sb 50ct, bb 100 ct oftewel 1 dollar

...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan