Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dozzeh

Legacy Member
waarom zo racistisch mate? Men Giant owned die fiets... AANGEKOCHT IN HET VLIEGEND HERT.

CuRv3

Legacy Member
zometeen ff mocro style fietsen met mutsje op mn hoofd leggen :D tis een kinderfiets btw dus vet vermoeiend om te fietsen hahaha

Chickenlal

Legacy Member
diggie zei:
Voorbije week quasi perfect poker gespeeld (nooit AI gegaan zonder at least 80% fav. te zijn), quasi heel mijn BR weg. OK DAN.

Iets van een 3000 handen gespeeld, en toch iets van een 50 a 75 on-voor-stel-bare beats gehad.

Ongeveer 50 daarvan waren runner runner's.

Zeg wat je wil, poker is 75% geluk, zeker online poker.

Toon mij 50 bad beats (sick beats zoals gij zegt dus minstens 85% favo) van die week op 3K handen en ik stake u bankroll terug. (en geen minipotjes hé lol, minstens 70% van u stack erin als favoriet)

Ik zou wel eens willen zien wat jij verstaat onder perfect poker... Das het mooie hé, iedereen denkt dat hij goed is. n/o, dit is niet beledigend, ik dacht vroeger ook dat ik goed was en unlucky was

diggie

Legacy Member
De 3 laatste beats (gisteren) ...

1. 77 op de button, raise 5xbb, 1 call
- flop 724, bet half pot voor mij, ik raise, hij reraised tot beide AI
- turn 3
- river 5

Wat had hij? A2

2. AA CO, raise 6xbb (nu was er 1 limper), enkel de limper called
- flop AKx, limper checked, ik bet pot (ik wou absoluut niet slowplayen, als hij iets als QJ had en hij krijgt odds om naar zijn T te drawen ... + met mijn geluk die dag ...) Hij check raised AI.
Ik dacht, set of K waarschijnlijk? Of hij zet mij op een bluf, nuja ik instacall, vaneigens.
- turn J
- river J

Wat had hij? JJ

3. 99 MP, raise 5xbb, 2 callers
- flop 9K4 (1 harten), 1ste bet 3/4 pot, 2de fold, ik reraise, hij reraised mij tot beide AI
- turn x harten
- river x harten

Hij had AQ harten

Ok, ik speel uiteraard geen perfect poker, dat was een beetje de frustratie van de moment. ;D

Maar als je steeds een pot zo verliest? (ik was nog zo blij zo vaak een set te hitten ;D) Ik zie niet in wat ik daar anders had kunnen doen. (btw, AA preflop AI tegen AK heb ik ook steeds verloren maar dat zie ik dan nog niet eens als een beat, dat was nog aanvaardbaar vergeleken met de rest =)

unskilled

Legacy Member
ik ook gistere 4x quads tege straight flush verlore ma heb geen echte hand histories :s

Chickenlal

Legacy Member
Ik had gistere straight flush vs royal flush op de bad beat tafels, maar ik disconnecte toevallig :(


Zo, dat zijn er al 3.... shouldn't get you broke

Boske88

Legacy Member
hmm mja kzoek dus nog altijd een aanrader voor first-deposit bonus
titan poker en partypoker gaan dus ni meer
[behalve moest ik een nieuwe account aanmaken voor titan maar das toch wa teveel gepruts vin ik... tenzij da gulder zegt dat dien bonus echt zo veel beter is (200% tot 600$ aan 10$/35$rake)]

btw: ik was over pokerstrategy.com bezig, ma kzie nu net dat der ook poker-strategy.org bestaat met ook leuke bonusses :)
op die hunne site staan mij de absolute, cd en ub poker bonusses wel aan :)

schumi2003

Legacy Member
Welke zijn zowat de meest bespeelde online pokersites?

Of dewelke geniet de meeste voorkeur van de tn gamers hier?


Gewoon even ter info :)

SharkyXTS

Legacy Member
Boske88 zei:
hmm mja kzoek dus nog altijd een aanrader voor first-deposit bonus
titan poker en partypoker gaan dus ni meer
[behalve moest ik een nieuwe account aanmaken voor titan maar das toch wa teveel gepruts vin ik... tenzij da gulder zegt dat dien bonus echt zo veel beter is (200% tot 600$ aan 10$/35$rake)]

btw: ik was over pokerstrategy.com bezig, ma kzie nu net dat der ook poker-strategy.org bestaat met ook leuke bonusses :)
op die hunne site staan mij de absolute, cd en ub poker bonusses wel aan :)
PokerSourceOnline al gechecked? Hun 15000 PSO Points voor Everest Poker is enorme boost voor je BR en je verdient er punten zolang je kaarten gedeeld krijgt.

Bontus

Legacy Member
schumi2003 zei:
Welke zijn zowat de meest bespeelde online pokersites?

Of dewelke geniet de meeste voorkeur van de tn gamers hier?


Gewoon even ter info :)

Meest gespeeld wereldwijd:

Full Tilt
Pokerstars
Partypoker
Titan Poker (iPoker)

De eerste twee zijn toegankelijk voor Amerikanen, dus voor een lager niveau aan tegenstanders zou ik Party of Titan aanraden.

schumi2003

Legacy Member
reteiP zei:
Meest gespeeld wereldwijd:

Full Tilt
Pokerstars
Partypoker
Titan Poker (iPoker)

De eerste twee zijn toegankelijk voor Amerikanen, dus voor een lager niveau aan tegenstanders zou ik Party of Titan aanraden.


ok merci ik ga die ook is installen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan