Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boske88

Legacy Member
mja kheb eig al een account op titan waarek ooit een free br heb weggedonkt

maar da was van pokerunlimited... zouden ze het doorhebben alsek een nieuwe aanmaak?
probleem zal zijn titanpoker misleiden met nieuw mailadres en ander gegevens wss

Ether

Legacy Member
Tgoh ja, gewoon registreren met een ander emailadres, misschien de naam van je broer ofzo, als je beetje verstand hebt van zo'n dingen moet dat wel lukken..

Boske88

Legacy Member
:) kzal da dan es doen als mn partypokerbonus gecleared is (nog een 20tal partypoints voor 30eurokes bij :D )

Boske88

Legacy Member
ik heb wel op pokerstrategy mijn echte gegevens ingevuld, gaan die da ni na of het dezelfde zijn als die da ik op titanpoker gebruik?

noreeeee

Legacy Member
CuRv3 zei:
nou dan kan je plaatjes maken en dan met mspaint aanpassen. is leuk voor als het niet zo goed gaat met poker, want dan moet je bezigheidstherapie hebben. Dus je importeert handen en doet dan via pokergrapher (selecteer hier wel ff JOUW database, want anders heb je geen handen dueuhh) en dan doe je MAKE GRAPH en dan krijg je grafiek en die moet je in paint doen en dan vijver maken of berg ofzo en dan vliegtuig en gebouwen en mensen en dan hier posten voora ls het niet zo goed gaat het met het poker want dat is niet zo leuk maar je bent zo verslaafd aan poker dat je wel moet pokeren maar ook weer net niet dus ga je mspainten oftewel de bezigheidstherapie van 2+2 over 2+2 gesproken dat is dus een forum waar je ook maar is moet kijken en je schrijft het voluit als twoplustwo.com en dan naar BBV en dan je tekeningen posten want iedereen doet dat en dan zeggen ze failed of big mac menu en dan lachen ze ha-ha en dan kan je weer verder gaan met je pokercarriere van zero to hero oftewel dat is ook de naam van mijn pokerdatabase van zero to hero want ik ben ook van zero naar hero gegaan toen ik ooit is een meisje van haar fiets had geslagen omdat ze me peste en toen poef op haar kop en ja dan kan ik er weinig aan doen maar dat was dus gewoon haar eigen schuld.

begrijp je?

Altijd tof dat je beginners wilt helpen. Post dan gewoon niks als ge u tegoed voelt om een beginner te helpen. De tijd die ge in dit marginaal tekstje hebt gestoken kon je ook nuttig gebruiken om iets deftig over pokertracker te schrijven.

CuRv3

Legacy Member
noreeeee zei:
Altijd tof dat je beginners wilt helpen. Post dan gewoon niks als ge u tegoed voelt om een beginner te helpen. De tijd die ge in dit marginaal tekstje hebt gestoken kon je ook nuttig gebruiken om iets deftig over pokertracker te schrijven.

Moest het meisje niets van je weten op valentijnsdag zoon?

unskilled

Legacy Member
@ boske die pokerstrategy free 50+100$ gaat toch op meerdere sites (titan, mansion poker, partypoker) dus ik zie het probleem ni

pt en pokerace hud krijg je na 2000 SP btw idd

sorry 1e post maar half geleze: waarom ge die SP ni krijgt via PP: ge moet als bonus PS150 hebbe gepakt op party (of een andere deposit bonus via PS) anders kan PS u ni tracken en verdienen ze ook geen rakeback aan u

Boske88

Legacy Member
azo en alsek nu nen first deposit bonus zou pakken zout wss ook goe zijn dan? want das wel iet beter dan nen free br als ge al iets hebt eh

dan zouk bv gewoon mn br kunnen transferen naar titan poker met dien 200% first deposit deal op titan poker (~ 28% rakeback tot zoveel)
en dan hebbek geen problemen met dubbele accounts

edit: hmm na nog es lezen: wilt da dan zeggen dak van mn partypoker account nooit geen SP kan krijgen omdak die ni via PokerStrategy aangemaakt heb?

unskilled

Legacy Member
1) op party gaat da nu sowieso nimeer lukke aangezien ge uw account al hebt ingevulg op pokerstrategy en ni met die bonus hebt ingeschreve

2) die titan deposit bonus werkt enkel als ge een nieuwe account maakt OF als ge al een titan account waarvoor ge nog geen free bankroll hebt gehad (via welke andere pokersite dan ook)

If you are an existing Titan Player,
and wish to participate in the PokerStrategy promotions, you may be eligible.
The first requirement is that your Titan account is more than 30 days old. If this is the case then your participation will be decided on a case by case basis. (If it doesn't work, your account normally has been created with a different bonus code from another Revenue Share Affiliate)

Boske88

Legacy Member
dju dus da zou ook al ni meer lukken :(
mja dan moet ik ofwel een andere bonus kiezen ofwel een nieuwe account aanmaken

welke van die bonussen zijn goed te clearen?
kzou opt eerste zicht pokerkings of full tilt poker pakken, maar kweet ni zeker of da wel goei keus is

CuRv3

Legacy Member
full tilt zou ik niet doen, omdat dat nog een goeie client is en je daar altijd beter met rakeback kan spelen.

Boske88

Legacy Member
CuRv3 zei:
full tilt zou ik niet doen, omdat dat nog een goeie client is en je daar altijd beter met rakeback kan spelen.

tis 100% up to 500$ +27%rakeback :)

en aangezien dien bonus afgetrokken wordt van uw rakeback, komt het dus eig neer op gewoon 27% rakeback denk ik

Zeal

Legacy Member
Kan iemand die op unibet speelt mij es een snel idee geven hoeveel VIP points een 100NL regular op 1 dag -ongeveer- haalt?

't Is omdat ik een bonus wil gaan vrijspelen maar ik moet 16.000 points in 1 maand halen, wat op 533 points per dag komt. Als dat ongeveer vergelijkbaar is met partypoints haal ik dat nooit, daar kan ik er maar max 300 halen op een dag ofzo :/.

unskilled

Legacy Member
dnno ik denk da die bonussen allemaal redelijk te clearen zijn maar op 5NL en 10NL gaat da wel ff duren...

voor meer bonusinfo kunde altijd op de subfora vragen van de desbetreffende pokerclient

nieuwe account aanmake is in ieder geval geen optie (meer), toch ni onder dezelfde naam (broer/pa/... account laten maken gaat dan weer wel :))

titan nieuwe account aanmaken gaat ook ni lukken aangezien titan uw account gaat freezen en onderzoeken waarom ge 2 account hebt, als ge op 1 account alleen playmoney hebt (gehad) vormt da geen probleem maar 2 accounts met real money wel, tenzij als er een xxx aantal dagen is verlopen vermoed ik (maar heb geen idee hoeveel en of da wel geldt bij titan, bij partypoker in ieder geval -vroeger- wel)


i'd be happy to reffer btw mocht ge een nieuwe pokerstrategy account aanmaken ;)

unskilled

Legacy Member
pokerkings is crappy software naart schijnt
pacific ditto maar veel fishes
mansion laag niveau maar laagste limiet is 10NL

Ether

Legacy Member
Zeal zei:
Kan iemand die op unibet speelt mij es een snel idee geven hoeveel VIP points een 100NL regular op 1 dag -ongeveer- haalt?

't Is omdat ik een bonus wil gaan vrijspelen maar ik moet 16.000 points in 1 maand halen, wat op 533 points per dag komt. Als dat ongeveer vergelijkbaar is met partypoints haal ik dat nooit, daar kan ik er maar max 300 halen op een dag ofzo :/.


Op 100NL krijg je 1 VIP punt per hand waar de rake 25c of meer bedraagt. Dit wordt ook nog omgezet naar € (dus als de koers bv 1.40 is krijg je 1.4 VIP points). De flop moet gezien worden ook.

Dus 16.000 punten zal zo'n 20-25k handen zijn zeker?

Boske88

Legacy Member
unskilled zei:
titan nieuwe account aanmaken gaat ook ni lukken aangezien titan uw account gaat freezen en onderzoeken waarom ge 2 account hebt, als ge op 1 account alleen playmoney hebt (gehad) vormt da geen probleem maar 2 accounts met real money wel, tenzij als er een xxx aantal dagen is verlopen vermoed ik (maar heb geen idee hoeveel en of da wel geldt bij titan, bij partypoker in ieder geval -vroeger- wel)

das van erges oktober ofzo geleden dak daar nog een hand gespeeld heb
ben der wel es ff opgebeweest op toernooi te volgen van iemand hier opt forum

unskilled zei:
i'd be happy to reffer btw mocht ge een nieuwe pokerstrategy account aanmaken ;)

waarom zou ik dat doen?
edit: das dan om mijn broer een titanpokeraccount te laten maken ofzo?

Zeal

Legacy Member
Ether zei:
Op 100NL krijg je 1 VIP punt per hand waar de rake 25c of meer bedraagt. Dit wordt ook nog omgezet naar € (dus als de koers bv 1.40 is krijg je 1.4 VIP points). De flop moet gezien worden ook.

Dus 16.000 punten zal zo'n 20-25k handen zijn zeker?

thx, direct es aan beginnen zie :)

unskilled

Legacy Member
Mja als ge écht per se op titan wilt spele zou ik gewoon een account maken onder uw broer zn naam ofzo, kans is groot da ze die anders afsluiten (en op pokerstrategy ook account van broer maken).

Tell-a-friend payoffs...
10 SP -> $10
100 SP -> $15
5000 SP -> $75

CuRv3

Legacy Member
grootste gewonnen pot tot nu toe.
Had na 5 minuten al note bij hem gemaakt dat hij zeer lag speelde. Paar handen tot showdown waar hij gewoon met minste hand AI ging en won omdat ander op draw zat. Nja droomflop, maar ik had zoiezo geshoved alleen klinkt dat nu gemakkelijker dan ik op dat moment zou voelen.

http://www.pokerhand.org/?2116173
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan