Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ether

Legacy Member
Vetjes :o

Is dat op Everest, of Carlos. Grappig dat je plots 100NL speelt btw :p

En dieje first deposit bonus op Carlos, das toch onmogelijk? Kheb nog maar 1/10e ofzo ervan vrijgespeeld :oink:

PissedNumlock

Legacy Member
tzou vele hilarischer geweest zijn moeste gij gewoon QQ gehad hebbe, geen Q op flop (maar gij nog altijd highest pair hebbe), hij shovet, gij callt en river prottert u vies :')

Dozzeh

Legacy Member
kheb menne first deposit op carlos gecleared me SNG's only op een maandje

kakature

Legacy Member
Ether zei:
Vetjes :o

Is dat op Everest, of Carlos. Grappig dat je plots 100NL speelt btw :p

En dieje first deposit bonus op Carlos, das toch onmogelijk? Kheb nog maar 1/10e ofzo ervan vrijgespeeld :oink:
Onmogelijk niet, misschien wel als je die 100 % bonus nam met tijdslimiet. Ik heb die 50 % zonder tijdslimiet, dus dat is wel te doen :p

[-Driss.aE-];9754874 zei:
kheb menne first deposit op carlos gecleared me SNG's only op een maandje

Lol :|

Met 100 $ sng's zeker? :p

Ether

Legacy Member
IK heb die van 50% zonder tijdslimiet en kmoet daarvoor 27k fpp's halen ongeveer. Kheb er nu na 12k handen of iets meer zo'n 2.3k...

Ether

Legacy Member
Nog mensen die niet op Carlos Poker geraken atm? Of ligt da hier gewoon aan m'n internet?

Matt.

Legacy Member
Manman, weer m'n unlucky day. AA verliezen tegen KJo met K op de flop (hit z'n J op de river), AK met K op flop verliezen tegen 88 (hit z'n set op de river), ...

Ochja, nu chipleader dus we zien wel...
(Lekker chill met nen Leffe en een jazzy tunetje... :cool:)

kakature

Legacy Member
Ether zei:
IK heb die van 50% zonder tijdslimiet en kmoet daarvoor 27k fpp's halen ongeveer. Kheb er nu na 12k handen of iets meer zo'n 2.3k...
Lol, ik zit aan 1000 ofzo en kdenk ook een 15k hands maar da's 10NL en ik moet 55K punten halen. Tijd zat.

Als je op 50NL zal spelen zal het allemaal wel rapper gaan :)

Matt.

Legacy Member
matthi_182 zei:
Manman, weer m'n unlucky day. AA verliezen tegen KJo met K op de flop (hit z'n J op de river), AK met K op flop verliezen tegen 88 (hit z'n set op de river), ...

Ochja, nu chipleader dus we zien wel...
(Lekker chill met nen Leffe en een jazzy tunetje... :cool:)

Hupsakee, van chipleader naar lowstacked. A8o vs 88, komt 8 high op de flop ... You get the picture. :)

Edit: En als het nog niet erg genoeg was: AKo verloren tegen Q9o, hit z'n straight... Preflop all-in and out...
Edit2: Djeez, AKs verloren tegen AQo. Genoeg voor vandaag. :/

diggie

Legacy Member
Voorbije week quasi perfect poker gespeeld (nooit AI gegaan zonder at least 80% fav. te zijn), quasi heel mijn BR weg. OK DAN.

Iets van een 3000 handen gespeeld, en toch iets van een 50 a 75 on-voor-stel-bare beats gehad.

Ongeveer 50 daarvan waren runner runner's.

Zeg wat je wil, poker is 75% geluk, zeker online poker.

Satanic`

Legacy Member
diggie zei:
Voorbije week quasi perfect poker gespeeld (nooit AI gegaan zonder at least 80% fav. te zijn), quasi heel mijn BR weg. OK DAN.

Iets van een 3000 handen gespeeld, en toch iets van een 50 a 75 on-voor-stel-bare beats gehad.

Ongeveer 50 daarvan waren runner runner's.

Zeg wat je wil, poker is 75% geluk, zeker online poker.


Raise preflop.

GvR

Legacy Member
In 3k hands bijna heel u roll weg ? Dan scheelt er toch iet aan u spel of aan u roll ;o

F1r3

Legacy Member
diggie zei:
Voorbije week quasi perfect poker gespeeld (nooit AI gegaan zonder at least 80% fav. te zijn), quasi heel mijn BR weg. OK DAN.

Iets van een 3000 handen gespeeld, en toch iets van een 50 a 75 on-voor-stel-bare beats gehad.

Ongeveer 50 daarvan waren runner runner's.

Zeg wat je wil, poker is 75% geluk, zeker online poker.

laat een paar handjes zien, misschien is er iets mis hoe je de handen speelt :wtf:

CuRv3

Legacy Member
diggie zei:
Voorbije week quasi perfect poker gespeeld (nooit AI gegaan zonder at least 80% fav. te zijn), quasi heel mijn BR weg. OK DAN.

Iets van een 3000 handen gespeeld, en toch iets van een 50 a 75 on-voor-stel-bare beats gehad.

Ongeveer 50 daarvan waren runner runner's.

Zeg wat je wil, poker is 75% geluk, zeker online poker.

bullshit imo

ClayDavis

Legacy Member
diggie zei:
Voorbije week quasi perfect poker gespeeld (nooit AI gegaan zonder at least 80% fav. te zijn), quasi heel mijn BR weg. OK DAN.

Iets van een 3000 handen gespeeld, en toch iets van een 50 a 75 on-voor-stel-bare beats gehad.

Ongeveer 50 daarvan waren runner runner's.

Zeg wat je wil, poker is 75% geluk, zeker online poker.

Hand Histories? Boven u limiet gespeeld? Ik kan echt ni geloven da ge door steeds minstens 80% favo te zijn u BR kwijtspeelt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan