Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kakature

Legacy Member
reteiP zei:
Ben aan het experimenteren met Eyepoker datamine op Titan, werkt precies prima.
Valt me ook net op dat de 10NL tafels blinds van 2/5 cent hebben ipv 5/10 cent.
sinds vandaag precies?
Ik zie nog altijd 0.05/0.10, 0,02/0,04 en 0,01/0,02 tafels hoor, 'k weet niet maar jij dat haalt?

Neoken: nice, maar altijd opletten met die heaters in het begin. Ik had dat ook en ik dacht direct dat ik pro was :p

Neoken

Legacy Member
kakature zei:
Neoken: nice, maar altijd opletten met die heaters in het begin. Ik had dat ook en ik dacht direct dat ik pro was :p

:)

Ik weet dak nog verre van pro ben ze, maar ik kan dat niveau wel beaten denk ik. Anyway, kzal binnen ne maand ofzo wel zien hoever ik nog sta...

CuRv3

Legacy Member
Neoken je moet altijd op een niveau blijven totdat je heater voorbij is. Dan ga je goed

Bontus

Legacy Member
kakature zei:
Ik zie nog altijd 0.05/0.10, 0,02/0,04 en 0,01/0,02 tafels hoor, 'k weet niet maar jij dat haalt?

Neoken: nice, maar altijd opletten met die heaters in het begin. Ik had dat ook en ik dacht direct dat ik pro was :p

was even op Limit per ongeluk nvm

schumi2003

Legacy Member
Hey,


Ik ben hier nieuw op dit deel van het forum en ik heb alle lessen eens gelezen gisteren, en ik speel al ff op pkr.com.


Best wel plezant en ik vroeg me af of er geen programma's bestaan die je ingame helpen om je kansen te bereken en een richting geven van wanneer wat te doen.


Dank

Chickenlal

Legacy Member
Het zou maar makkelijk zijn hé als programma's u zeggen als ge moet callen of folden...


Nog ene die poker ziet als easy money

Ether

Legacy Member
Er zijn van die programma's zoals HoldemIndicator enzo, in het begin kan dat wel een handig zijn om een gedacht te krijgen van wat je odds enzo zijn, maar na een tijdje weet je dat zelf wel ongeveer en worden die toch wat overbodig.

schumi2003

Legacy Member
dus ik kan al beter zelf mijn intuitie volgen :p



btw q-ball_NBK het was louter informatief dat ik dat vroeg hoor.



Maar die pokertracker is dus een database die alles bijhoud?

Wat ben je hier dan mee? als ik vragen mag.

CuRv3

Legacy Member
nou dan kan je plaatjes maken en dan met mspaint aanpassen. is leuk voor als het niet zo goed gaat met poker, want dan moet je bezigheidstherapie hebben. Dus je importeert handen en doet dan via pokergrapher (selecteer hier wel ff JOUW database, want anders heb je geen handen dueuhh) en dan doe je MAKE GRAPH en dan krijg je grafiek en die moet je in paint doen en dan vijver maken of berg ofzo en dan vliegtuig en gebouwen en mensen en dan hier posten voora ls het niet zo goed gaat het met het poker want dat is niet zo leuk maar je bent zo verslaafd aan poker dat je wel moet pokeren maar ook weer net niet dus ga je mspainten oftewel de bezigheidstherapie van 2+2 over 2+2 gesproken dat is dus een forum waar je ook maar is moet kijken en je schrijft het voluit als twoplustwo.com en dan naar BBV en dan je tekeningen posten want iedereen doet dat en dan zeggen ze failed of big mac menu en dan lachen ze ha-ha en dan kan je weer verder gaan met je pokercarriere van zero to hero oftewel dat is ook de naam van mijn pokerdatabase van zero to hero want ik ben ook van zero naar hero gegaan toen ik ooit is een meisje van haar fiets had geslagen omdat ze me peste en toen poef op haar kop en ja dan kan ik er weinig aan doen maar dat was dus gewoon haar eigen schuld.

begrijp je?

Ether

Legacy Member
Alle is da nu zo moeilijk om gewoon op z'n vraag te antwoorden? :s

Toen ik begon met pokeren had ik ook totaal geen idee wat PokerTracker was...

CuRv3

Legacy Member
zeker wel. Zijn genoeg "beginners" die ik maar al te graag help zonder probleem

schumi2003

Legacy Member
Ether zei:
Alle is da nu zo moeilijk om gewoon op z'n vraag te antwoorden? :s

Toen ik begon met pokeren had ik ook totaal geen idee wat PokerTracker was...

that makes 2 of us :D

En waar heb je het geleerd wat het juist was want hier precies ne halve gare :oink:

Dozzeh

Legacy Member
[21:20] <tr1ckY`> ******
ja lap zeg als de admins al zelfs zo beginnen, waar gaan we naar toe...

F1r3

Legacy Member
google :p

PT houdt al je handen bij, met statistieken van hoe je speelt (hoeveel je raised, op welke positie je dat doet, hoeveel je meespeelt, hoeveel geld je wint/verliest per hand en totalen etc etc)

Boske88

Legacy Member
kheb een vraagske over pokerstrategy

kheb hier erges gelezen da ge een key krijgt voor pokertracker eens ge 2000SP haalt, dus kheb mij daar ingeschreven en mn partypoker nick ingegeven
der staat dat hij die herkent (zon groen vinkske dernaast), maar der komen geen strategypoints bij op mn account

moet ik eerst nog dien gratis bankroll van hun nemen voor ik punten kan verdienen of ister iets mis?

kheb dien quiz wel al gedaan ma gewoon nog geen bankroll gevraagd omdat die op tijd is om te clearen en ik nog partypoker bonus aant clearen ben

systech

Legacy Member
ge moet idd ofwel die gratis bankroll of hun deposit-bonus hebben gedaan ...

kzou u aanraden die te pakken vo titan, aangezien ze direct ook lekkere freerolls mee meegeven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan