Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Neoken

Legacy Member
pfff, 2 maal AQs, AKs, KK, 66, 33 in een dik kwartier tijd, geen enkele keer iets hitten op de board en iedere keer verloren, tis weer een van die avonden ze... :s

Pvt.Poep

Legacy Member
ging niet in 1 stuk op scherm dus in 2 stukken gedeeld:
1:
stats1.jpg

2:
stats2.jpg


graph:
titan.jpg


iedereen die commentaar heeft op myn spel, zeg maar ksta uiteraard open voor opbouwende kritiek waardoor mijn spel verbeterd!
*edit: tis nodig!

Ether

Legacy Member
VP$IP: 26.64
PFR: 6.06

Je raised veel te weinig voor de flop, en je called teveel. Das al een fundamentele fout. Je VP$IP zou wat mogen zakken (tot ongeveer 20 of zelf nog iets lager), je PFR mag serieus pakje stijgen (pakt 4à6% minder dan VP$IP). De rest morgen eens bekijken.



Vandaag ook voor het eerst in meer dan anderhalve week eens 'deftig' gepokert. Ongeveer 500 handjes, en met 2.5 buy-ins op 20NL en 1.5 buy-ins op 50NL mag ik niet klagen. Op 196 handjes al 3 buy-ins gewonnen op 50NL dus ja :p

Bijna ook m'n 10k handen op 20NL gefinished. Doel is om deze maand (wegens de mindere interesse in poker atm (vrouwen he :p)) er nog 10k bij te lappen, en dan eens zien of ik terug fulltime 50NL probeer.

Ether

Legacy Member
Neen geen lief (nog niet :p)

Mja, kheb deze week gewoon geen zin in nix precies (gisteren zelfs geen zin om weg te gaan naar de 90s party :o ), tzal wel beteren volgende week :p

Exorikos

Legacy Member
Er is al dagen discussie hier op kot. De waanzinnigste hand die hier op kot gespeeld is.

Ik had QQ en raise dus preflop tot 3 keer BB. Er wordt wat gereraised tot iemand all-in gaat. Het was ongeveer een verdubbeling van wat er al ingezet was (~50 cent). Iedereen voor mij follt en er is nog een speler na mij, die duidelijk gaat callen. Dit alles preflop.

Had ik moeten folden of callen?

CuRv3

Legacy Member
instant AI als het voor een eurodeal gaat, want eurodeals moet je altijd de 2 euro pakken en met 1 euro ben je er nog niet

systech

Legacy Member
hangt er van af wa vo ne speler da is ... ma ik zou folden afh hoeveel ik al in de pot heb gestopt (dus of ik al pot committed zou zijn of ni...)

Exorikos

Legacy Member
In de pot zat ongeveer 1€ en vanaf hij all-in ging dus 1.5€, de speler voor mij speelt soms nogal roekeloos en de speler na mij speelt heel tight.

Ik heb de call gemaakt en de speler na mij ook.
Flop: 7-7-Q
De pot wat groter gemaakt aangezien ze gewoon allebei hoog pocketpair hadden ik dacht AA en KK.
Turn: 7
Nog een euro ingezet. Hij maakt de call.
River: 2, suits waren zo dat geen flush kon.
Hier had ik hem all-in moeten zetten mss, maar gewoon de pot nog wat vergroot alleen weet ik al niet meer hoe groot.

Ze draaien om: KK en KK. 5€ gewonnen ofzo (buy-in 3€).

Maar de verliezers van de hand vonden dat ik niet had mogen callen bij die AI. Vandaar de discussie.

kakature

Legacy Member
Mja, je moet je tegenstanders wat kennen. Tegen die loose mannen zou ik QQ anytime callen in een homegame.

unskilled

Legacy Member
Met 1/2e van stack nog te callen en een "loose" ket die ai gaat snapcall ik QQ en begin ik al te fistpumpen voor ik andere hun kaarten zie. :niceone:

Bontus

Legacy Member
Ik begin de maand weer met een upswing :)
4 tafels fullring en gemiddelde stats van opps waren 15/5/0,5. Daar valt geen zak aan te verdienen al is reads maken wel heel makkelijk.
Gelukkig was er ene met 90 VPIP en 50 PFR :p

CuRv3

Legacy Member
even gekeken hoe mijn grafiek er sinds December uitziet (aka doomswitch on) en het is best vies imo. Dit is dus 95% 50NL en zwaarste moment is dus 18 buyins down.

40k_doomswitch649.jpg

MyD

Legacy Member
Fuck Joo Curfve Joo? Suck Your Cock Any Limit Hu Hu Anyyimr Znywhretre Anyclient
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan