Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Djouls

Legacy Member
kem een ietwat ongewone vraag.
Heeft er iemand hier een paypal-account? Want ik zou graag mijn rapidshare-account willen verlengen maar aangezien ik mijn ouders hun cc niet mag gebruiken, vroeg ik mij af of iemand hier zo vriendelijk wil zijn om het voor mij te betalen en ik betaal hem via moneybookers,everest,..
Tegen een vergoeding is dak ook mogelijk natuurlijk.

dewey

Legacy Member
Djouls zei:
kem een ietwat ongewone vraag.
Heeft er iemand hier een paypal-account? Want ik zou graag mijn rapidshare-account willen verlengen maar aangezien ik mijn ouders hun cc niet mag gebruiken, vroeg ik mij af of iemand hier zo vriendelijk wil zijn om het voor mij te betalen en ik betaal hem via moneybookers,everest,..
Tegen een vergoeding is dak ook mogelijk natuurlijk.

is da nog wel n goed idee met die processe tege RS? :)

gillemon

Legacy Member
Weet er iemang een software client waar je de boekenbonus van 2+2 kan vrijspelen en waar 5NL is want mijn bankroll is nog maar 150$ fzo?

Djouls

Legacy Member
op everest kan je die clearen,heb het net gedaan.
Maar ik denk dat pso-bonus beter is,na 700 summit points heb je al 12000 pso points waarmee je boeken kan bestellen...

Matt.

Legacy Member
Eindelijk nog eens een sng'tje gewonnen. :) Werd tijd, 'k sta nog steeds in 't rood. ;)

super-styler

Legacy Member
lol beetje FTP aan railen en juist nog deze hand meegepikt

Full Tilt Poker Game #5241261847: Table Halbert (heads up) - $300/$600 - No Limit Hold'em - 15:39:02 ET - 2008/02/13
Seat 1: MUCKEMSAYUHH ($141,584.25)
Seat 2: Phil Ivey ($119,165.25)
MUCKEMSAYUHH posts the small blind of $300
Phil Ivey posts the big blind of $600
The button is in seat #1
*** HOLE CARDS ***
MUCKEMSAYUHH raises to $1,800
Phil Ivey has 15 seconds left to act
Phil Ivey raises to $5,400
MUCKEMSAYUHH has 15 seconds left to act
MUCKEMSAYUHH raises to $15,600
Phil Ivey calls $10,200
*** FLOP *** [8h 6s Jh]
Phil Ivey checks
MUCKEMSAYUHH has 15 seconds left to act
MUCKEMSAYUHH bets $20,400
Phil Ivey has 15 seconds left to act
Phil Ivey has requested TIME
Phil Ivey raises to $103,565.25, and is all in
MUCKEMSAYUHH calls $83,165.25
Phil Ivey shows [Js As]
MUCKEMSAYUHH shows [Kh Ah]
*** TURN *** [8h 6s Jh] [9s]
*** RIVER *** [8h 6s Jh 9s] [9h]
Phil Ivey shows two pair, Jacks and Nines
MUCKEMSAYUHH shows a flush, Ace high
MUCKEMSAYUHH wins the pot ($238,330) with a flush, Ace high
Phil Ivey is sitting out

sjoene

Legacy Member
vandaag paar uur ge8tabled op stars, 10NL

3k handjes gespeeld, 13.82/10.06

agressiefactor: 2.39 4.31 1.77 3.73

101$ gewonne, voor 16.38 ptbb/100

zo mogen er nog dagen komen:), doch niet volledig tevreden, af en toe nog een domme play gemaakt waarvan ge binnen de seconde zegt van, ma fuck, wa doek nu:p

graph:




al lekkere week gehad, sinds maandag op unibet ook al + 97 euro op 10NL

super-styler

Legacy Member
sjoene zei:
vandaag paar uur ge8tabled op stars, 10NL

3k handjes gespeeld, 13.82/10.06

agressiefactor: 2.39 4.31 1.77 3.73

101$ gewonne, voor 16.38 ptbb/100

zo mogen er nog dagen komen:), doch niet volledig tevreden, af en toe nog een domme play gemaakt waarvan ge binnen de seconde zegt van, ma fuck, wa doek nu:p

graph:




al lekkere week gehad, sinds maandag op unibet ook al + 97 euro op 10NL


Hoeveel inch scherm? also, ik vind 4tablen al moeilijk hoe kan ik hieraan werke enige tips? :)

sjoene

Legacy Member
19 inch, met zware overlap ze, maar op stars is da nie erg, scherm popt pas op als ge op een ander gehandeld hebt

enjah, da went rap ze:p

Pvt.Poep

Legacy Member
heb die daarnet ook zien spelen, so sick!

btw zou graag eens myn stats tonen zodat jullie erwa commentaar kunnen opgeven en zo kan ik myn spel dan verbeteren, met welk programma zou ik dit kunnen doen?

super-styler

Legacy Member
Pvt.Poep zei:
heb die daarnet ook zien spelen, so sick!

btw zou graag eens myn stats tonen zodat jullie erwa commentaar kunnen opgeven en zo kan ik myn spel dan verbeteren, met welk programma zou ik dit kunnen doen?

maak een print screen van u pokertracker stats

Pvt.Poep

Legacy Member
hm :$ kweet nie hoe ik da moe maken die stats? kan alleen grafiek maken, heb Poker Tracker V2.17..

Bubba

Legacy Member
Gewoon in PokerTracker, in die lijst met knoppen, klikken op "Ring Game Statistics".

Pvt.Poep

Legacy Member
had net zo iets gevonden, das da ringske zeker? thx, maar welke tab van deze moet ik dan tonen? pos stats of misc stats ofzo ? of allemaal?

systech

Legacy Member
gewoon de eerste en screenshot van het screen da ge krijgt als ge op de 'more detail' knop drukt, rechts midden in uw scherm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan