Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ether zei:Waarom zie ik geen grafiek curve
En ivm die QQ: als je zegt dat de speler die na jouw nog moet handelen heel tight speelt, en je ziet duidelijk dat ie ook gaat callen, dan zou ik denk ik misschien nog een fold vinden.

Maar kbegin wel wat m'n plezier terug te vinden..Ether zei:Curve: Das wel een ziekelijk lange stretch, waarom niet proberen gewoon eens eventjes een andere client, al is het maar psychologisch?
CuRv3 zei:lang leve rakeback =)
Ether zei:Leuke namiddag 20NL gehad
![]()
Ready to move up?
Eerste keer btw dat ik 8tablede, valt nog te doen op m'n laptop maar kmoet de vensters toch wa raar rangschikken. Kheb denk ik ook geluk dat Carlos een vrij trage client is, kdenk dat het op FT ofzo toch al pakje moeilijker is.
SharkyXTS zei:Aaargh, net quads gehit op river tegen aggressieve speler en dan time ik out en fold ik. Godverdommen he.

