Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CuRv3

Legacy Member
nja bijv. gister wat gebeurd er:

cooler met QQ vs KK op low board.
KK vs QTo PFAI ( hij maakt flush met 4 klaveren en obv heb ik geen klaveren)
AQ vs AA die hij slowplayed (geen stack dit keer, maar wel grote pot)

nja en dan kleine standaard potjes als niet hitten met AK en dan toch AI gaan vs shortstacks die dan callen met midpair ofzo en heb er nog 2 met geflopte 2p's vs sets. Dat soort dingen vertekenen je resultaat toch wel neem ik aan (dit gaat over 1050 handen) en ik eindig uiteindelijk maar -37 dollar

Ether

Legacy Member
Waarom zie ik geen grafiek curve :cry:

En ivm die QQ: als je zegt dat de speler die na jouw nog moet handelen heel tight speelt, en je ziet duidelijk dat ie ook gaat callen, dan zou ik denk ik misschien nog een fold vinden.

Ether

Legacy Member
Khad het over Exorikus hoor, met QQ op een board met allemaal undercards bennek al genoeg broke gaan, en zal ik nog genoeg broke gaan ook :p

Ether

Legacy Member
Leuke namiddag 20NL gehad :unsure:

20eh7.jpg


Ready to move up? :p

Eerste keer btw dat ik 8tablede, valt nog te doen op m'n laptop maar kmoet de vensters toch wa raar rangschikken. Kheb denk ik ook geluk dat Carlos een vrij trage client is, kdenk dat het op FT ofzo toch al pakje moeilijker is.

Bontus

Legacy Member
nice ether, lijkt wat op mijn graph van februari (nog maar 3 sessies gespeeld)

februari2008.png

Ether

Legacy Member
Nja, ik ook nog maar 3 sessies gespeeld, kdenk in totaal nog geen 1000 handen :p Maar kbegin wel wat m'n plezier terug te vinden..

Curve: Das wel een ziekelijk lange stretch, waarom niet proberen gewoon eens eventjes een andere client, al is het maar psychologisch?


Kga vanavond trouwens voor het eerst eens meedoen aan de 10k gtd, nog mensen die meedoen?

CuRv3

Legacy Member
Ether zei:
Curve: Das wel een ziekelijk lange stretch, waarom niet proberen gewoon eens eventjes een andere client, al is het maar psychologisch?

lang leve rakeback =)

Ether

Legacy Member
CuRv3 zei:
lang leve rakeback =)

Genoeg sites waar je tot 30% rakeback kan verdienen, en die 10% kan je dan mss goedmaken door daar wel een winning player te zijn ;-)

Pariah

Legacy Member
Ether zei:
Leuke namiddag 20NL gehad :unsure:

20eh7.jpg


Ready to move up? :p

Eerste keer btw dat ik 8tablede, valt nog te doen op m'n laptop maar kmoet de vensters toch wa raar rangschikken. Kheb denk ik ook geluk dat Carlos een vrij trage client is, kdenk dat het op FT ofzo toch al pakje moeilijker is.


hoeveel inch heeft u scherm wel? hier op mijn 17inch kan ik 4tablen. 6 tablen word al te hectisch. client is everest. en kan die tables jammer genoeg niet resizen.

Ether

Legacy Member
Kspeel op een laptop met 15.4" als ik mij niet vergis. Kspeel miniview op ipoker, 4 tables lukt zonder overlap, met 6 zet ik gewoon telkens 1 in het midden (2 rijen), met 8 tafels zet ik er dan 2 in het midden, wat lager zodat ik nog wat meer zie.

SharkyXTS

Legacy Member
Aaargh, net quads gehit op river tegen aggressieve speler en dan time ik out en fold ik. Godverdommen he :(.

CuRv3

Legacy Member
SharkyXTS zei:
Aaargh, net quads gehit op river tegen aggressieve speler en dan time ik out en fold ik. Godverdommen he :(.

jeuk aan je ballen ofzo? Waarom time je out.

@belvedere je moet geen everest tafels nemen als indicatie want dat is vreselijk. Op laptop waar ik 9 table kan ik met everest maar 4 tafels spelen.

Bontus

Legacy Member
Ben aan het experimenteren met Eyepoker datamine op Titan, werkt precies prima.
Valt me ook net op dat de 10NL tafels blinds van 2/5 cent hebben ipv 5/10 cent.
sinds vandaag precies?

Neoken

Legacy Member
Mijn eerste 1000 hands op absolute poker, meer hands kan ik trouwens niet importeren in pockertracker tenzij ik registreer... :unsure:

Anyway, het valt wel dik mee tot nu toe, hopelijk blijft het nog wat zo. Kzou mezelf enkel meer moeten dwingen om tight te blijven spelen en minder vaak loose plays te maken, maar het is soms zo verleidelijk eh met al die donks :)

1khandsse8.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan