Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chickenlal

Legacy Member
Pro custom Primatafels!

PrimaLayout.jpg

kakature

Legacy Member
'k Heb ook eens wat zitten prutsen met iBolide:

ipoker_tafel694.jpg


'k Ben er nog niet zo content van maar 't is al beter dan het originele imo :p

prometheus03

Legacy Member
op die dirty dozen jackpot sng's nog redelijk goe gerunnend gisteren (vc poker)
(12 players, 2+.40 buryin, vanaf top 4 u buyin terug, 1ste 12 $ 2de 6$)

vandaag wel weer wat minder, 7 min blinds, wat ik net gepast vind, en die extra players merk je nie echt, maar geven wel extra cash

Pariah

Legacy Member
kzie dat ik die bonus van everest niet ga clearen. morgen vervalt hij en kzit op 94dollar van de 100. kheb nog een bonus van 2 +2 staan. kan ik die dan clearen? of gaat dit niet meer omdat ik de vorige bonus niet gecleared heb?

alexii

Legacy Member
5e in een 4k gtd, goed voor $288. Ik had het moeten winnen, maarja, domme fout gemaakt. 44 fivehanded is toch pushwaardig op de button? BB had QQ.

Van $25 naar $370 op een week tijd. :o

Ether

Legacy Member
belvedere86 zei:
kzie dat ik die bonus van everest niet ga clearen. morgen vervalt hij en kzit op 94dollar van de 100. kheb nog een bonus van 2 +2 staan. kan ik die dan clearen? of gaat dit niet meer omdat ik de vorige bonus niet gecleared heb?


Normaal gezien moet je die bonussen onafhankelijk van elkaar clearen, dus als de ene bonus vervalt/als je hem vrijspeelt kan je direct aan de andere beginnen.

Mess

Legacy Member
nog maar 1, al 4x allin met beste hand en 3x ge-2-outerd op river :p
Ben aant wegzakken nu in stacksize ben niet zo gewend aan 6max MTTs

nick YESHBOOM
derin gekome met 6$ sattelite dus ITM zou zeker

oops deruit
stack 10k blinds 500/100
1010 in sb, bigstack naast mij called allin met A2s en hit flush

Ach kheb ni slecht gespeeld, naast mij kerel op zware heater die alles alles hit nothing much u can do

Beginstack was 3k na 7hands flop ik fh andere gaat allin met overpair en hit set op riv, teruggekomen van 600chips

edit2 LOL die kerel heeft juist men ganse tafel naar huis gespeeld, kben al getuige van 6bounties voor hem xD

diggie

Legacy Member
ffs, eruit als 21ste (17.5K guaranteed) met QQ vs. A3! (preflop AI)

Je bent dan 21/1567 en dat levert dus niets op hé, zalig. ;D

diggie

Legacy Member
alexii zei:
Enkel de eerste 20 worden uitbetaald?

Wat is dat voor een crapshoot. :unsure:

Neen, ik heb wel $100 ofzoiets gekregen maar ik bedoel dat in feite enkel de eerste 3 - 5 iets 'waard' zijn in verhouding tot ... (1ste = 8k)

Mini

Legacy Member
diggie zei:
Neen, ik heb wel $100 ofzoiets gekregen maar ik bedoel dat in feite enkel de eerste 3 - 5 iets 'waard' zijn in verhouding tot ... (1ste = 8k)

kom jij met je winnings maar meepokeren aan de cyberfit home games ;p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan