Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NotoriousP

Legacy Member
Niet noodzakelijk een losing player, maar het is gewoon niet zeker dat die 10% accuraat is, 1 upswing zorgt gemakkelijk voor 2% exrta ROI.

kakature

Legacy Member
Man man man, ik heb zoveel pech de laatste weken. Niet bepaald 2-outers of beats ofzo, maar wel uw AA/KK 7356 keer op rij zien de blinds oprapen. Of als ge dan QQ hebt dat je net dan tegen AA/KK aanloopt.

Of je flopt set/straat/flush en je krijgt geen actie.

't Is niet normaal hoe vaak dit gebeurde de laatste weken en 't zuigt :(

Dan het toppunt deze avond:

1e hand vs unknown villain:


QQ vs AA geld erin op undercard flop.

2e hand vs unknown villain:


KQ op een K73 flop. Ik bet hij zet me (weer) allin. Ik fold en hij toont 77.

3e hand vs unknown villain:

AK op een ATx flop. Ik bet en rarara, hij zet me all-in. Deze keer call ik en hij toont TT.

Die laatste call is misschien niet legit maar dit was echt de 3e hand op rij hé :wtf:

-2BI weer door zo'n shit :sad:

Obelix

Legacy Member
know the feeling,

laatste 3 keer dat ik AA had:
Ik raise, achter mij all in:

1e maal tegen double pair gelopen met KT
2e maal full house vs four of a kind
3e maal is nog ergste van allemaal : villain met volledige buy-in gaat all-in met 64s, haalt em wel een flush op de river zekerst ... :crazy:

Gevolg : -30$ op AA alleen :s

NotoriousP

Legacy Member
Veel pech? Dit is mijn avond:


Begin/midden SnG(wat ik me nog herinner):

AA vs 88 (geld erin op turn, river 8)
AK vs AQ
AQ vs AJ
KK vs QQ
AA vs A4


Bubble:

QQ vs TJ
AT vs A8 (geld erin met beiden pair A's op flop, river 8)
AJ vs 57s
33 vs 24 vs A8 op een 2437 board (geld erin op turn, river: 5)
AQ vs A3
AK vs AJ
QQ vs AK
QQ vs 77

Om nog maar te zwijgen van 8 keer dat ik een PP vs hoger PP had op de bubble, of 4 keer een hoge A tegen een hogere A.

-150$ op 21 sng's, dit gecombineerd met de vorige downswing & de servercrash van FT waar ik mijn geld nog niet van terug heb, laat mij zitten met maar 17 BI's. Denk dat ik de komende dagen niet veel meer zal spelen...
AQ vs TT

systech

Legacy Member
alé kzit hier met nen upswing van 50BB/100 over 500 handen vanavond :D

kheb ook wel wa suckouts gehad zenne: gerivered met 2pair tegen een laag pocket pair die AI gaat en setje op de river hit, of ene die constant AI gaat en waarbij ik een hele BI verlies met AK <=> A7, enz. ...

Hamon

Legacy Member
Net een 1v1 heads up gewonnen ter waarde van 28 euro, des te mooier daar mijn totale bankroll nu 35 euro bedraagd :cool:

ClayDavis

Legacy Member
Hamon zei:
Net een 1v1 heads up gewonnen ter waarde van 28 euro, des te mooier daar mijn totale bankroll nu 35 euro bedraagd :cool:

boven je bankroll spelen is goed!!!!!!

-_-

Matt.

Legacy Member
Vandaag 5sng's en IEDERE keer "bad beat" bij all-in. Donks ftw. Om een vb. te geven, 3 mensen all in op de flop, ik 2 three of a kind kings, zij beide flush draw, hitten hun flush op de river. Grr.

NotoriousP

Legacy Member
matthi_182 zei:
Vandaag 5sng's en IEDERE keer "bad beat" bij all-in. Donks ftw. Om een vb. te geven, 3 mensen all in op de flop, ik 2 three of a kind kings, zij beide flush draw, hitten hun flush op de river. Grr.

Lees mijn lijst is en wees content...

alexii

Legacy Member
Jeej, $221,40 gewonnen op $11 tournament op partypoker (was 3e). Gisteren $25 gestort en verviervoudigd op 1 dag.

Ik ben trots op mezelf, ik heb echt goed gespeeld, 2 keer geluk gehad (AQ>QQ en A7=A10 :)). En dat zonder 1 keer aces gehad te hebben (paar keer KK, 1 x JJ en paar keer TT), heel lang carddead geweest, shortstack gespeeld vanaf laatste 30.

Close_Up

Legacy Member
Ik denk dat mijn serieuze losingstreak voorbij is. Vandaag terug +30$, wel ook heel wat moeten spelen ervoor.

F1r3

Legacy Member
25ste / 507 person freezeout van 5$

-> krijg T5s op bb
folded to sb die gewoon called
flop 8dTcQc, hij checked ik check
turn 4s -> hij minraised mij en ik push all in met mijn ~ 7bb (hij is bigstack, heeft 20bb)
hij twijfelt even en called, TJo -> A river doesnt help :)

spijtig, ma liever zo eruit dan te blijven folden tot e blinds weer omhoog gaan en ik zeker nie meer kan spelen

(advies over deze hand btw? bigstack image: probeerde imo veel te stelen)

Parnakra

Legacy Member
F1r3 zei:
(advies over deze hand btw? bigstack image: probeerde imo veel te stelen)
Nu limpt hij gewoon, dus heeft hij waarschijnlijk rags. Als hij dan nog eens checkt op de flop toont hij meer zwakte dan een antilope die net geveld is door 3 leeuwen.

Bet op de flop (of shove, in jouw geval) en je had het waarschijnlijk gekregen.

Hamon

Legacy Member
Ik dacht eens een groot tornooi mee te spelen (ongeveer 1000 deelnemers). Bleek dat je het eerste uur nog kon rebuyen. Elk hand gingen er wel drie all-in -__-

Lame shit!

ClayDavis

Legacy Member
Hamon zei:
Ik dacht eens een groot tornooi mee te spelen (ongeveer 1000 deelnemers). Bleek dat je het eerste uur nog kon rebuyen. Elk hand gingen er wel drie all-in -__-

Lame shit!

lame? Rebuy = rebuy....staat duidelijk aangegeven

daarom dat ik mij voorlopig ook niet aan re-buys waag, te gevaarlijk voor mijn kleine BR
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan