Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Costanza

Legacy Member
Zelf ook nooit echt gestort en ook nie van plan het te doen. Opklimmen op de natuurlijke manier is imo de manier bij uitstek. Je leert bij met vallen en opstaan en eens de bedargen wat hoger worden zijn er veel valkuilen die je al hebt leren ontwijken. 'k zit momenteel met een zodanig grote veiligheidsmarge dat bust gaan zo goed als onmogelijk is tenzij ik emotioneel volledig op tilt zou slaan. Geduld en discipline ondertussen één van mijn sterkste kwaliteiten geworden al zeg ik het zelf.

prometheus03

Legacy Member
ik kan ook zeggen dat ik tot nu toe nog nooit gestort heb.
op everest begonnen met free sng's en vandaar heel langzaam omhoog..
nu 90$ afgehaald (zodat ik die toch nie meer kan verliezen :p )
en terug op t gemak opbouwen met de 10$ die ik over heb
was tijdje gestop omdat ik merkte dat mijn concentratie nie meer goed was, dus ik ben nu weer aan 1$ sng's bezig... :)
ik vermoed dat je met sng's ook iets sneller van buyin kan zakken op momenten dat je minder speelt of wanneer t echt niet meer vlot gelijk voor mij efkes stoppen tot ik er weer zin in heb en op mijn beste niveau speel.

Master P

Legacy Member
Ben met 20$ storten begonnen en was binnen de 24u bust :D Dan met 15$ no deposit kunnen beginnen en kunnen opbouwen tot nu...

Matn

Legacy Member
Ben net mijn eerste stapjes in de wereld van het online poker aan het zetten. Ik kan er dus zelf nog bitter weinig van en ik snap niet hoe dom sommigen wel spelen op 2NL :doh:
Je kans zo soms als je in de big blind zit, met niets in je handen gewoon doorchecken tot aan de showdown. :p En de handen die ik preflop fold, dan ziet al de rest de flop door gewoon de BB te callen... :wtf:
Ahja, nu nog leren hoe ik er precies maximaal van kan profiteren ^^

Ether

Legacy Member
Gewoon heel tight spelen, niet bluffen en je goede handen laten afbetaald worden! Ook agressief spelen als je een goede hand hebt, mensen niet naar hun straight/flush laten drawen.

Pariah

Legacy Member
pff alweer - 2BI, three of a kind , all in en dan hit die klootzak een flush op de river :puke:

sjoene

Legacy Member
had nog 16 euro op unibet, vandaag opgetrokken naar 115, nu wel terug 82 na twee pijnlijke suckouts, KJ vanuit de bb, flop KJx, allin, turn A, villain toont AK en 94 vanuit de bb, flop 984, ik bet, villain raist, ik reraise waardoor villain allin staat, hij calt met 9T, river T

de merde is dat het twee keer vanuit de bb is, daar kunt ge toch nie van weg, van die flops:p

NotoriousP

Legacy Member
Argh FTP klojo's, disconnect en krijg maar 1 van de 4 sng's terug, de andere wouden gewoon niet meer opkomen, 33$ kwijt door die klote software.

Voor de rest bleh dagje, geen enkele coinflip gewonnen en paar suckouts op mij gekregen.

Edit: lol, begin 4 sng's en na 1 min kan niemand op elke tafel nog iets doen, system error wrs... allé dat is dan al 77$ dat ik vandaag kwijt ben door software problemen ffs.

NotoriousP

Legacy Member
CuRv3 zei:
emailtje sturen normaal storten ze het geld gewoon terug dan

Heb er 2 gestuurd, maar geen geld terug gekregen. Zelfs in hun antwoord stond er niets meer dan dat er technische problemen waren.

CuRv3

Legacy Member
belvedere86 zei:
lol, bleef maar verliezen dus lekker pissed 50nl beginnen spelen. Eerste hand die ik krijg :d

http://www.pokerhand.org/?2027371

dit is gewoon zielig hoe je het speelt dat heb je toch ook door? Waarom probeer je de hand niet goed te spelen zoals je op een lagere limiet zou doen, maar verkramp je doordat het een hogere limiet is? Uiteindelijk gooi je alsnog geld erin zonder een T gehit te hebben dus kan je net zo goed preflop fatsoenlijk raisen.

super-styler

Legacy Member
Iemand die al eens cashier en support heeft gemailed op FT?
Ik heb exact 48 uur geleden een mail gestuurd en nog altijd geen antwoord van beide? FT is traag zeggen ze maar nu begint het toch wel lang te duren :s

Neoken

Legacy Member
> Neoken posted big blind (€0.05)
> Game # 1,846,757,310 starting.
> Dealing Hole Cards(10c As )
> abdel_black called for €0.03
> Neoken bet for €0.12
> abdel_black called for €0.12
> Dealing the Flop(10s 4c 5d )
> Neoken bet for €0.34
> abdel_black raised for €0.68
> Neoken went all-in for €0.74
> abdel_black called for €0.40
> Dealing the turn(3c )
> Dealing the river(6s )
> Neoken shows One Pair, Tens, with kicker card Ace
(10c 10s As 6s 5d )
> abdel_black shows Two Pair, Sixes over Threes
(6d 6s 3h 3c 10s )
> abdel_black wins €2.38 with Two Pair, Sixes over Threes


Pfff, iedere keer ik eens voor de fun met wat freeroll en sitngo winsten wil spelen moet ik, keer op keer opnieuw, mn centjes zo verliezen.

Twordt eens tijd om te stoppen met de 7 cent sitngos en freerolls en eens een deftige bankroll aan te vragen.

update: Bankroll aangevraagd voor absolute poker via yourpokercash. Staat nu "pending". Hoelang duurt het normaal tegen ik kan beginnen?

NotoriousP

Legacy Member
-72$ vandaag, in 10 sng's 1x itm, ook maar 1 coinflip kunnen winnen en zware beats gekregen. Laatste sng nog lekker KKvsJJ verloren op de bubble.

Leuk om de maand mee te beginnen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan