Costanza
Legacy Member
Zelf ook nooit echt gestort en ook nie van plan het te doen. Opklimmen op de natuurlijke manier is imo de manier bij uitstek. Je leert bij met vallen en opstaan en eens de bedargen wat hoger worden zijn er veel valkuilen die je al hebt leren ontwijken. 'k zit momenteel met een zodanig grote veiligheidsmarge dat bust gaan zo goed als onmogelijk is tenzij ik emotioneel volledig op tilt zou slaan. Geduld en discipline ondertussen één van mijn sterkste kwaliteiten geworden al zeg ik het zelf.
)
Dan met 15$ no deposit kunnen beginnen en kunnen opbouwen tot nu...

