Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dewey zei:Mijn ouders weten niet dat ik op internet poker, gewoon omdat ik weet dat ze het nooit zulle kunne of wille begrijpen en da komt voornamelijk door de media.
Iedereen kent het zinneke wel als ge zegt "ik heb xxx$ gewonne deze maand" ..."MAAR HOEVEEL HEBT GE VERLOREN??!!" *sigh*





da verbergen is nu ook nie echt moeilijk ... tis nie da iemand mij controleert met wa ik doe op internet ofzo he en zoveel speel k niet, zeker nie als k thuis ben. Mn inschrijvingen op pokersites zijn op het adres van mn kot 




dewey zei:kheb hier zelfs in een instructievidje staan van pakweg een jaar gelede dat er maar 5% winnende spelers zijn ... vind het zelf wel moeilijk te geloven
Ik merk al snel dat, zelfs in mn onmiddellijke omgeving, er veel losing players zijn maar denken dat ze goed spelen. Elke keer als ze verliezen is het van "oh maar tis toch maar 5€, tis toch mr 10€, volgende keer win ik wel" maja, uiteindelijk stapelt zich da toch op en dan begint het gelijk de laatste homegames die ik speelde: "ja ik heb nu geen geld bij, wilt ge mij ff 5€ lenen...".

sjoene zei:al gaak, ne keer dak aan 100NL zit, toch nie gaan vertelle dak 8 tafels speel met in totaal een half maandloon voor me![]()




Pruik zei:mja, tis echt overdreven in de media opt moment
ik quote: (over poker op internet)
In het begin mag je meestal gratis spelen maar daarna moet je betalen en worden de bedragen steeds hoger. Jongeren kunnen betalen met hun bankkaart of hun gsm.
De pokersites zijn illegaal. De eigenaar kan in ieders kaarten kijken en wint altijd. En toch kan ons land daar niets tegen doen omdat er geen europese wetgeving rond online gokken bestaat..
Dat 2 zinnen zo vol zever kunnen staan
Soit, mijn ouders waarschuwen me ook de hele tijd, zorg maar niet dat ge eraan verslaafd geraakt.
Dan heb ik eens een poging ondernomen om bankroll management uit te leggen, maar dat gaf niet veel succes
Toen heb ik ze mijn 40 inch tv, via pokergeld gekocht, laten zien, toen was het wat stiller![]()
't Is dan wel correct, maar imo ietwat uit z'n context gerukt. Als ik met m'n volledige BR aan een tafel ga zitten om dan een pot te verliezen ben ik idd verplicht om terug geld te investerennoreeeee zei:Dat mensen met free bankrolls beginnen en dan zelf een keer gaan storten is toch correct? Of bij mij was dit toch. Dat ge altijd op een hogere limiet gaat spelen is toch ook correct?
. Maar je kan ook aan BR management doen, bijleren en bv. meespelen in freerolls en zonder ooit geld te investeren redelijk wat bijverdienen.
).Ether zei:Da ga nog lang duren ze![]()
Soit, m'n ouders weten ook wel niet voor hoeveel geld ik precies speel, oke ja ik speel maar 20/50NL maar kdenk da ze da nog vrij veel zouden vinden![]()
, of kzal, zoals hitman zegt, keer wa screens naar u moeke sturen ivm met een tiltje
noreeeee zei:Hier moeten toch verliezers zitten?

