Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

super-styler

Legacy Member
noreeeee zei:
Maar ge hebt dat geld dan zelf gestort wel te verstaan?

100$ zelf, de rest komt van een 5$ die ik had gekregen van iemand op stars -> daar 82$ van gemaakt -> nu busto door te hoge limiet te spelen en zwaar gebeat worden in 1 hand voor +50$ , you know the drill.

Also, Ik ga NOOIT meer op full tilt spelen, tis precies of ik daar onmogelijk up kan blijven of zijn :s Pokerstars is ook beter met hun low stakes die ik kan grinden. Maar zoals ik eerder al zei kan ik er niet depositen.

Bontus

Legacy Member
pff plak er aub zo geen "that's poker" label op dat je shots neemt op een te hoge limiet :(

super-styler

Legacy Member
reteiP zei:
pff plak er aub zo geen "that's poker" label op dat je shots neemt op een te hoge limiet :(

Bedoelde ik ook zo niet, wou gewoon zeggen dat het nogal vaker gebeurd in een heater dat je shots neemt en dan zwaar gebeat gaat worden.

*edit* nu met mijn 60 points op stars de 500$ freerolls spelen, hopen op een finish ITM. Jammer wel dat het zo een crapshoot is.

Bontus

Legacy Member
Een heater beïnvloedt op geen enkele manier uw toekomstige kaarten hoor.

prometheus03

Legacy Member
Technolectro zei:
ik ben nu 2 dollar sit en gos op ultimatebet aant spelen,

ge wordt daar dus constant gereraised me zaken zoals 44 en die callen dan ook nog als gij over de top komt (me AQo in dees geval).

Is da nu normaal of ligt da aan mij, kritiek is welkom :)

als ge alletwee all in gaat is het nen coin flip 55% voor de pair tegen 45% voor u (dacht ik)
dus zijn ze licht favouriet, wannneer ge der bij rekend dat ze ook nog af en toe kunnen stealen zonder dat het showdown komt lijkt me nog +ev te zijn

en als de flop mee valt kan je met zo een low pair nog eens agressie tonen, zodat de meeste mensen je op een high pair zetten en misschien folden...

ikzelf probeer meestal te limpen en een set te hitten met low pair

Ether

Legacy Member
noreeeee zei:
Sommige zaken die hier gezegt worden kan ik toch niet helemaal akkoord mee gaan. Pokeren is weldegelijk verslavend. Verslaving zorgt voor geld stelen van de ouders of ergens anders en dus een hogere criminaliteitsgraad. Hiermee wil ik niet zeggen dat iedereen er verslaafd aan is, maar ik durf er wel op wedden dat hier "verslaafde" tussen zitten.

Mlol en wat is je definitie van verslaafd? Ik probeer ook wel zeker 1sessie per dag te spelen, maar kga me nie slecht voelen als da nie lukt :p Kdenk nie dak volgende week op reis ook maar 1x ga denken aan Carlos Poker ofzo zu ^^


sjoene zei:
Dimmen:p, of kzal, zoals hitman zegt, keer wa screens naar u moeke sturen ivm met een tiltje:evil:

Mlol, da gaat haar denkek geen kloten kunnen schelen, ze gaat keer zeggen dak zot ben en tis al lol :p Kpeis da ze pas raar ga beginnen kijken alsek bv iedere maand $500 op m'n rekening laat storten ofzo lol

Chickenlal

Legacy Member
Wete wa het is.


Iedereen denkt dat ze goed zijn in poker. En als ze verliezen, dan denken ze nog steeds dat ze goed zijn, maar altijd maar ongeloofelijke pech hebben en slecht runnen ... Omdat ze alleen maar de paar bad beats onthouden.

Maar op zich spelen ze gewoon ongelofelijk slecht.

Ik herken mezelf van vroeger.

Pariah

Legacy Member
vraagske: bij everest en 2 + 2 krijgt ge 5 boeken gratis. allé ja krijg ier bericht dat taxipost langs is geweest en dat ik 10euro moet betalen. Klopt dit? Ni da 10euro te veel is voor 5 boeken maar zie da die taxipost mij ript ;)

ClayDavis

Legacy Member
WOW

88 / 99 /(ik) JJ / AA in een 4 handed sitn' go

ben shortstack, ga all in iedereen called

x J Q 8 9

A_A

CuRv3

Legacy Member
Tja ik blijf er trots op dat ik kan zeggen dat ik nooit heb en nooit ga storten op een pokersite van mijn bankrekening...Ook gegeven dat ik nooit idiote shots heb genomen en altijd me aan mijn plan hou + dat ik net 5 dagen in Rdam was zonder ook maar poker te missen...(gister wel gespeeld want ik was ff alleen thuis) dan denk ik dat ik mijn 'verslafing' nog goed onder controle heb...Dat ik slecht speel neem ik er maar bij :P

Bubba

Legacy Member
Seg euhm, ligt carlos plat ofzo?

Als ik kijk zijn er nergens tafels te vinden.

Ether

Legacy Member
Kheb eigenlijk ook nog nooit gestort, en ben dat ook nooit van plan.

Wel al 3 free bankrolls aangevraagd besef ik nu, die op Titan heb ik weggedonkt door per ongeluk een all-in te callen ipv te folden (misclick lol), die van Party en Absolute speel ik nu nog altijd mee.

Matt.

Legacy Member
Pff, ik stop ermee voor vandaag. 2*AA, AKs, KK, .. gehad en allemaal verloren, ofwel door eigen onkunde (zie hand feedback) ofwel door donks die limpen met apekloten.

ganz

Legacy Member
CuRv3 zei:
Tja ik blijf er trots op dat ik kan zeggen dat ik nooit heb en nooit ga storten op een pokersite van mijn bankrekening...Ook gegeven dat ik nooit idiote shots heb genomen en altijd me aan mijn plan hou + dat ik net 5 dagen in Rdam was zonder ook maar poker te missen...(gister wel gespeeld want ik was ff alleen thuis) dan denk ik dat ik mijn 'verslafing' nog goed onder controle heb...Dat ik slecht speel neem ik er maar bij :P

Buiten dat ik niet in Rotterdam heb gezeten (wel ergens anders) sluit ik me hier volledig bij aan. Ik ben niet van plan ooit een dollar of euro van mijn eigen geld te storten. Begonnen met wat free rolls etc. en als ik ooit bust (wat niet waarschijnlijk is, eerder zie ik me gewoon alles withdrawen) dan stop ik ook met online poker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan