noreeeee
Legacy Member
super-styler zei:Yo. Down +-150$ op 2 dagen en nog maar 10$ up geweest ofzo
Nu ff break want![]()
Maar ge hebt dat geld dan zelf gestort wel te verstaan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
super-styler zei:Yo. Down +-150$ op 2 dagen en nog maar 10$ up geweest ofzo
Nu ff break want![]()
noreeeee zei:Maar ge hebt dat geld dan zelf gestort wel te verstaan?
Pokerstars is ook beter met hun low stakes die ik kan grinden. Maar zoals ik eerder al zei kan ik er niet depositen.reteiP zei:pff plak er aub zo geen "that's poker" label op dat je shots neemt op een te hoge limiet![]()
reteiP zei:Een heater beïnvloedt op geen enkele manier uw toekomstige kaarten hoor.

Technolectro zei:ik ben nu 2 dollar sit en gos op ultimatebet aant spelen,
ge wordt daar dus constant gereraised me zaken zoals 44 en die callen dan ook nog als gij over de top komt (me AQo in dees geval).
Is da nu normaal of ligt da aan mij, kritiek is welkom![]()
noreeeee zei:Sommige zaken die hier gezegt worden kan ik toch niet helemaal akkoord mee gaan. Pokeren is weldegelijk verslavend. Verslaving zorgt voor geld stelen van de ouders of ergens anders en dus een hogere criminaliteitsgraad. Hiermee wil ik niet zeggen dat iedereen er verslaafd aan is, maar ik durf er wel op wedden dat hier "verslaafde" tussen zitten.
Kdenk nie dak volgende week op reis ook maar 1x ga denken aan Carlos Poker ofzo zu ^^sjoene zei:Dimmen, of kzal, zoals hitman zegt, keer wa screens naar u moeke sturen ivm met een tiltje
![]()
Kpeis da ze pas raar ga beginnen kijken alsek bv iedere maand $500 op m'n rekening laat storten ofzo lol
CuRv3 zei:Tja ik blijf er trots op dat ik kan zeggen dat ik nooit heb en nooit ga storten op een pokersite van mijn bankrekening...Ook gegeven dat ik nooit idiote shots heb genomen en altijd me aan mijn plan hou + dat ik net 5 dagen in Rdam was zonder ook maar poker te missen...(gister wel gespeeld want ik was ff alleen thuis) dan denk ik dat ik mijn 'verslafing' nog goed onder controle heb...Dat ik slecht speel neem ik er maar bij![]()