Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lipke

Legacy Member
Bah, 20ste handje in MTT sat.

Na 2 reraises all-in preflop met AA vs KK vs QQ

Q op de flop :sad:

Dozzeh

Legacy Member
zalige homegame lol, 5 wortelen buyin, me 5 man... na 6uur pokeren ikke als enigste met winst :D

39 wortelen winst! morgen wortselsap maken seh

NotoriousP

Legacy Member
gillemon zei:
dan zittek goe denkek: 24.8% na 269 sng's.

Lage samplesize, ROI is trouwens niet zo belangrijk, liever 10% roi 10-tablend dan 20% 4-tablend...

micksk3

Legacy Member
Uw ROI zal ook verlagen naargelang je hogere stakes gaat spelen, veronderstel ik?

iterums

Legacy Member
Neoken zei:
> Neoken posted big blind (€0.05)
> Game # 1,846,757,310 starting.
> Dealing Hole Cards(10c As )
> abdel_black called for €0.03
> Neoken bet for €0.12
> abdel_black called for €0.12
> Dealing the Flop(10s 4c 5d )
> Neoken bet for €0.34
> abdel_black raised for €0.68
> Neoken went all-in for €0.74
> abdel_black called for €0.40
> Dealing the turn(3c )
> Dealing the river(6s )
> Neoken shows One Pair, Tens, with kicker card Ace
(10c 10s As 6s 5d )
> abdel_black shows Two Pair, Sixes over Threes
(6d 6s 3h 3c 10s )
> abdel_black wins €2.38 with Two Pair, Sixes over Threes


Pfff, iedere keer ik eens voor de fun met wat freeroll en sitngo winsten wil spelen moet ik, keer op keer opnieuw, mn centjes zo verliezen.

Twordt eens tijd om te stoppen met de 7 cent sitngos en freerolls en eens een deftige bankroll aan te vragen.

update: Bankroll aangevraagd voor absolute poker via yourpokercash. Staat nu "pending". Hoelang duurt het normaal tegen ik kan beginnen?
Normaalgezien 5 a 7 werkdagen. Ik had het zondag aangevraagd en vrijdag gekregen.

Pariah

Legacy Member
weer te weinig preflop geraised zeker? maar die "bet pot knop" is zo verleidelijk

NotoriousP

Legacy Member
micksk3 zei:
Uw ROI zal ook verlagen naargelang je hogere stakes gaat spelen, veronderstel ik?

Uhu, op high stakes mogen ze al content zijn met 4% ROI.

Voornamelijk deze factoren zijn belangrijk:

Buyin: hoe hoger, hoe lager uw ROI.
Turbo of regular: turbo's hebben lagere ROI uiteraard.
Aantal tafels: hoe meer, hoe minder concentratie en dus lagere ROI.

Maar zoals ik al zei, $/h is het belangrijkste eigenlijk.

noreeeee

Legacy Member
Ge betaalt toch 10% rake dus als ge minder als 10%ROI hebt hebde geen winst of zitk hier fout?

Neoken

Legacy Member
lol, dan is mn ROI na een honderdtal 7cent sitngos ergens tussen 40-50%. Zegt natuurlijk ook veel over dat niveau. :)

NotoriousP

Legacy Member
En de enorm lage samplesize... ik had op een goei 80 sng's nog 40% ROI (11$ sng's met toch wat regulars), maar na 200 nog maar 20%.

gillemon

Legacy Member
NotoriousP zei:
Haha belange niet, zelfs 1000 is vrij klein.

ah jah, want als je na 1000 sng's een roi van pakt 10% hebt, dan kan je op langere termijn tch ng een losing player zijn bij die buyins
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan